Wat moeten we nou met hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef FUFR het volgende:
nee, ik ben er ook, NA VERGEEFS OP BB TE HEBBEN GEWACHT
hij moet slippers kopen, dragen op het werk en r een foto van maken!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met hem?
Gewoon negeren?
Ga je iets leuks doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
maar ik ga weer
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij moet slippers kopen, dragen op het werk, z'n teennagels lakken en r een foto van maken!
Is ie ook al wakker?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Dat is blijkbaar het moeilijkstequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Inu het volgende:
Zou ik met behulp van iemand zelf vinyl kunnen leggen in mijn nieuwe appartement denken jullie? Lees overal dat het recht afsnijden het moeilijkste is, maar als het goed is is mijn nieuwe huisje best rechttoe rechtaan
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar het moeilijkste.
Gewoon rechttoe rechtaan.
Maar als je genoegen neemt met minder kaarsrechte sneden kan je dat prima zelf doen.
Gewoon een stanleymesje halen met genoeg reserve mesjes (Regelmatig vervangen!) en een lange waterpas en voila.
Of je doet een keer zoiets zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoor
Maar denk dat ik mn vader even sjef ofzo, die kan zulke dingen altijdHet moet iig gekit worden in de keuken en in de woonkamer kan het met dubbelzijdige tapijttape
En vinyl vind je mooier dan Laminaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doen
En je moet een speciaal stanleymesje hebben met een knik volgens de KwantumNja, laminaat is vast meer werk en dat vind ik nooit zo mooi stiekem... Gewoon een hardhouten vloer in een studentenstudio
Tuukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
BB, je komt hier gewoon binnenstuiteren zonder je excuses aan te bieden?
Das 5 uur te vroegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb een nieuwe tic. iedere dag weer heb ik om 11.00 uur zin in bouillon
Vooral tegen mij zeggenquote:
Ja, smaken verschillen hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En vinyl vind je mooier dan Laminaat?.
Naja, ieder zijn meug natuurlijk.
Laminaat is overigens wel een stuk netter af te werken dan vinyl als je het zelf doet.
Vinyl een keer missnijden = vernachelt. Laminaat een keertje krom zagen is nieuwe plank pakken.
Met een rechte kamer is laminaat helemaal easy als je een relaxde afkortzaag hebt.
Was jij niet klaar met je studie? Dan is het toch geen studentenstudio?
Zeggik, ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen he
En het is een studenten/starters studio idd
ik ook, lekker nummerquote:
Het hoeft niet 100% perfect hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeggik, ieder zijn meug.
Maar als je het 100% perfect wil hebben moet je het laten doen door een pro.
Wil je dergelijke dingen wel proberen en ga je akkoord met een wat minder perfect resultaat kan je het ook zelf doen/je pa laten doen/ je vrienden het laten doen/ je vriendinnen aan giechelend aan het werk zetten.
ik heb mijn laminaat ook zelf gelegdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Het hoeft niet 100% perfect hoorAls het maar een beetje mooi is. En had in mijn eerste kamers ook vinyl liggen en dat beviel heel goed eigenlijk. Maar ik denk dat voor het eindresultaat mn vader beter kan helpen dan mn vriendinnen
![]()
Gister nog bij een vriendin geweest die even snel haar laminaat erin heeft getrapt... schots en scheef met spleten
Knapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb mijn laminaat ook zelf gelegd
en het mijne ligt heel mooi
Ik heb ooit kliklaminaat van de Praxis gelegd en dat ging perfect.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
geen übergoedkoop laminaat nemen iig...van de Ikea ofzo
wat heb ik zitten vloeken bij JB met die vloer leggen![]()
kliklaminaat wat alles doet behalve klikken dus
Ik heb bij Hylke Ikea laminaat erin geragd en dat ging best lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:28 schreef ArTiC het volgende:
geen übergoedkoop laminaat nemen iig...van de Ikea ofzo
wat heb ik zitten vloeken bij JB met die vloer leggen![]()
kliklaminaat wat alles doet behalve klikken dus
Die heb ik thuis ook, van Cando. Klikte perfect idd, soms een klein tikje met een hamer op de platte kant geven maar verder ging het heel soepel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb ooit kliklaminaat van de Praxis gelegd en dat ging perfect.
ik heb het plank voor plank gedaan...moest ook flink met de hamer aan de slag (en dat zie je nog steedsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb bij Hylke Ikea laminaat erin geragd en dat ging best lekker.
Maar goed, ik doe zoveel mogelijk complete rijen erin ipv. plank voor plank. Dat is makkelijker maar lukt je niet in je eentje.
Neejoh, Laminaat is nog minder moeilijk dan tapijt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Knap![]()
Ik zie het over 2 weken hoe het bij mij lukt
Ja, dat is idd ruk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb het plank voor plank gedaan...moest ook flink met de hamer aan de slag (en dat zie je nog steeds)
Moet je wel goed uitkijken wat er in het contract staat mbt. tot contactgeluid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:35 schreef Inu het volgende:
Oeh, ik kan ook gewoon betonverf pakken bedenk ik me ineens... Dat heeft mn zus en dat ziet er ook erg leuk uitDat kan ik wel zelf
Zo gauw ik ergens binnen ben gaan bij mij mn schoenen sowieso uit, loop echt het liefste op blote voetenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel goed uitkijken wat er in het contract staat mbt. tot contactgeluid.
In flats/appartementen ben je in het algemeen verplicht een vloerbedekking te nemen dat wat dempt.
Als je binnen altijd op sokken loopt zal je er niet snel klachten over krijgen, maar met hakken oid. krijg je anders al snel gelazer met je onderburen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |