Weer een MP-bash-topic?
Ja, maar niet zoals al die andere 110830931 topics, waarbij het over pauperigheid danwel te lage biedingen gaat of hoe lang je moet wachten op het pakketje wat uit Nigeria moet komen.
Dit is een omschrijving van mijn klacht: Gisteravond, naast het fokken ook een beetje kijken wat er allemaal aan interessante meuk te koop is, even op MP kijken, en daar viel mijn oog op een Suzuki GSX1000r* die werd aangeboden door ene Robert*.
Leuke motor, even een mailtje sturen voor wat meer random info, stond geen telefoonnummer bij en nu weet ik dus waarom...
Krijg een mailtje terug van ene vinayhusseini@live.nl* met een bullshit verhaal over dat hij de motor zo snel zat is omdat hij gezinsuitbreiding krijgt en dergelijke onzin.
Ondertekend met "mvg Maxwell"*.......
Right, dus 3 verschillende namen, de eerste Nederlands om zo mensen niet af te schrikken om op je advertentie te klikken.....
Klacht: buitenlanders die namen verzinnen omdat ze bang zijn dat die gierige kaaskoppen anders niet op hun advertentie klikken en daarbij 3 (!!!) verschillende aliassen gebruiken......
*=namen/mailadressen en artikelen zijn even veranderd ivm privacy en gebash oid
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues