I jizzed in my pantsquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed voorbeeld om je OP aan te vullen. Al zijn het geen geslachtsdelen.
Ze heeft het hartstikke koud, da's keizielig.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een goed voorbeeld om je OP aan te vullen. Al zijn het geen geslachtsdelen.
En ze zijn nog nep ook...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ze heeft het hartstikke koud, da's keizielig.
Ogen, tepels, kruis. Schiet mij maar lek, maar ik tel er 3quote:mensen kijken naar vijf punten: ogen, tepels, kruis. (dit geldt voor zowel als mannen als vrouwen, onafhankelijk van seksuele voorkeur).
lippen, kontquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ogen, tepels, kruis. Schiet mij maar lek, maar ik tel er 3
Hoeveel ogen en tepels heeft de gemiddelde persoon?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ogen, tepels, kruis. Schiet mij maar lek, maar ik tel er 3
Dit bedoelde ik, deze vijf!quote:
En hoe dat het lichaam dat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef bioloogje het volgende:
Evolutionair gezien is paren voor ons een toppunt. Zoveel mogelijk gezond nageslacht op de wereld zetten. Om dit te bereiken hebben we sex nodig. (ja echt waar). Om sex te hebben moeten we wel opgewonden zijn. Dus als we iemand naakt zien zorgt ons lichaam er op alle manieren voor dat we zin krijgen in sex en dat ons lichaam er klaar voor is.
Hee, dat is toch, hoe heet ze ook alweer..., QB?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn nogal wat stofjes die daarbij vrijkomen volgens mij. Wat endorfines, testosteron, adrenaline.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
En hoe dat het lichaam dat dan?
Is het adrenaline wat er vrijkomt? Dat direct de hartslag verhoogd?
Exact! En wij mannen kunnen van nul naar opgewonden raken in slechts seconden. Vrouwen hebben wat meer tijd nodig. Die worden langzaamaan steeds meer opgewonden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Linda_007 het volgende:
volgens mij zit het gewoon in je hoofd:p als je zo iets naakt ziet is het anders dan normaal waardoor het spannender word om naar te kijken ofzo. ik weet ook niet hoe manne denke
wel weet ik dat ik van een mannelijk geslachtsdeel niet echt koud of warm word en ja van vrouw ook niet maar dat ziet er wel mooier uit:p maar dat is mijn mening maar he:p
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Anchor het volgende:
[..]
Exact! En wij mannen kunnen van nul naar opgewonden raken in slechts seconden. Vrouwen hebben wat meer tijd nodig. Die worden langzaamaan steeds meer opgewonden.
Klopt maar mannen kunnen zich ook onbeperkt voortplanten en hoeven dus niet zo kieskeurig te zijn. Vrouwen zich maar enkele keren voortplanten. (1x per maand een paar dagen vruchtbaar, 9 maanden zwanger, kind opvoeden en dan weer een nieuwe kunnen krijgen) Deze moeten dus meer moeite doen om een goede nakomeling op de wereld te zetten. Vrouwen zijn dus meer gericht op kwaliteit en mannen op kwantiteit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef Anchor het volgende:
[..]
Exact! En wij mannen kunnen van nul naar opgewonden raken in slechts seconden. Vrouwen hebben wat meer tijd nodig. Die worden langzaamaan steeds meer opgewonden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Linda_007 het volgende:
volgens mij zit het gewoon in je hoofd:p als je zo iets naakt ziet is het anders dan normaal waardoor het spannender word om naar te kijken ofzo. ik weet ook niet hoe manne denke
wel weet ik dat ik van een mannelijk geslachtsdeel niet echt koud of warm word en ja van vrouw ook niet maar dat ziet er wel mooier uit:p maar dat is mijn mening maar he:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |