Kun je dat uitleggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef sig000 het volgende:
Op de bank.
Een voetballer die steeds in zijn kruis grijpt en hoge kreetjes slaakt, wordt door geeneen trainer serieus genomen.quote:
Nee joh MJ ligt niet in een kist, of gaat dat invriezen van hem niet doorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig heeft ie veel met deze ex-voetballer gemeen.
Hij is daar ook eens geweest in zo'n shirt:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:09 schreef Tommy2K het volgende:
Hij was wel voorzitter van Exeter City... http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2088831.stm
Is er maar één keer langsgeweest geloof ik, maar toch...
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:14 schreef DrDentz het volgende:
Ze gooien ermee ja, domme Amerikanen.
Het aantal reacties blijft nogal achter.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is deze al genomineerd voor beste topic van 2009?
Dat is ook mijn uitgangspunt maar vrees dat het op dit forum anders werkt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit toch?
Vind je 't niet leuk?quote:
Heeeeeeeee heeeeeeeeeeeeee...quote:
Euch ... J. Lens?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Nog meer inspiratie bij dit topic, Barca, met je creatieve geest?
Sja ... tegen deze Ajax-defensie zou ik nu juist wél met Lens spelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, zit op de bank zometeen. Echt onbegrijpelijk.
Mee eens. Als 't zo blijft dan moet 'ie maar naar een andere club.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Sowieso: als je ziet wat Dembele en Hamdaoui dit seizoen presteren.
Onrecht.
Ja, ene Ron hè?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:39 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mja. Volgend seizoen weer een andere coach hè.
Hm ... denk niet dat Advocaat blijft. Nu Adriaanse naar Qatar gaat valt die af. Jans lijkt me wel een type waar ze behoefte aan hebben. Beetje streng. Diziplin muss sein!quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Denk je echt?
Noob vraagje, hoe krijg je afbeeldingen ipv links?quote:
Dat durf ik niet te zeggen. Hij lijkt me wel iemand die zijn spelersgroep weet te motiveren. Al is dat dit seizoen volgens mij minder goed als de voorbije seizoenen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is Jans voetbalinhoudelijk wel goed genoeg?
Ik vind hem rond conflictjes met spelers ook niet altijd even sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |