quote:
ga wandelen jijquote:
zo zie ik er dus niet uitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er was, maar kon niet zien hoe je er uit zag. (op zich logisch want ik heb je nog nooit gezien) van anderen had ik een beeld gevormd adh van hun foto's in hun fobo. Zo zag ik GF steeds als een getatoeerde rugtoen hij zich omdraaide en ik blijkbaar een gezicht zag, zag ie er een beetje als een nerd uit
brilletje en degelijk kapseltje
alweer een kwart eeuw...quote:
Ja, net!quote:
veel te lange post voor SC...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen altijd: goed voorbereiden is het halve werk. Dus mijn voorbereiding bestond vooral in het vroeg naar bed gaan, met mijn vrouw nog even samen "slapen" (wink wink, say no more) en de wekker om 7:00 af laten gaan.
Na intensief samenvatting lezen (lees: fokken) was het dan zo ver, ik moest naar het examen.
Daar staat 3 uur voor. Na een reis van welgeteld 15 minuten en een wandeling van 5 minuten had ik het gebouw gevonden en belde aan. Zonder iets te melden door de intercom werd de deur opengedaan, met een zoemer op de achtergrond.
Na wat formaliteiten mocht ik beginnen. Vraag 1: oh ja, hoe zat dat ook alweer. Vele vragen verder en ook anderhalf uur later drukte ik op de knop "einde". De uitslag kwam in beeld.
Daarna ben ik maar een broodje bij de Subway gaan eten.
Helaas.
Het knoertje heb ik in de prullenbak gegooid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
veel te lange post voor SC...
maar sterkte
voor mij ookquote:
Feliquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Er zat een knoertje in de Fajita sandwich.
Maar het goede nieuws is dat Ph geslaagd is met een ernstig ruime score
quote:
brunchen bedoel jequote:
Daar is het al te laat voorquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Ze zeggen altijd: goed voorbereiden is het halve werk. Dus mijn voorbereiding bestond vooral in het vroeg naar bed gaan, met mijn vrouw nog even samen "slapen" (wink wink, say no more) en de wekker om 7:00 af laten gaan.
Na intensief samenvatting lezen (lees: fokken) was het dan zo ver, ik moest naar het examen.
Daar staat 3 uur voor. Na een reis van welgeteld 15 minuten en een wandeling van 5 minuten had ik het gebouw gevonden en belde aan. Zonder iets te melden door de intercom werd de deur opengedaan, met een zoemer op de achtergrond.
Na wat formaliteiten mocht ik beginnen. Vraag 1: oh ja, hoe zat dat ook alweer. Vele vragen verder en ook anderhalf uur later drukte ik op de knop "einde". De uitslag kwam in beeld.
Daarna ben ik maar een broodje bij de Subway gaan eten.
Helaas.
Je hebt het certificaat 'spanningsopbouw' gehaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Wel daarna insmeren hč. Vooral met die zon kan je kop sneller verbrandenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk me kop eens kaal gaan scheren
dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel daarna insmeren hč. Vooral met die zon kan je kop sneller verbranden
muckquote:
Jij zou gaan falenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:36 schreef Pheno het volgende:
Muckquote:
Sorry, meerdere SC's en zo.quote:
Ik scheer mezelf. anders krijgen de borsten van mijn vrouw elke keer een scrubbeurt.quote:
Ben jij zo klein dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik scheer mezelf. anders krijgen de borsten van mijn vrouw elke keer een scrubbeurt.
Ik hoef toch niet te melden dat ik een borstenman ben hequote:
86%quote:
Ook.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |