Wat moeten we nou met hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef FUFR het volgende:
nee, ik ben er ook, NA VERGEEFS OP BB TE HEBBEN GEWACHT
hij moet slippers kopen, dragen op het werk en r een foto van maken!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met hem?
Gewoon negeren?
Ga je iets leuks doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
maar ik ga weer
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij moet slippers kopen, dragen op het werk, z'n teennagels lakken en r een foto van maken!
Is ie ook al wakker?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Dat is blijkbaar het moeilijkstequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Inu het volgende:
Zou ik met behulp van iemand zelf vinyl kunnen leggen in mijn nieuwe appartement denken jullie? Lees overal dat het recht afsnijden het moeilijkste is, maar als het goed is is mijn nieuwe huisje best rechttoe rechtaan
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar het moeilijkste.
Gewoon rechttoe rechtaan.
Maar als je genoegen neemt met minder kaarsrechte sneden kan je dat prima zelf doen.
Gewoon een stanleymesje halen met genoeg reserve mesjes (Regelmatig vervangen!) en een lange waterpas en voila.
Of je doet een keer zoiets zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoor
Maar denk dat ik mn vader even sjef ofzo, die kan zulke dingen altijdHet moet iig gekit worden in de keuken en in de woonkamer kan het met dubbelzijdige tapijttape
En vinyl vind je mooier dan Laminaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doen
En je moet een speciaal stanleymesje hebben met een knik volgens de KwantumNja, laminaat is vast meer werk en dat vind ik nooit zo mooi stiekem... Gewoon een hardhouten vloer in een studentenstudio
Tuukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
BB, je komt hier gewoon binnenstuiteren zonder je excuses aan te bieden?
Das 5 uur te vroegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb een nieuwe tic. iedere dag weer heb ik om 11.00 uur zin in bouillon
Vooral tegen mij zeggenquote:
Ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En vinyl vind je mooier dan Laminaat?.
Naja, ieder zijn meug natuurlijk.
Laminaat is overigens wel een stuk netter af te werken dan vinyl als je het zelf doet.
Vinyl een keer missnijden = vernachelt. Laminaat een keertje krom zagen is nieuwe plank pakken.
Met een rechte kamer is laminaat helemaal easy als je een relaxde afkortzaag hebt.
Was jij niet klaar met je studie? Dan is het toch geen studentenstudio?
Zeggik, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen he
En het is een studenten/starters studio idd
ik ook, lekker nummerquote:
Het hoeft niet 100% perfect hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeggik, ieder zijn meug.
Maar als je het 100% perfect wil hebben moet je het laten doen door een pro.
Wil je dergelijke dingen wel proberen en ga je akkoord met een wat minder perfect resultaat kan je het ook zelf doen/je pa laten doen/ je vrienden het laten doen/ je vriendinnen aan giechelend aan het werk zetten.
ik heb mijn laminaat ook zelf gelegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het hoeft niet 100% perfect hoorAls het maar een beetje mooi is. En had in mijn eerste kamers ook vinyl liggen en dat beviel heel goed eigenlijk. Maar ik denk dat voor het eindresultaat mn vader beter kan helpen dan mn vriendinnen
![]()
Gister nog bij een vriendin geweest die even snel haar laminaat erin heeft getrapt... schots en scheef met spleten
Knapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mijn laminaat ook zelf gelegd
en het mijne ligt heel mooi
Ik heb ooit kliklaminaat van de Praxis gelegd en dat ging perfect.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
geen übergoedkoop laminaat nemen iig...van de Ikea ofzo
wat heb ik zitten vloeken bij JB met die vloer leggen![]()
kliklaminaat wat alles doet behalve klikken dus
Ik heb bij Hylke Ikea laminaat erin geragd en dat ging best lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
geen übergoedkoop laminaat nemen iig...van de Ikea ofzo
wat heb ik zitten vloeken bij JB met die vloer leggen![]()
kliklaminaat wat alles doet behalve klikken dus
Die heb ik thuis ook, van Cando. Klikte perfect idd, soms een klein tikje met een hamer op de platte kant geven maar verder ging het heel soepel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ooit kliklaminaat van de Praxis gelegd en dat ging perfect.
ik heb het plank voor plank gedaan...moest ook flink met de hamer aan de slag (en dat zie je nog steedsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb bij Hylke Ikea laminaat erin geragd en dat ging best lekker.
Maar goed, ik doe zoveel mogelijk complete rijen erin ipv. plank voor plank. Dat is makkelijker maar lukt je niet in je eentje.
Neejoh, Laminaat is nog minder moeilijk dan tapijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Knap![]()
Ik zie het over 2 weken hoe het bij mij lukt
Ja, dat is idd ruk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb het plank voor plank gedaan...moest ook flink met de hamer aan de slag (en dat zie je nog steeds)
Moet je wel goed uitkijken wat er in het contract staat mbt. tot contactgeluid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik kan ook gewoon betonverf pakken bedenk ik me ineens... Dat heeft mn zus en dat ziet er ook erg leuk uitDat kan ik wel zelf
Zo gauw ik ergens binnen ben gaan bij mij mn schoenen sowieso uit, loop echt het liefste op blote voetenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel goed uitkijken wat er in het contract staat mbt. tot contactgeluid.
In flats/appartementen ben je in het algemeen verplicht een vloerbedekking te nemen dat wat dempt.
Als je binnen altijd op sokken loopt zal je er niet snel klachten over krijgen, maar met hakken oid. krijg je anders al snel gelazer met je onderburen.
Cando iddquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heb ik thuis ook, van Cando. Klikte perfect idd, soms een klein tikje met een hamer op de platte kant geven maar verder ging het heel soepel.
mijn hele vloer is niet recht....als ik in de keuken een golfballetje stilleg rolt die helemaal naar de voorkantquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
100% recht hoeft het niet te zijn.... Daar zijn de plinten voor. En btw muren zijn meestal niet recht.
halloquote:
Dan kan je sneller van de keuken naar de voorkant rennen dan terug.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn hele vloer is niet recht....als ik in de keuken een golfballetje stilleg rolt die helemaal naar de voorkant
ik neem meestal de fietsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan kan je sneller van de keuken naar de voorkant rennen dan terug.
Nee tuurlijk hoeft het niet recht te zijn. Al lopen muren in S bochten, dan kan je nog laminaat leggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef ColtZ40 het volgende:
100% recht hoeft het niet te zijn.... Daar zijn de plinten voor. En btw muren zijn meestal niet recht.
Dat zal je net zien natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:36 schreef bleiblei het volgende:
Godver! Ik ga ff lunch halen, kom terug en jawel, Selekt Vracht heeft voor de deur gestaan
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:36 schreef bleiblei het volgende:
Godver! Ik ga ff lunch halen, kom terug en jawel, Selekt Vracht heeft voor de deur gestaan
wat ergquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:17 schreef -moppie- het volgende:
K** heb ik toch weer een kroket op en komen ze nou ook nog ijs afleveren van Mövenpick![]()
![]()
![]()
idd...dikkerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja, ik moet me gewoon leren beheersen
Mjaah, ach, morgen komen ze weerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zal je net zien natuurlijkGeef anders de volgende keer aan dat jij het bij een SELECTPOINT wilt afhalen, dan kun jij jouw eigen tijden bepalen.
Zijn ze dan nog niet uitgeroeid dan BBquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mjaah, ach, morgen komen ze weer.
Zijn twee lego lampjes dus heeft geen haast.
Vlooienspul is wel binnen.
Colt kan wat van je lerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:59 schreef Inu het volgende:
Zo, weer 2 sollicitaties weg. UWV kan trots op me zijn
We gaan komende half jaar elke maand weer een ontvlooirun doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zijn ze dan nog niet uitgeroeid dan BB
Die wil tochnie voor een baas gaan werken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Colt kan wat van je leren![]()
Goed gedaan vrouke!
Dat doe ik al. moppie het is helemaal schoon boven!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die wil tochnie voor een baas gaan werken?
Nee das waar maar hij heeft wel een soll. plicht!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die wil tochnie voor een baas gaan werken?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat doe ik al. moppie het is helemaal schoon boven!
Nee hoor, ik doe gewoon mijn werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
En nu moet ik zeker zeggen 'goed gedaan?'
pfff.
pics om te checken
Goed gedaan schatjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe gewoon mijn werk.![]()
Wat zal ik eens gaan eten?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef amaranta het volgende:
ik ga strakjes lekker een wafel eten op park hilaria
mjammie
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed gedaan schatje![]()
![]()
![]()
Ik zou op dn motor naar t kaashuisje rijden om daar een lekker pistoletje roombrie te gaan halen
Gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:46 schreef amaranta het volgende:
ik wil er ook alleen maar een wafel gaan eten en met eva in de draaimolen
Een koe wordt eens per 3 weken tochtig en is dan vruchtbaar. Maar of het te vergelijken is met ongesteldheid dat weet ik nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:39 schreef amaranta het volgende:
worden koeien (zoogdieren in algemeen) ook ongesteld (maandelijks)?
als ik dat kon zou ik het ook doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef amaranta het volgende:
colt! het is nog maar net 4 uur cupasoup tijd geweest en jij plopt er al een???
vier uur is bieruur op vrijdagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:13 schreef amaranta het volgende:
colt! het is nog maar net 4 uur cupasoup tijd geweest en jij plopt er al een???
Dank jequote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:43 schreef amaranta het volgende:
en
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=6150
Gaan wij over een maand of 5 ook mee beginnen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:02 schreef Inu het volgende:
Het grote verhuizen is begonnenEerste boekenkast ligt al uit elkaar en de tweede is leeg... Wel meteen al 4 dozen vol
Rotwerk hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaan wij over een maand of 5 ook mee beginnen.
Best wel rotwerk idd ja, maar wij proberen er op tijd mee te beginnen zodat wij vlak voor de verhuizing geen stress daar van hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Rotwerk he
Dit wordt mn 7e keer verhuizen in 5 jaar en het wordt nooit leukerGa alleen deze keer zorgen dat alles al uit elkaar is gehaald en klaar voor vervoer
Verveel jij jezelf dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:53 schreef bleiblei het volgende:
1000 keer hetzelfde liedje zingen en dansje doen.
Tering, dan moet je wel heel erg vervelen.
Verstandigquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Best wel rotwerk idd ja, maar wij proberen er op tijd mee te beginnen zodat wij vlak voor de verhuizing geen stress daar van hebben.
Squote:
Ik pak wel altijd alles inquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:25 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben blij dat ik de komende jaren niet meer hoef te verhuizen. Als ik ergens een hekel aan heb.
Hoorde tijd geleden van een vriend van me die vrienden van hem ging helpen met verhuizen, dat hij aankwam, en dat ze de kasten nog niet eens leeggeruimd hadden. *Ja, die wilden we gewoon gevuld en al overhuizen*
.
Dan kan je echt je lol op als je iemand gaat helpen die zo denkt. Ik zou omgedraaid zijn en gezegd hebben dat ze me mochten bellen als alles ingepakt/gedemonteerd en al, klaar stond om in een aanhangwagen te schuiven.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:21 schreef bleiblei het volgende:
en dat armpje![]()
kopieërt ze dat van mex?
ik heb nog drie muntjes voor de cakewalkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ga vanmiddag weer met eva. Ga je mee?
Nee lekker op Fok! zitten das leuker zekerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
Sneakers is voor mietjes. Mex gaat ook.
ah, niet langs het stadhuusplein fietsen vandaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.sneakerz.nl/
Dit is sneakerz
het is fucking ochtend, huiliequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee lekker op Fok! zitten das leuker zeker
Nee nee het is al avond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is fucking ochtend, huilie
ow okee.quote:
Dat kan je toch ook meteen zeggen dat je de muziek niks vind ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow okee.
Naja, ik heb niet zoveel met het soort muziek wat ze daar draaien. Daarom ga ik niet
En Amaranta is zwanger, dus die heeft overal een excuus voor momenteel
ja nou gelukkig wel. Anders stond je daar vet te balenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook meteen zeggen dat je de muziek niks vind ?
Ik vind het wel leuk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:50 schreef amaranta het volgende:
Sneakers is voor mietjes. Mex gaat ook.
Verdien je er geld mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:24 schreef Juup© het volgende:
Pffffffffffff, ik moet de website op tijd klaar hebben maar heb er geen energie voor. Dan maar een website die niet helemaal af is
Verdien er geen geld mee nee, maar ik baal er gewoon van als iets niet af is als het wel zo zou moeten zijn. Maar de mensen kunnen straks iig vinden wat nodig is, dus ik zie welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verdien je er geld mee?
Zo nee, dan moet niets.
Count me out, als je mij gek wilt hebben nu dan moet ik er heen gaan. In de toekomst zie ik het wel zittenquote:
Ik had dat met die zweefmolen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Inu het volgende:
Oh, dat is wel primaIk vind achtbanen altijd gaaf op de kermis, omdat je stiekem toch heel bang bent dat ie uit elkaar valt
Dat geloof ik graag, maar ik ga daar dus NOOIT inquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef bleiblei het volgende:
Voor de duidelijkheid, dit dus:
[ afbeelding ]
Maar wel bijzonder gaaf uitzicht over eindhoven om 11 uur savonds.
ik zou kostgeld gaan vragen...wat denkt dat kind wel nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:24 schreef amaranta het volgende:
de zus van sjors de aap vindt 1 poepluier niet genoeg maar maakt er binnen 15 min gewoon 2.
Dat zijn 3 luiers in een hlf uur want ik had er net ook al verschoond.
x2quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:34 schreef amaranta het volgende:
Krezip op Ned3. Wel leuke muziek maar echt smaak qua kleding heeft J. niet
Overigens is zij echt een voorbeeld van hoe ouder hoe beter. Toen ze begon was ze echt een lelijk mormel en ze is behoorlijk goed opgedroogd.
1. eerbetoon aan MJ met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:42 schreef ArTiC het volgende:
maar waarom pakt ze steeds haar kruis vast?
zit haar incontinentieslip niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik verzin het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:23 schreef amaranta het volgende:
Een goede bekende van me heeft een relatie ( met een oudere vrouw, bejaarde laten we zeggen).
Een greep van haar berichten op zn hyves....Krijgt die les van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik verzin het niet
![]()
Echt zonde zoiets, en niet omdat het een Vulva is. Maffe yanks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef febster het volgende:
Dit vindt Joost vast leuk:
http://www.geenstijl.nl/m(...)onomie_in_actie.html
dus?quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:17 schreef bleiblei het volgende:
Slaaaahaaaap lekker ding, want jij is lastig.
Nog meer jij.... Is fantastig tohoch....
Je ritme is kapot. Om 15 uur opstaan en om 5:30 uur gaan slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:30 schreef ArTiC het volgende:
febster?
Maar katerontbijten zijn altijd het bestequote:Op zondag 2 augustus 2009 12:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil verse broodjes & croissantjes en een eitje enzo.
Volgende week toch maar inslaan als we weer een alcoholvrije zaterdag doen.
Voor jou niet, voor mij als leek wel. Ik heb mijn vaardigheden op andere gebiedenquote:
niet goed voor mij, ik moet er zo doorquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goed voor de tuin![]()
Komende dagen wordt het weer warm.
dan zit je vast niet in Stippentquote:
Auto?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet goed voor mij, ik moet er zo door
vliegtuug, d'n trein. d'n bootquote:
Laatste met paraplu.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:15 schreef ArTiC het volgende:
het wordt dus:
óf
auto en dus cola
óf
fietsen en (ver)zuipen
morgen in de krant:quote:
Dan ga jij nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
morgen in de krant:
Man met paraplu verwond 34 mensen in Helmond
jawel, nu!quote:
shame on youquote:
Uitslapen is lekkerquote:
nee joh, dat overleef ik wel, Vrouw is naar huis voor onbelangrijke dingen die ze perse wilde doen omdat het regendequote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee joh, dat overleef ik wel, Vrouw is naar huis voor onbelangrijke dingen die ze perse wilde doen omdat het regende
ik bewaak het linnen-aluminium fort met Samantha en mijn kleine neefje.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:53 schreef FUFR het volgende:
bel ik naar huis (neem dit en dat mee) zegt ze dat ze vanavond waarschijnlijk thuis blijft
Zij heeft vast die tent vol meisjes niet gezien, ik wel
Waren er maar drie deelnemers?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:17 schreef r8ality het volgende:
Ook weer terug uit het noorden des lands. Meteen maar even Onsnet erin geprikt.
Golf heeft derde tijd qua straatauto's gereden, voor twee BMW's, een met 180 PK en een met 230PK. Wegligging is everything.
Nope, 20quote:
ik met mijn Civic 1stequote:
ik heb er een maand geleden nog mee geredenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doet ie het nog wel na 3 jaar stilstaan?
En, ben je 1e geworden?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er een maand geleden nog mee gereden
er is gisteren denk ik 2 liter door heen gegaan. De vrouw van mijn broer heeft de laatste 2 cm rechtstreeks uit de 2L melkfles gedronkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:49 schreef ColtZ40 het volgende:
Whehe, die tokkie.![]()
Ik mis de fles dropshot.
Je weetsquote:
én 2equote:
Heb je versterking nodig?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
er is gisteren denk ik 2 liter door heen gegaan. De vrouw van mijn broer heeft de laatste 2 cm rechtstreeks uit de 2L melkfles gedronken. Dat bleek nog best wel veel te veel te zijn
![]()
(je kent het wel, het ene moment lallen en dansen, het andere moment ondersteund worden terwijl ze gaat)
Vanavond gaan we mijn fles eens proeven![]()
/Remi; alleen op de camping
wij staan op eerste veldje na winkel, daar kunnen technisch gezien geen bomen staan dusquote:
Dat zie je meteen aan zijn kop.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Je weets![]()
Maar wel een heule lieve hond
nu pasquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb je versterking nodig?![]()
Ik heb je fles vanmiddag met maten opgedronken.
Ja, het stond de hele week niet koud.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nu pas
you cannot drink and drive, je zult een tent mee moeten nemen
kwinnie, bij goed weer dinsdag ofzo?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, het stond de hele week niet koud.![]()
Wanneer kunnen we komen bbqén?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, bij goed weer dinsdag ofzo?
eventueel neem je die hondjes gewoon mee.
zolang je geen tennisbal nadoet niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig!
Vreet die hond van je broer die van ons niet op?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:44 schreef FUFR het volgende:
woensdag avond heb ik een het-is-vakantie-viering
Maar...die hebben we nu al 2 gehad..
vrienden met slecht korte termijn geheugs
okquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
zolang je geen tennisbal nadoet niet.
we bellen morgen nog wel effe hoe laat endezo
Dat denk ik niet, de standaard vering + banden zijn echt wel beter dan een 1.2 Puntoquote:
Ja, tegen een BMW Z3 of een geprepareerde E30 325 ga je vast winnen met je pruttelhokquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kindjes zijn op kamp...
Vraag me af hoe ze het hebben, mis ze wel![]()
Dat weet ik wel, maar vraag me steeds af of ze wel kunnen slapen en of ze het wel naar hun zin hebben, of ze snel vriendjes maken, of ze mij niet missen...quote:
ik begrijpquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar vraag me steeds af of ze wel kunnen slapen en of ze het wel naar hun zin hebben, of ze snel vriendjes maken, of ze mij niet missen...
Echt
Ze mogen daar niet zelf een telefoon hebben, ook omdat dat missen vaak zo over is, maar als ze steeds contact hebben, komt dat steeds weer terug vaak. En als er echt iets is, bellen ze welquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik begrijp
mijn dochter heeft een mobiele feun, die belt wel als het niet leuk is.
hahaha, wat naiefquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef bleiblei het volgende:
als ik er ooit aan begin, mogen ze pas vanaf de brugklas misschien een gsm.
echt waar?quote:
wellicht, maar ik vind het debiel om die kotersal op jonge leeftijd een gsm te geven. is nergens voor nodig.quote:
brugklas is nog te vroeg zelfs, een jaar of 14 is tijd zatquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wellicht, maar ik vind het debiel om die kotersal op jonge leeftijd een gsm te geven. is nergens voor nodig.
Juist daarom vind ik het zot.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef febster het volgende:
Tzt geef je zo'n ding al eerder onder de kop 'veiligheid', al snap ik jullie punt wel hoor
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het zot.
Laat kinderen gewoon hun gang gaan ipv. hun gehele omgeving te willen controleren.
Je weet wel, lekker ouderwets naar huis als de "lampen" aan gaan enzo.
Echt opvoeden en afspraken na leren te komen ipv. er elke keer achteraan te bellen.
En waarom kan het niet beidequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist daarom vind ik het zot.
Laat kinderen gewoon hun gang gaan ipv. hun gehele omgeving te willen controleren.
Je weet wel, lekker ouderwets naar huis als de "lampen" aan gaan enzo.
Echt opvoeden en afspraken na leren te komen ipv. er elke keer achteraan te bellen.
Waarom zou je je kind een gsm geven als ie niet bedoeld is om te controleren?quote:
in miijn jeugd waren de gsm's nog 20 kiloquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom zou je je kind een gsm geven als ie niet bedoeld is om te controleren?
"Voor de veiligheid"?
Ik heb in mijn jeugd nog nooit gehad dat een GSM iets voorkomen of opgelost zou hebben.
Jij wel?
Stukje zelfredzaamheid is ook niets mis mee hoor.
In mijn jeugd bestonden ze nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
in miijn jeugd waren de gsm's nog 20 kilo
En hoe oud zijn je neefjes?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef ColtZ40 het volgende:
En toch is het wel makkelijk. Laast toen we met familie naar een pretpark zijn geweest belde we de verloren neefjes op dat ze moesten komen eten.
wij spraken altijd af dat als we elkaar kwijt waren, we om het hele uur een treffen hadden op de sint Nicolaesplaatsquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:11 schreef ColtZ40 het volgende:
En toch is het wel makkelijk. Laast toen we met familie naar een pretpark zijn geweest belde we de verloren neefjes op dat ze moesten komen eten.
10,12 en 14 volgens mij. En als je naar huis wil en ze komen niet heb je als ouder pech.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe oud zijn je neefjes?
Maar het is idd wel makkelijk, maar imho worden ouders er wel heel makkelijk van.
Kinderen jonger dan 10 laat je toch niet los lopen in een groot pretpark? En kinderen boven de 10 kan je prima afspraken mee maken. Komen ze niet, hebben ze pech gehad.
Wij bij het witte paard.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij spraken altijd af dat als we elkaar kwijt waren, we om het hele uur een treffen hadden op de sint NicolaesplaatsWerkte ook perfect
of de kinders hebben pechquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
10,12 en 14 volgens mij. En als je naar huis wil en ze komen niet heb je als ouder pech.
Dan geef je ze flink op hun lazer en wordt het thuis een boterham ipv. maccen onderweg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
10,12 en 14 volgens mij. En als je naar huis wil en ze komen niet heb je als ouder pech.
Zo hebben ze mij een keer achter gelaten op de leenderheide.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan geef je ze flink op hun lazer en wordt het thuis een boterham ipv. maccen onderweg.
Opvoeden weet je wel? Ipv. die ultra gecontroleerde maar o zo makkelijke omgeving.
Afspraken na leren te komen enzo. Best handig soms.
kinderen van 5 mogen misschien een walkie talkie van Fisher-Pricequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik geef toe, GSM is verrekkes handig!
Al hoop ik het niet nodig te gaan hebben tot ze een jaar of 13-14 zijn.
Ik vind het er ook serieus debiel uitzien, zo een kereltje van 5 die een GSM uit zijn zak graait.
http://www.squiggly.nl/nl/Flik-Flak/Net-binnen/SQC-C112quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
en dan krijgen ze een FlikFlak horloge
Bestaan die dingen nog?
je bent wel streng voor jezelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef ColtZ40 het volgende:
omg, mijn pauze is al 5 minuten voorbij..
ik niet, ik kreeg een goedkope variant van de kijkshopquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.squiggly.nl/nl/Flik-Flak/Net-binnen/SQC-C112
Ik had er 1 met een ferrari.
KPN reclame over verstoppertje spelen met dat te dikke kindquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik geef toe, GSM is verrekkes handig!
Al hoop ik het niet nodig te gaan hebben tot ze een jaar of 13-14 zijn.
Ik vind het er ook serieus debiel uitzien, zo een kereltje van 5 die een GSM uit zijn zak graait.
Vakantie?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, ik kreeg een goedkope variant van de kijkshopOranje met muzieknoten
Ik zou een roze krijgen tot ik hem een keer afzeikte toen hij in een blaadje stond en toen heeft mn moeder hem snel omgeruild voor een blauwequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik niet, ik kreeg een goedkope variant van de kijkshopOranje met muzieknoten
Veel weggooienquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Inu het volgende:
Chaos hier thuisHeb echt al best veel ingepakt vind ik, maar nog steeds staat alles vol
Afzeikte?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik zou een roze krijgen tot ik hem een keer afzeikte toen hij in een blaadje stond en toen heeft mn moeder hem snel omgeruild voor een blauwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |