Moest ik wel schrikken eigenlijk? Als je er eenquote:
ja, ik wilde liever alles af hebben dan vandaag nog een keer.quote:Verhuizen tot 05:00 in de ochtend Dat is dan wel topsport
Ik ook.quote:Dat is relaxed, alles een plekje geven..
Ik ben zo'n muts die dat leuk vindt
dan zal ik je toch eerst een jaar of 5 in mijn kelder moeten opsluiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Je zal het gewoon met mij moeten doen..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moest ik wel schrikken eigenlijk? Als je er eenachter zet heb ik mijn twijfels daaraan.
quote:
Nee hoor, ik jaag niemand weg. KF, die heb ik al een tijd niet meer gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zijn we nu dat arme kind al aan het weg jagen ? Mss is het wel een vrouwelijke KF
ben niet zo'n stoere kerelquote:
is dat al legaal dan???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Je zal het gewoon met mij moeten doen..
Nee dankje..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan zal ik je toch eerst een jaar of 5 in mijn kelder moeten opsluiten.
ik heb idd niet echt interesse in meisjes die al auw zeggen voordat je begonnen bent en vervolgens niet weten wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat is nou net waar ie naar op zoek is
enmeunig? wat is dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:09 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik heb gewoon zin om enmeunig te knuffelen met wat batsen na
Een heel klein beetje danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ik wilde liever alles af hebben dan vandaag nog een keer.
Plus dat zo'n vrachtwagen 200 euro per dag kost.
[..]
Ik ook.
Dat is toch al jaren bekend. Nu word het tijdens komkommertijd als belangrijk nieuws in de krant gezet.
Idd. En ik ga hooguit 5 keer per jaar onder de zonnebank, vooral in de winter, omdat ik dan soms wat last van reuma heb en dat gewoon goed helpt. Voor de kleur hoef ik het niet te doen, want ik ben van mezelf al een beetje getint.
Ja, ik schrik eerder van iemand met een gewei op zijn hoofd en groen haar dan een kwijlend persoonquote:
Wie zegt dat ik niks weet en kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb idd niet echt interesse in meisjes die al auw zeggen voordat je begonnen bent en vervolgens niet weten wat ze moeten doen
Idd, wat nou zonnebank, dát heb ik nodig.quote:knuffelen batsen
knuffelbeer eerderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben niet zo'n stoere kerel, eerder een soort grote knuffelkabouter..
Rival, restrain yourself.quote:
kwaakiaansquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
enmeunig? wat is dat?
knuffelenbatsen
Ja, idd. Ik heb iig geen Nederlanderkleur.quote:Een heel klein beetje dan
Dat is toch al jaren bekend. Nu word het tijdens komkommertijd als belangrijk nieuws in de krant gezet.[/quote]quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ik wilde liever alles af hebben dan vandaag nog een keer.
Plus dat zo'n vrachtwagen 200 euro per dag kost.
[..]
Ik ook.
Nee die is niet meer single enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee hoor, ik jaag niemand weg. KF, die heb ik al een tijd niet meer gezien eigenlijk.
tsja want als je nou nog steeds van jezelf schrokquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
Ja, ik schrik eerder van iemand met een gewei op zijn hoofd en groen haar dan een kwijlend persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |