quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef toimoi het volgende:
MdMa98: ga ik niet mee akkoord. Dan hou ik wel erg weinig over voor 2 games, beetje nadenken graag. 1 euro per game zijn zeer nette prijzen m.i.
Gasemans: akkoord, je krijgt zo PM.
Ghost_Rider: welke NFS?
Nu ben ik sneller, online en kan het afhandelen... nu nog.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:39 schreef toimoi het volgende:
Sorry, ik weet niet wat voor verzendkosten jij bijhoud, maar ik ben 1.80 ofzo kwijt aan verzenden.![]()
Anyway, Trackmania is gereserveerd voor Ghost_Rider omdat die sneller reageerde. mdma98 heeft ook nog een baan, kan niet 24/7 op fok zijn.
5,- voor de twee games incl. Dan stoppen met zeuren graag.![]()
![]()
Mijn reactie niet afwachten is al helemaal ongepast:')quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:02 schreef toimoi het volgende:
Sorry MdMa98, Ghost_Rider heeft al mijn gegevens al, daarom ga ik het dan niet nu nog afbreken, vind ik niet gepast.
Ik download m welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef toimoi het volgende:
Jij biedt onder mijn vraagprijs, hij biedt wat ik ervoor vraag. Dan is het toch aan mij om het bij mijn vraagprijs te houden?
Anyway, succes met de zoektocht naar TrackMania. Ik raad je de MediaMarkt aan, daar heb ik 'm vandaan gehaald. Was 3 of 4 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |