Dank jequote:
wat een kut ava heb jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:43 schreef trovey het volgende:
Kijk die site eens even door, wellicht zijn er nog meer antwoorden te vinden op vragen die je alsnog hebt. Ik zou inderdaad even met de huisarts bespreken in welke mate hij betrokken kan worden bij de hele procedure i.v.m. gezondheidsverklaringen etc.. Met dat soort dingen kun je je beter van te voren geïnformeerd zijn, maakt een keuring wel zo ontspannend.
Je moet een vragenlijst invullen van 133 vragen wat de meest random vragen heeft zoals:quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:44 schreef maarten111 het volgende:
uhm hallo maarten hier
ik heb ook de keuring binnenkort ..wat voor vragen krijg je eigenlijk bij de psychologische keuring?
nee, ik zou zeggen veel plezier op de keuring.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:27 schreef maarten111 het volgende:
ah ok man heb jij het als moeilijk ervaren..?
heb best wel zenuwen voor de keuringen...
hoop dat je erdoor heen komt en ik ook natuurlijk^^
is het op tijd die 133 vragen?
Ja zeer groot zelfs, ze hebben liever ervaren ex militairen dan spijkerbroeken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:40 schreef maarten111 het volgende:
mooi![]()
ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie bij de landmacht echter ik heb jaren geleden ongever 8 a 9 jaar al in de landmacht gezeten maar wil er nu weer terug in daarom de sollicitatie ik ben 30 jaar heb ik enige kans van slagen..? ik hoop het wel!..
Omdat die lui ervaren zijn, makkelijker instromen, dan zo'n verse.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:58 schreef maarten111 het volgende:
uhm maar heatseeker hoe weet jij dat dan als ik vragen mag dat ze graag ex-millitairen willen hebben?
Deze vraag werd ook in mijn NPV (Nederlandse persoonlijkheidsvragenlijst) gesteld, maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat de essentie er van is. Proberen ze je chauvinisme te toetsen oid?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef Remake het volgende:
-Heeft Nederland de beste brug bouwers?
What?
Naar mijn weten word je gewoon door een psycholoog, maw iemand die het gedrag van mensen bestudeert, geinterviewd hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:24 schreef Karasta het volgende:
[..]
Daarna moet je met een psychiater praten en die gaat helemaal proberen uit te dokteren.
Het is ook geen ingewikkelde Defensievragenlijst, maar een standaard NPVquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Arkaneor het volgende:
Deze vraag werd ook in mijn NPV (Nederlandse persoonlijkheidsvragenlijst) gesteld, maar ik snap eigenlijk nog steeds niet wat de essentie er van is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |