Same here, en daarna een "gezellig" potje "voetbal" bekekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jah wel lekker weekend
lekker gebarbecued
Vakantiegangerttttttttttttttttt!quote:
hehequote:
Mijn batterij van mijn telefoon was leeg, dus zag ze de volgende ochtend pasquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe
was zaterdag echt lachen man, die optreden van die gasten.
ze waren wel goed haha
* Droxz.nl doet een check... jep NLquote:
tis weer rustig hier.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl doet een check... jep NL
Mogguh jongen
ik wel jahquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mijn batterij van mijn telefoon was leeg, dus zag ze de volgende ochtend pas
Lekker weekend gehad dus?
Komkommertijd hequote:
Voor vakantie he... ben jij vroeg wakker trouwensquote:
hier nog één..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Komkommertijd he
Ik ben gewoon eens "druk aan het werk", das ook eng!
Begin hier ook honger te krijgen, alleen zo vroeg eten.... ik moet nog tot half 6quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:13 schreef renedis het volgende:
[..]
hier nog één..
zometeen maar eens gaan lunchen, moet toch wat!
Whehehehehequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:39 schreef lynda het volgende:
Als je vanavond hier wil slapen mag je het ook gewoon zeggen hoor schat.. Daarvoor hoef je niet per ongeluk expres je sleutelbos van een kilo voor te vergeten..
back.. ik moet tot 15:30 maar ik ga denks om 14:30 naar huis. ik verveel me kapot!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Begin hier ook honger te krijgen, alleen zo vroeg eten.... ik moet nog tot half 6
Ik heb genoeg te doen, ik kom mijn dagje wel door zo!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
back.. ik moet tot 15:30 maar ik ga denks om 14:30 naar huis. ik verveel me kapot!
* Droxz.nl vangt laptop.... vervangt HDD... en zet er opnieuw windhoos opquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef lynda het volgende:
* lynda gooit laptop incl modem de vijver in..
Bij elk tabblad wat ik open flikkert het internet er weer uit![]()
5 minuten wachten tot google is geladen
10 minuten wachten tot de site van xs4all is geladen![]()
*PM sturen doet*quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:41 schreef lynda het volgende:
En dat helpt omdat...?
Iets met internet.. + xs4all.. + euh gewoon kut?
Ik ga vakantie houden.... en opruimenquote:
En en en ... hebben we er nog een beetje zin in?quote:
quote:
quote:
Nice!quote:
Same 2 you!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef Crazy-p het volgende:
fijne avond alle mensen die er vandaag geweest zijn
Bijna iedereen is op vakantie/heeft vakantie/heeft geen internet meer op zijn werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Tally het volgende:
Tja. Ik denk dat het ook vakantietijd is
Wat een kut baan heb je dan als je geen internet op het werk hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bijna iedereen is op vakantie/heeft vakantie/heeft geen internet meer op zijn werk
morguuh Tallyquote:
Hij gaat hier lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Tally![]()
hoe gaat het daar dan
Droxz![]()
morguuh
heb je er nog zin in
Zkr weten zeg, zkr in deze komkommertijd!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een kut baan heb je dan als je geen internet op het werk heb
Sterf, ik heb weinig te doen vandaag... en het gaat heul mooi weer worden!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuh Tally![]()
hoe gaat het daar dan
Droxz![]()
morguuh
heb je er nog zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |