quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:02 schreef draaijer het volgende:
Hoe kan het dat je geen baantje kan vinden?
Werk vinden is idd niet zo moeilijk, echter wat wel belangrijk en moeilijk is dat het werk wat je wilt verrichten de ideale baan is en niet een tijdelijke baan om alleen de moeilijke tijd door te komen, Overigens ik heb recht op WW waar ik zelf voor betaald heb.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Khadgar het volgende:
Werk vinden is niet moeilijk! Op alle opleidingniveaus is werk te vinden, merk ik. Je moet wel creatief zijn.
Zou je niet iets willen aanpakken en van daaruit verder willen zoeken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Knudde het volgende:
[..]
Je kies een natuurlijk een baan dat wat bij je past en die vind je niet zo gauw.
Denk je nu echt dat dat goed op je cv staat? X maanden WW vs. werkzaamheden die wellicht niet zo leuk zijn, maar wel werk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Knudde het volgende:
[..]
Werk vinden is idd niet zo moeilijk, echter wat wel belangrijk en moeilijk is dat het werk wat je wilt verrichten de ideale baan is en niet een tijdelijke baan om alleen de moeilijke tijd door te komen, Overigens ik heb recht op WW waar ik zelf voor betaald heb waar wij allemaal voor betalen.
zucht, krijgen we die discussie weer....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zou je niet iets willen aanpakken en van daaruit verder willen zoeken?
Werken vinden moeilijk ? Nee, dat valt wel mee. Het punt is alleen dat aangenomen worden moeilijk isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:05 schreef Khadgar het volgende:
Werk vinden is niet moeilijk! Op alle opleidingniveaus is werk te vinden, merk ik. Je moet wel creatief zijn.
Je hebt er niet voor betaald, WWpremie is begin dit jaar afgeschaft...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:07 schreef Knudde het volgende:
[..]
Werk vinden is idd niet zo moeilijk, echter wat wel belangrijk en moeilijk is dat het werk wat je wilt verrichten de ideale baan is en niet een tijdelijke baan om alleen de moeilijke tijd door te komen, Overigens ik heb recht op WW waar ik zelf voor betaald heb.
Met als gevolg dat een werknemer meer loonbelasting is gaan betalen. Aangezien de WW premie er niet meer is en dit niet meer van het bruto loon afgetrokken kan worden is het belastbaar inkomen gestegen en moet men dus meer loonbelasting betalen. Het geld voor WW uitkeringen moet immers toch ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt er niet voor betaald, WWpremie is begin dit jaar afgeschaft...
[..]
Het geld voor WW komt uit het overvolle potje waar de WW premie ingestort is de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:39 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Met als gevolg dat een werknemer meer loonbelasting is gaan betalen. Aangezien de WW premie er niet meer is en dit niet meer van het bruto loon afgetrokken kan worden is het belastbaar inkomen gestegen en moet men dus meer loonbelasting betalen. Het geld voor WW uitkeringen moet immers toch ergens vandaan komen.
Gewoon een nieuwe aanvraag doen en de afgelopen 6 weken krijg je natuurlijk niet. Je krijgt pas vanaf het moment dat je echt de 26 weken gewerkt hebt en dat is vanaf het moment dat je die extra week gewerkt hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef Knudde het volgende:
Heren, ik heb een topic geopend om een vraag beantwoord te krijgen. Dat ik kan werken ja dat is waar, echter wil ik een baan waar ik me goed bij voel en waar ik zeker een lange tijd wil zitten. Ik heb de afgelopen weken een aantal sollicitaties achter de rug, ik doe me best om zo snel mogelijk aan het werk te gaan helaas gaat dat niet zo makkelijk. Vandaar mijn beroep op WW.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef ArmaniXL het volgende:
maar, een baantje voor maar een weekje?? Hoe doe je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |