Ga je een sigaret opeten als ontbijt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
ZUIPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH,
Even ontbijten, een lucky strike sigaret
Het wordt serieus een beetje eng hoe vaak jij met Allure meelacht of hoe vaak je zegt het met haar eens te zijn.quote:
Hehe. Ach, ik houd het op zich wel aan de gang daarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Taart etenEn heb het wel een beetje druk ineens
Ik merk het. Niemand heeft het door lijkt het welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:56 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe. Ach, ik houd het op zich wel aan de gang daar
Die Gangster gast begint nu homo's te bashen? Kan nog leuk wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik merk het. Niemand heeft het door lijkt het wel
Weet niet zo goed wat ik moet posten daar om beetje te trollen en mezelf geloofwaardig te houdenquote:
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik moet posten daar om beetje te trollen en mezelf geloofwaardig te houden
Hoezo ben ik nu weer een latente homo dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij gaan helemaal nergens samen drinken, latente homo dat je der bent [ afbeelding ]
Omdat jij samen met mij iets wil gaan drinken tijdens de gay pridequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:40 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nu weer een latente homo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |