Je kan hem kopen en stallen tot je je A stempeltje hebt tochquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:04 schreef DeHeer het volgende:
Interesse hier, maar moet nog m'n rijbewijs halen
Optische staat, lichte krasjes op onderkuip aan de linkerkant. Dit is geen val of glijschade, want handles en handvaten en topkuip zijn nog ongeschonden. Verder ben ik een poetser en hou er van om hem te laten glimmen. Velgen en deltabox en alu delen zijn in goede staat en heeft geen pekelschade.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Hier ook interesse, momenteel bezig met het behalen van mijn rijbewijs A.
Waar is deze te bezichtigen? Aangezien hij tijdelijk gestald dient te worden moet hij wel richting Almere komen.
Kan je iets vertellen over zijn staat en wijze van onderhoud? Wat is er binnen korte tijd aan kosten te verwachten?
Heb je er al wat over nagedacht? Ik heb een aantal opties, ik kan hem komen brengen, zetten we hem op naam en jij betaald mijn buskaartje terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Hier ook interesse, momenteel bezig met het behalen van mijn rijbewijs A.
Waar is deze te bezichtigen? Aangezien hij tijdelijk gestald dient te worden moet hij wel richting Almere komen.
Kan je iets vertellen over zijn staat en wijze van onderhoud? Wat is er binnen korte tijd aan kosten te verwachten?
Bedankt voor de geboden opties: super!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef LangeJan het volgende:Heb je er al wat over nagedacht? Ik heb een aantal opties...
Ok, laat maar weten tegen die tijd wat je van het model IRL vindquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:18 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Bedankt voor de geboden opties: super!
Komende week ga ik met een vriend richting een motorbijeenkomst, daar zijn een aantal mensen met een dergelijke motor. Ik ga hem daar uitgebreid bekijken en geef je dan feedback ;-)..
Dit is 100% een YZF, ik heb exact dezelfde gehad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef mista het volgende:
ik heb dezelfde maar dan een 600, dat is echter een fzr?? lijkt me dit geen yzf toch?
Dit is een YZF, de verschillen van mijn YZF tov je FZR zijn oa. een Ohlins achterveer, upsidedown voorvork, 6 zuiger remklauwen, 150cc en 30PK (125 total) meer en om dat te stoppen een set 320mm dubbele schijven voor en het is een 20v ipv een 16v.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef mista het volgende:
ik heb dezelfde maar dan een 600, dat is echter een fzr?? lijkt me dit geen yzf toch?
hm das idd wel leuk ja... heb alleen ook nog een thundercat in de weg staan dus momenteel even ruimtegebrek ;-)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Dit is een YZF, de verschillen van mijn YZF tov je FZR zijn oa. een Ohlins achterveer, upsidedown voorvork, 6 zuiger remklauwen, 150cc en 30PK (125 total) meer en om dat te stoppen een set 320mm dubbele schijven voor en het is een 20v ipv een 16v.
Maar qua kuipwerk nagenoeg gelijk aan de FZR. Mocht je het leuk vinden om binnen afzienbare tijd wat zwaarder te gaan rijden qua CC's en vermogen, dan is dit wel een logische stap!
km stand is uit mijn hoofd 33.xxxquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef LangeJan het volgende:
Ben in principe op zoek naar een R1 of een R6, maar wat is de staat en KM-stand van je FZR?
Nee, mss voor 100 appeltaarten en een euro. Daar wil ik nog wel over nadenkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Mag deze voor 100 euro en een appeltaart van eigenaar wisselen?
Motorrijbewijs halen is een beter plan!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:06 schreef backontrack het volgende:
Doe mij die phantom maar op de achtergrond, me loves phantom DD Digi /purr
Heb een motor rijbewijs, auto rijbewijs, maar scootie is chill xD,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Motorrijbewijs halen is een beter plan!
Thx voor de kick,quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:52 schreef hsnijder het volgende:
schoppie voor deze leuke fiets.. al op andere sites gezet motor-forum.nl
Het dagelijkse kickje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |