Het was nu alleen een excursie in het land zelf he...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben een keer met zo'n bus naar Salou gegaan jaren geleden..
Totale gekte op de snelwegen (vooral in Frankrijk, autoroute du soleil), duizenden bussen die zo hard mogelijk naar de zon scheuren.. Vragen om ongelukken.
Bovendien is zo'n reis zwaar kut in de bus.
Moet zeggen dat ik buiten de busreis om ook wel een leuke (gestoorde) vakantie heb gehad.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt wel gelijk (ooit ook vroeger gedaan, met de bus naar Calella, was idd kut maar toch een leuke vakantie gehad) maar het heeft met dit ongeluk weinig te maken natuurlijk.
Stel je zit in een nabijgelegen badplaats, dan ga je zeker met het vliegtuig naar Barcelona? Dan moet je dus naar het dichtbijzijnde vliegveld wat waarschijnlijk Barcelona is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Als je geen poen heb om te vliegen of om een andere reden comfortabeler te reizen dan moet je thuisblijven. GS heeft gewoon groot gelijk trol.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Als je geen poen heb om te vliegen of om een andere reden comfortabeler te reizen dan moet je thuisblijven. GS heeft gewoon groot gelijk trol.
Ben ik heel raar als ik dat soort opmerkingen altijd een beetje gek vind?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef J0ttem het volgende:
Pff, ik vond t wel ff schrikken zeg, vooral omdat mijn vriendin vorig jaar ook met de bus naar Spanje is geweest in de buurt van Barcelona :x
RIP & sterkte aan de nabestaanden.
haha, ik vind het ook vreemd net alsof het diegene dan meer raakt omdat er toevallig een vriendin in een bus ergens bij barcelona heeft gereden een paar jaar geleden. Je hebt pas recht van spreken als die vriendin nu in Barcelona zit met een van die betrokken tour operators.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik dat soort opmerkingen altijd een beetje gek vind?
Honderdduizenden mensen gaan 'met de bus naar Spanje in de buurt van Barcelona' elk jaar.
Vind je dit dan echt éxtra schrikken omdat jouw vriendin daar ook ooit bij in de buurt geweest is? Zoals waarschijnlijk half Nederland?
(Geen aanval, maar het intrigeert me nogal dat mensen daar dan een link mee leggen die ik dan meestal onzin vind, maar dat kan net zo goed aan mij liggen).
Nouja, t was misschien wat overdreven idd >.>quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik heel raar als ik dat soort opmerkingen altijd een beetje gek vind?
Honderdduizenden mensen gaan 'met de bus naar Spanje in de buurt van Barcelona' elk jaar.
Vind je dit dan echt éxtra schrikken omdat jouw vriendin daar ook ooit bij in de buurt geweest is? Zoals waarschijnlijk half Nederland?
(Geen aanval, maar het intrigeert me nogal dat mensen daar dan een link mee leggen die ik dan meestal onzin vind, maar dat kan net zo goed aan mij liggen).
Ik had verder ook niet veel boeiends te melden neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon hartelijk om lachen, dit omdat mensen soms de meest aparte redenaties ten toon spreiden, om op een onderwerp te reageren. Let wel ik lach die persoon niet uit, maar ik vindt het gewoon humor.
Wat fijn, zo'n eerlijke en sportieve reactie!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:37 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Nouja, t was misschien wat overdreven idd >.>
Mja 'k vond t wel apart dat ze daar vorig jaar precies ook deze week zat![]()
[..]
Ik had verder ook niet veel boeiends te melden nee
seis muertosquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef amaranta het volgende:
misschien zijn de 2 andere doden gewoon 'buitenlanders'
dus 6 nederlanders en 2 anderen??
of toch gewoon bijgesteld?
ja zes ja.quote:
Misschien wel juist niet. Als hij slechte zin had en graag naar huis wilde en 35 eerdere gevaarlijke manoeuvres op die haarspeld bocht altijd goed waren gegaan, zorgt teveel routine en sleur juist voor levensgevaarlijke situaties.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:23 schreef Samson het volgende:
Ben benieuwd wat de toedracht is geweest, als die chauffeur dat stuk op zn duimpje kende en er al jaren langsreed is de kans dat je ineens uit de bocht vliegt klein.
Edit, ik zie nu in de berichtgeving dat hij waarschijnlijk veel te hard heeft gereden idd...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Misschien wel juist niet. Als hij slechte zin had en graag naar huis wilde en 35 eerdere gevaarlijke manoeuvres op die haarspeld bocht altijd goed waren gegaan, zorgt teveel routine en sleur juist voor levensgevaarlijke situaties.
een dagtripje doe je wel vaker met de bus hoor, en het gaat hier ook om een groep verstandelijke gehandicapten. Dus als er iemand trollt ben jij het welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |