En rijdt ook zoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
puin en brand, elke taxi chauffeur van de TCR weet hem blind te vinden
leuk!! ben benieuwd!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk warme kleur, wil geen koud donker paars.. En jouw lila muur is best mooi, alleen het kleurt niet zo bij de rest van je spulletje die je wilt hebbenMaar het wordt alleen dat kleine hoekje bij mij wat ik in een contrast kleur wil doen, juist om er een appart hoekje van te maken.
Geloof niet dat ik nog veel mensen hier op fok ga vinden, iedereen is druk aan de scharrel, date of gewoon dik in een relatie op dit moment..
true...true... denk alleen dat ik steeds meer buiten de doelgroep van fok ga vallen, leeftijd technisch gezien dan hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuk!! ben benieuwd!
goed zoeken, fok is groter dan alleen singles
idd, hoewel we vaker op het strandje achter die hoofdweg zaten 's nachts...ipv renesse zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
puin en brand, elke taxi chauffeur van de TCR weet hem blind te vinden
Alleen die cafe,s en discotheken zijn regelrechte varkenshokken. Niet normaal die temperaturen binnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:47 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Als je met de goeie mensen bent is Renesse ook echt leuk hoor
Nou kom je meer op het onderwerp van gisteravondquote:
Je bent erg goed in het verzinnen van bezwaren om dingen niet te doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
true...true... denk alleen dat ik steeds meer buiten de doelgroep van fok ga vallen, leeftijd technisch gezien dan he
misschien is dat het....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent misschien zuchtende vrouwen gewend
ja dat is waar. maargoed, een vrouw van 30 kan prima bij jou en die zijn er zat. en als vrienden maakt het helemaal niet meer uit he. het ging over knuffelvriendinenn niet over relaties. relaties zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
true...true... denk alleen dat ik steeds meer buiten de doelgroep van fok ga vallen, leeftijd technisch gezien dan he
En de gehele singlepoel is nog veel groter buiten fok omquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuk!! ben benieuwd!
goed zoeken, fok is groter dan alleen singles
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou kom je meer op het onderwerp van gisteravond
Vakantie, dat ligt echt nog mijlen voor mij uit. Maanden, misschien nog wel langerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Fijn dat vakantie gepraat, nu wil ik dat de komende weken sneller gaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Flena het volgende:
[..]
hou op schei uit, ben me eindelijk aan het gedragen
dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En de gehele singlepoel is nog veel groter buiten fok omNiet beperken tot fok om iemand voor welk doel dan ook om iemand te vinden.
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
En de gehele singlepoel is nog veel groter buiten fok omNiet beperken tot fok om iemand voor welk doel dan ook te vinden.
sure.... releaties zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is waar. maargoed, een vrouw van 30 kan prima bij jou en die zijn er zat. en als vrienden maakt het helemaal niet meer uit he. het ging over knuffelvriendinenn niet over relaties. relaties zijn... ik doe er niet meer aan
Ja maar, als die nog single zijn, is er dan niet iets mis mee?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat is waar. maargoed, een vrouw van 30 kan prima bij jou en die zijn er zat.
Ja hequote:
ok, relaties zijn voorlopigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sure.... releaties zijnpinochio wie probeer je behalve jezelf nog meer te foppen??
En een vrouw van 30 kan idd prima bij mij, hell hier op kantoor wilde ze eerst mijn paspoort zien voor ze mijn leeftijd pas wilde geloven
tuurlijk is daar iets mis mee.. kom op zeg.. boven de 30 hoor je getrouwd te zijn en er een tuinman voor het doorbreken van de huwelijkse sleur op na te houden!.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar, als die nog single zijn, is er dan niet iets mis mee?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tuurlijk is daar iets mis mee.. kom op zeg.. boven de 30 hoor je getrouwd te zijn en er een tuinman voor het doorbreken van de huwelijkse sleur op na te houden!.
Ik denk dat ik maar eens ga oefenen op blaadjes harken!
Je midlifecrisis vieren door een omscholing als tuinkabouter is wel origineel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga oefenen op blaadjes harken!
Al begrijp ik wel dat sommige mensen internet nodig hebben, simpelweg omdat ze in het echt niet zo leuk zijnquote:
Dat klinkt al een stuk eerlijker jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ok, relaties zijn voorlopigvoor mij
![]()
Nou, dus de markt is nog groot zat voor kwaak.... er zijn zat vrouwen van in de 30 die nog een partner zoeken
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je midlifecrisis vieren door een omscholing als tuinkabouter is wel origineel.
nee in mijn geval eerder omdat mijn sociale kring voornamelijk uit stelletjes en lelijke kerels bestaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al begrijp ik wel dat sommige mensen internet nodig hebben, simpelweg omdat ze in het echt niet zo leuk zijn
Alleen als je internet gebruikt als ijsbreker of om het "op iemand af stappen in de kroeg" te vervangen. Verder, tja, als je echt niet leuk bent (dus los van "geen geweldige eerste indruk maken"), dan houdt het toch op.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al begrijp ik wel dat sommige mensen internet nodig hebben, simpelweg omdat ze in het echt niet zo leuk zijn
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
leegte kan je beter invullen door jezelf lief te vinden. als voorbeeld: ik was gisteren alleen thuis, ben gaan studeren lekker op de bank, lekker sapje erbij en ik voelde me gewoon gelukkig en fijn. eig hetzeflde gevoel als dat je met je liefje op de bank zit te knuffelen. Blijkbaar kon ik mezelf dat gevoel gewoon geven. Dat kan jij ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk eerlijker ja
En de markt is zeker groot zat hoor, ben gelukkig ook niet zo desperaat dat ik aan elke strohalm ga hangen. Wat ik al zei, ik vermaak mijzelf prima de laaste tijd, heb alleen wel een bepaalde leegte na jou die ik graag weer op wil vullen, en deze keer graag wat langer(niet als verwijt lezen, want dat is het niet!!)
treffendquote:
Ja dat snap ik ergens ook nog wel maar dan vraag ik me af hoe ging het dan zonder internet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan nog heb jij geen internet nodig, omdat je gewoon een leuke kerel bentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
nee in mijn geval eerder omdat mijn sociale kring voornamelijk uit stelletjes en lelijke kerels bestaat
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:10 schreef Litpho het volgende:
Alleen als je internet gebruikt als ijsbreker of om het "op iemand af stappen in de kroeg" te vervangen. Verder, tja, als je echt niet leuk bent (dus los van "geen geweldige eerste indruk maken"), dan houdt het toch op.
I'm kiddingquote:
Inspiratieloosquote:
Tja..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
Ja dat snap ik ergens ook nog wel maar dan vraag ik me af hoe ging het dan zonder internet.
dat moet wel een hele grote paddestoel worden voor mij, een kabouter van bijna 2 meterquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je midlifecrisis vieren door een omscholing als tuinkabouter is wel origineel.
Wie is er een maand naar Brazilië geweest, niet zo klagen mannetje, je bent waarschijnlijk nog zwart achter de oren van de zon daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vakantie, dat ligt echt nog mijlen voor mij uit. Maanden, misschien nog wel langer
dat....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan nog heb jij geen internet nodig, omdat je gewoon een leuke kerel bent![]()
191 maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat moet wel een hele grote paddestoel worden voor mij, een kabouter van bijna 2 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |