abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:33:55 #1
118774 Enigmatic
Question everything?
pi_71476183
Aankomende september vertrek ik voor 4 maanden naar Duitsland voor een stage bij het DLR (Duitse Lucht- en Ruimtevaart Instituut). Daarom ben ik opzoek naar een cursus waarmee ik thuis mn Duits naar een wat hoger niveau kan brengen. Het zou gaan om een (half-) gevorderde cursus.
Iemand ervaringen of suggesties?
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:51:18 #2
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71476719
Je opa vragen waarom ie niet beter z'n best heeft gedaan toen de amerikanen kwamen
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_71476810
Kijk ARD, ZDF en ARTE (en andere Duitse zenders als je die hebt).
Werkt beter dan een cursus, vind ik. Zeker als je al het een en ander aan kennis hebt.
Misschien nog even de grammatica op het net opzoeken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 juli 2009 @ 23:55:45 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71476828
Tell me more mofs ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:08:13 #5
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_71477146
Ik zou wat eerder richting de oosterburen vertrekken en terplekke een curcus volgen, werkt veel beter omdat je direct in de praktijk kunt oefenen. Waar zit dat instituut? Ik heb een paar weken "Sprachkurz" gemacht aan de Fachhochschüle für Wirtschaft und Technik in Berlijn, gewoon even alles opfrissen en nog even die helse grammatica doornemen. Je leert het uiteindelijk toch pas goed door te praten en veel te oefenen...

Anders veel boeken lezen, tv kijken (Pro Sieben), films kijken zoeken naar een "Tandempartner", podcasts in het Duits downloaden, online Duitse radio luisteren, Duitse blogs lezen, der Spiegel lezen... Mogelijkheden zijn eindeloos!

Een cursus Duits hier ergens in Nederland zou ik op korte termijn niet weten. Volksuniversiteit heeft wel goede cursussen maar daar ben je nu vrij laat mee vrees ik.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:59:31 #6
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71490990
De taalcentra van universiteiten bieden vrijwel altijd wel een stoomcursus of iets dergelijks aan.
Oh really?
pi_71495814
Ga je naar Keulen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')