Wat zijn typische kenmerken van een lesbienne voor jou, of is het echt iets gevoelsmatig? (vrouwelijke intuïtie)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Elke vrouw kan dan wel stiekem een beetje bi zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze dan automatisch open staat voor een relatie met een vrouw.
Ik heb gelukkig wel een redelijke gaydar. Wel zo makkelijk
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik noem het intelligent en pragmatisch![]()
Mja, dat een vrouw bi is wil niet meteen zeggen dat ze openstaat voor een trio hè. Kan ook goed zijn dat ze haar lesbische kant wil exploreren zonder een man erbijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef Anchor het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het nog nooit zo bekeken. Ipv. de logica 'Man zoekt Vrouw' en andersom. Maar is iedere vrouw niet stiekem een beetje bi?
(ik hoop iedere keer dat ik op een bi-vrouw val, ik bedoel; grotere trio-kans.)
Penisnijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef Kreator het volgende:
p.s. En eigenlijk is het wel raar. Ze kotsen op 'echte' mannen. Dat is raar, want zelf zijn ze een stuk mannelijker, maar dan zonder piemel.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
"ja hoe moet dat als ik met een vrouw samenleef? Wie gaat het dan doen?"
.
In een relatie met een vrouw ben ik toch vaak geneigd 'het mannetje te spelen' (ook al heb ik een hekel aan die uitdrukking). Deur voor haar openhouden, stoel aantrekken etc. Dus ik vrees dat ik me dan een hernia mag gaan sjouwenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef Anchor het volgende:
[..]
Zo'n stoere mannelijke chick kan vast wel sjouwen
Houding en blik. Als je een vrouw ziet die die ietwat jongensachtiger beweegt dan het gemiddelde meisjemeisje let je op haar blik. Hoe kijkt ze naar mannen, hoe kijkt ze naar vrouwen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef Anchor het volgende:
Wat zijn typische kenmerken van een lesbienne voor jou, of is het echt iets gevoelsmatig? (vrouwelijke intuïtie)
Ik ben bijna een kop groter en best wat sterker dan mijn vriendin. Helaas ben ik dus ook meestal degene die moet sjouwen. Mooi dat zij dus mag boren, verven en dat soort 'mannenklusjes'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:42 schreef Anchor het volgende:
Zo'n stoere mannelijke chick kan vast wel sjouwen
Nee niet iedere vrouw is stiekem een beetje bi net zoals niet iedere man stiekem een beetje bi is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:25 schreef Anchor het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het nog nooit zo bekeken. Ipv. de logica 'Man zoekt Vrouw' en andersom. Maar is iedere vrouw niet stiekem een beetje bi?
(ik hoop iedere keer dat ik op een bi-vrouw val, ik bedoel; grotere trio-kans.)
Nee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee niet iedere vrouw is stiekem een beetje bi net zoals niet iedere man stiekem een beetje bi is.
Zie jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Anchor het volgende:
Ik kan heus wel naar andere mannen kijken/beoordelen, maar meer dan dat écht niet.
Ook het feit dat je op iemand van je eigen geslacht verliefd kunt worden mijns inziens. Ik vind mannen soms wel seksueel aantrekkelijk, desondanks zou ik mezelf absoluut geen biseksueel noemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie jeJe bewijst mijn punt
Bi zijn gaat verder dan iemand van je eigen geslacht mooi of knap vinden
Er moet toch echt wel seksuele aantrekkingskracht bij komen kijken
.
O ik kan mannen ook best aantrekkelijk vinden (Jon Bon Jovi in z'n Always-jarenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook het feit dat je op iemand van je eigen geslacht verliefd kunt worden mijns inziens. Ik vind mannen soms wel seksueel aantrekkelijk, desondanks zou ik mezelf absoluut geen biseksueel noemen.
Ja, eerlijk gezegd vraag ik me wel af waar mensen dat dan vandaan halen hoor. Dat elke vrouw een beetje bi zou zijn. Ik ben echt zo ontzettend niet-bi.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee niet iedere vrouw is stiekem een beetje bi net zoals niet iedere man stiekem een beetje bi is.
dat doen de meeste mannen nog niet eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In een relatie met een vrouw ben ik toch vaak geneigd 'het mannetje te spelen' (ook al heb ik een hekel aan die uitdrukking). Deur voor haar openhouden, stoel aantrekken etc. Dus ik vrees dat ik me dan een hernia mag gaan sjouwen.
Waarschijnlijk doet hij dat omdat jij toch alles uit je handen laat kletterenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:52 schreef FANN het volgende:
[..]
dat doen de meeste mannen nog niet eens![]()
ik laat hem wel altijd lekker alle boodschappen sjouwen dat wel...
Jij bent gewoon een dikke 6 op de Kinseyscale. Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd vraag ik me wel af waar mensen dat dan vandaan halen hoor. Dat elke vrouw een beetje bi zou zijn. Ik ben echt zo ontzettend niet-bi.
Ik ben gewoon lesbisch, 100%.
Sue me.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. (Al ken ik wel een paar heterovrouwen die meisjes zoenen......en dan nog zeggen dat je hetero bent...hmm.)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
En dat elke vrouw een beetje bi zou zijn is vast verzonnen door mannen die hopen op een trio.
Wanneer doen ze dat? In het bijzijn van mannen? Zo ja: dan doen ze dat alleen maar om mannen op te geilen; helaas ontstaat daardoor het idee dat vrouwen elkaar alleen maar zoenen om mannen op te geilen, terwijl dat vaak helemaal niet waar isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:59 schreef Anchor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt. (Al ken ik wel een paar heterovrouwen die meisjes zoenen......en dan nog zeggen dat je hetero bent...hmm.)
Welke schaal?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een dikke 6 op de Kinseyscale. Ik ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scalequote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Welke schaal?
* lezzer schaamt zich dat ze het niet weet als überlesbiënne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |