Nee dank uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:26 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nee dank u
Why not? Dan is het topic nog een beetje interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nou oke danquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Why not? Dan is het topic nog een beetje interessant.
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:31 schreef Jimbo het volgende:
iets zegt me dat fok KLB tegenwoordig alleen nog een plek is voor leugenaars, trollen en levenloze![]()
U vraagt, wij regelen:quote:
Lol! Waar is de link?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
U vraagt, wij regelen:
[ afbeelding ]
Uit het V&A topic, loverboy aangeboden, hoe royal sadness ben je dan......![]()
![]()
Nee. Waarschijnlijk een te laag zelfbeeld. In ieder geval een slecht zelfbeeld én het is iemand die dat probeert te compenseren door als een 1 of andere aandaichtshoer te pas en te onpas zijn internet-held kostuum aantrekt om een beetje wijs te gaan zitten doen. Waarschijnlijk is het zo'n typje wat 'geboren is in het verkeerde lichaam'quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
U vraagt, wij regelen:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:32 schreef IJsblock het volgende:
[..]
U vraagt, wij regelen:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |