ja mot je ook niet in 1 keer je tampeloeris erin proberen te douwen. bovendien vallen Chinese chickies niet op mannen die LBO hebben gedaan. op zn minst TU Delftquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:48 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een aantal keren met chinese meiden gedate, was niet echt een doorlopend succes
Dat kun je ook vn Hongkongnezen zeggen aangezien HK jarenlang een Britse kolonie was, waar de cultuur een mengeling tussen Chinees en Westers is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:19 schreef THS het volgende:
Hoe weet TS trouwens dat ze een Chinese jongen aan het daten is? Voor het zelfde geld is het een Koreaan, die zijn veel aantrekkelijker, en gewoon beter dan Chinezen. Bovendien hebben ze gewoon westerse karaktereigenschappen.![]()
nee, geen schoonouders, aangezien we beide in het buitenland zitten nu. In december vind de eerste officiele ontmoeting plaats, aangezien zijn ouders in China wonen. Ben benieuwd, maar hij komt uit een erg modern gezin met veel westerse ideeen, dus dat is geloof ik wel in mijn voordeelquote:[b]Op dinsdag 4 augustus 2009 10:04 @anne85 Heb jij je schoonouders al ontmoet?
Spannend! Ik ben in Maart met mijn vriendin naar China geweest voor haar opa's uitvaart. Het is inderdaad een voordeel dat je naar een modern gezin gaat. Ik heb in China het tegenovergestelde mee gemaakt. Kwam terecht in een dorp waar ik de eerste westerling was. Mensen die je aanstaren, brommers die stoppen om te kijken en meisjes die met me op de foto wilden. Ik voelde me een rockstar maar na een paar dagen wilde ik toch anoniemer zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:42 schreef anne85 het volgende:
[..]
nee, geen schoonouders, aangezien we beide in het buitenland zitten nu. In december vind de eerste officiele ontmoeting plaats, aangezien zijn ouders in China wonen. Ben benieuwd, maar hij komt uit een erg modern gezin met veel westerse ideeen, dus dat is geloof ik wel in mijn voordeel
Dat is wel een goede tip inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef fukuyama het volgende:
[..]
Neem vooral veel westerse dingen mee, de familie zal dat zeker op prijs stellen. Hennessy en Remy Martin cognac zijn echt luxe producten die elke schoonvader wel kan waarderen.
Mijn eerdere opmerking over TheHamsterSlayer blijkt dus juist te zijn. Zoveel triestheid in één persoon. Heb je je statica al gehaald?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:56 schreef THS het volgende:
[..]
ja mot je ook niet in 1 keer je tampeloeris erin proberen te douwen. bovendien vallen Chinese chickies niet op mannen die LBO hebben gedaan. op zn minst TU Delft
Gotta catch 'em all!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch lijkt het me wel tof om een keertje een chinese of japanse te daten. Ik heb al een turkse en thaise gehad, kiijken wat dit wordt
Turks-turks? En hoe beviel jou dat? Gaat er bij het woord manipulatief bij jou ook een belletje rinkelen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch lijkt het me wel tof om een keertje een chinese of japanse te daten. Ik heb al een turkse en thaise gehad, kiijken wat dit wordt
Ha! moet je horen wie het zegt...met je; When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True storyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mijn eerdere opmerking over TheHamsterSlayer blijkt dus juist te zijn. Zoveel triestheid in één persoon. Heb je je statica al gehaald?
Misschien wel het tofst (open en vrij), maar definitely niet het knapst. Dan heb je de ware verfijning van de gezichtjes en lichaampjes van de Chinese/Koreaanse vrouw nog niet mogen aanschouwen. (ikke welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:09 schreef Rumboon het volgende:
Chinese meisjes zijn eng. Na vele verschillende nationaliteiten die ik heb gedate moet ik tot de conclusie komen dat Nederlandse meisjes én het knapst én het tofst zijn van heeeeel de wereldLieve kaaskopjes, deze is voor jullie
![]()
Dan kan je 't nog altijd gooien op verschillende smaken. Verder zijn de echt mooie aziaten behoorlijk zeldzaam, zeldzamer dan echt mooie hollandsequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef THS het volgende:
[..]
Misschien wel het tofst (open en vrij), maar definitely niet het knapst. Dan heb je de ware verfijning van de gezichtjes en lichaampjes van de Chinese/Koreaanse vrouw nog niet mogen aanschouwen. (ikke wel). En kan je vertellen dan Nederlandse blanke vrouwen enorm lompe koeien/biggen zijn vergeleken met hun.
Nounou Hamsterslayer, niet zo gefrustreerd over de Nederlandse vrouwen zijn. Die heb jij jarenlang geadoreerd maar helaas, ze wilden je niet. Nu jij blijkbaar eindelijk ontmaagd bent door een Aziatische vrouw (heel leuk, maar doe daar nou niet zo tof over) heb je ineens de grootste praatjes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef THS het volgende:
[..]
Misschien wel het tofst (open en vrij), maar definitely niet het knapst. Dan heb je de ware verfijning van de gezichtjes en lichaampjes van de Chinese/Koreaanse vrouw nog niet mogen aanschouwen. (ikke wel). En kan je vertellen dan Nederlandse blanke vrouwen enorm lompe koeien/biggen zijn vergeleken met hun.
vergerleken met aziatische vrouwen ben ik als negerin ook een enorme koe. Chinese vrouwen zijn nou eenmaal vaak heel dun en letten goed op wat ze eten. Ieder mens heeft zijn voordelen en nadelen, en ieder z'n eigen mening. Zo vind jij Nederlandse niet het knapst iemand anders weer wel. En wat voor soort figuur je mooi vind verschilt ook, zoals bij mannen en vrouwen. Zo hebben aziatische vrouwen niet veel ronde vormen en ik denk dat een vol figuur niet bij ze zou staan, daarom is het niet heel vreemd dat andere vrouwen voor een biggetjeslichaam kiezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef THS het volgende:
[..]
Het is geen vooroordeel, mensen uit de omgeving van Wenzhou zijn veel ondernemender.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:50 schreef fukuyama het volgende:
[..]
Een dialect uit Wenzhou en omgeving. Het dialect is totaal anders als andere talen in China. Het is een gebied in China wat vroeger niet rijk was en daardoor veel emigratie kende. Hierdoor zijn er veel Chinezen in NL die dit dialect praten. [/b]Een vooroordeel over Wenzhounezen is dat ze ondernemender zijn. [b]
[..]
Ik weet niet of dat klopt. Ken redelijk veel Mandarijn of Wenzhounees sprekende mensen in de Randstad. Denk wel dat er een meerderheid Kanto praat... sommige hebben zelfs alle drie de dialecten onder de knie.
Ik hoop dat de TS nog wat input heeft over haar ervaringen. Vind het interessant om te zien hoe zij de Chinezen ziet. Ik zit me namelijk nog steeds te verbazen alhoewel ik steeds meer begin te begrijpen...
Hier ben ik het helemaal mee eens, uitzonderingen daar gelaten. Er zijn ook onwijs lekkere NL chicksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef THS het volgende:
[..]
Ja, een zachte huid? .. mwoa. Donkere vrouwen hebben ook een zachte huid, vrijwel haast zonder lichaamshaar. Maar aziatische vrouwen hebben wel de gaafste huid van allemaal, echt prachtigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:11 schreef SeLang het volgende:
Chinese vrouwen hebben vaak een hele mooie fluweelzachte huid zonder lichaamshaar. Borsten zijn vaak ook erg mooi (niet groot maar wel mooi). Het enige gemis is een KONT
(maar ik ben meer een borstenman
)
Staan aziatische vrouwen niet bekend om hun oerwoud van onderen??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:11 schreef SeLang het volgende:
Chinese vrouwen hebben vaak een hele mooie fluweelzachte huid zonder lichaamshaar. Borsten zijn vaak ook erg mooi (niet groot maar wel mooi). Het enige gemis is een KONT
(maar ik ben meer een borstenman
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |