Wat moeten we nou met hem?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:42 schreef FUFR het volgende:
nee, ik ben er ook, NA VERGEEFS OP BB TE HEBBEN GEWACHT
hij moet slippers kopen, dragen op het werk en r een foto van maken!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat moeten we nou met hem?
Gewoon negeren?
Ga je iets leuks doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
maar ik ga weer
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij moet slippers kopen, dragen op het werk, z'n teennagels lakken en r een foto van maken!
Is ie ook al wakker?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef FUFR het volgende:
ja zo moeilijk is dat niet. desnoods lange lat gebruiken om te snijden.
anders komt r8 wel helpen
Dat is blijkbaar het moeilijkstequote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef Inu het volgende:
Zou ik met behulp van iemand zelf vinyl kunnen leggen in mijn nieuwe appartement denken jullie? Lees overal dat het recht afsnijden het moeilijkste is, maar als het goed is is mijn nieuwe huisje best rechttoe rechtaan
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar het moeilijkste.
Gewoon rechttoe rechtaan.
Maar als je genoegen neemt met minder kaarsrechte sneden kan je dat prima zelf doen.
Gewoon een stanleymesje halen met genoeg reserve mesjes (Regelmatig vervangen!) en een lange waterpas en voila.
Of je doet een keer zoiets zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel andere vrienden hoor
Maar denk dat ik mn vader even sjef ofzo, die kan zulke dingen altijdHet moet iig gekit worden in de keuken en in de woonkamer kan het met dubbelzijdige tapijttape
En vinyl vind je mooier dan Laminaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat ik dan sowieso 2 kanten niet hoefde te snijden als ze dat al in de winkel doen
En je moet een speciaal stanleymesje hebben met een knik volgens de KwantumNja, laminaat is vast meer werk en dat vind ik nooit zo mooi stiekem... Gewoon een hardhouten vloer in een studentenstudio
Tuukquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
BB, je komt hier gewoon binnenstuiteren zonder je excuses aan te bieden?
Das 5 uur te vroegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb een nieuwe tic. iedere dag weer heb ik om 11.00 uur zin in bouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |