abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71475128
Te koop,

Mijn goed uitziende YZF in de mooi(st)e kleurstelling paars/grijs metallic.
Stuurt, rijd, schakelt en remt goed, heeft een wat hoger olieverbruik. Gemiddeld 1 liter op 1200km bij normaal gebruik.

Nieuwe inlaatrubbers
Goed afgestelde Dynojetkit
Nieuwe Laser einddemper
Nieuwe gesinterde remblokken
Nieuwe remvloeistof
Seatcover + Customseat
Originele demper erbij.

Km stand is 46100, maar word nog mee gereden.

Richtprijs om en nabij de 1950 euro.

Groeten,

LangeJan

E-mailadres : blitzkickernl*at*gmail

[ Bericht 13% gewijzigd door LangeJan op 31-07-2009 08:12:56 ]
pi_71475228
Interesse hier, maar moet nog m'n rijbewijs halen
pi_71475276
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:04 schreef DeHeer het volgende:
Interesse hier, maar moet nog m'n rijbewijs halen
Je kan hem kopen en stallen tot je je A stempeltje hebt toch
pi_71476321
Hier ook interesse, momenteel bezig met het behalen van mijn rijbewijs A.
Waar is deze te bezichtigen? Aangezien hij tijdelijk gestald dient te worden moet hij wel richting Almere komen.
Kan je iets vertellen over zijn staat en wijze van onderhoud? Wat is er binnen korte tijd aan kosten te verwachten?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_71476751
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Waar is deze te bezichtigen? Aangezien hij tijdelijk gestald dient te worden moet hij wel richting Almere komen.
Kan je iets vertellen over zijn staat en wijze van onderhoud? Wat is er binnen korte tijd aan kosten te verwachten?
Optische staat, lichte krasjes op onderkuip aan de linkerkant. Dit is geen val of glijschade, want handles en handvaten en topkuip zijn nog ongeschonden. Verder ben ik een poetser en hou er van om hem te laten glimmen. Velgen en deltabox en alu delen zijn in goede staat en heeft geen pekelschade.

Technische staat, nou de inlaatrubbers zijn nieuw, deze waren uitgedroogd, tegelijkertijd de carburateurs voorzien van een Dynojetkit, hierin vind je oa. nieuwe gasnaalden en sproeiers e.d. dat kan dus voorlopig ook weer mee. De carbs zijn gesynchroniseerd, begin van dit motorseizoen is de olie ververst en een nieuw oliefilter aangeschaft, er zit een nieuwe Laserdemper op, geen herriepijp, maar een beschaafde "deeptone" sound en de originele demper zit erbij.

Ketting en tandwielen zijn laten we zeggen 75%, bandjes hetzelfde. Remmerij kan nog vele kilometers mee, onlangs zijn de remblokken vervangen, door EBC gesinterde blokken en het remsysteem is ontlucht en voorzien van nieuwe remvloeistof, wat op zich vrij normaal is bij een beurtje.

Start in 1 keer, geen gepruts om hem aan te krijgen, zoals het hoort. Vering is in orde, geen lekke keerringen en de Ohlins!! achterveer doet zijn werk nog goed.

Het enige nadeel is imho het olieverbruik, maar das een "bekend" euvel van dit type motoren, hoe jammer dit ook is.

Ben nog iets vergeten erbij te zetten, motor is ook voorzien van ingekorte kentekenhouder en kleine knippertjes achter.

Hoe of wat met een evt. bezichting wil ik graag per PM of mail bespreken.

Grt.
pi_71480549
Kickie.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:00:15 #7
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71510458
Gratis kick voor deze wereldfiets, hele nette prijs voor een hele nette motor!
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71526216
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:37 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Heb je er al wat over nagedacht? Ik heb een aantal opties, ik kan hem komen brengen, zetten we hem op naam en jij betaald mijn buskaartje terug Of jij brengt mij terug met de auto ofzo. Ik heb persoonlijk wel stallingsmogelijkheid. Dus of je koopt hem en laat hem hier bij mij in de garage staan en ik geef je de sleutel en de papieren mee zodat je hem op naam kan laten zetten.

We kunnen alle kanten op, ik ben niet zo moeilijk, anyway,

Nog wat extra pic's. Kzal morgen recente foto's posten, dit is nog van voor mijn pre-poets periode en nu zit er ook een Laser demper op.

Ik was helemaal vergeten te zeggen dat er ook tailrisers op zitten!

[ Bericht 1% gewijzigd door LangeJan op 01-08-2009 22:54:07 ]
pi_71532466
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef LangeJan het volgende:Heb je er al wat over nagedacht? Ik heb een aantal opties...
Bedankt voor de geboden opties: super!
Komende week ga ik met een vriend richting een motorbijeenkomst, daar zijn een aantal mensen met een dergelijke motor. Ik ga hem daar uitgebreid bekijken en geef je dan feedback ;-)..
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_71532867
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:18 schreef jeroen_is_hier het volgende:

[..]

Bedankt voor de geboden opties: super!
Komende week ga ik met een vriend richting een motorbijeenkomst, daar zijn een aantal mensen met een dergelijke motor. Ik ga hem daar uitgebreid bekijken en geef je dan feedback ;-)..
Ok, laat maar weten tegen die tijd wat je van het model IRL vind
pi_71560767
Schopje!
pi_71619412
Schop voor dit topic, niet tegen de motor, want daar is hij te mooi voor

@jeroen, had je hem al gezien?
pi_71627117
ik heb dezelfde maar dan een 600, dat is echter een fzr?? lijkt me dit geen yzf toch?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:56:36 #14
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71627138
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef mista het volgende:
ik heb dezelfde maar dan een 600, dat is echter een fzr?? lijkt me dit geen yzf toch?
Dit is 100% een YZF, ik heb exact dezelfde gehad.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:02:52 #15
181657 LordNemephis
computer says no
pi_71627281
Dat is een nette Yamaha! Jammer dat mijn bankrekening te leeg is...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_71638368
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:55 schreef mista het volgende:
Dit is een YZF, de verschillen van mijn YZF tov je FZR zijn oa. een Ohlins achterveer, upsidedown voorvork, 6 zuiger remklauwen, 150cc en 30PK (125 total) meer en om dat te stoppen een set 320mm dubbele schijven voor en het is een 20v ipv een 16v.

Maar qua kuipwerk nagenoeg gelijk aan de FZR. Mocht je het leuk vinden om binnen afzienbare tijd wat zwaarder te gaan rijden qua CC's en vermogen, dan is dit wel een logische stap!

[ Bericht 2% gewijzigd door LangeJan op 05-08-2009 23:52:46 ]
pi_71643423
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:44 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Dit is een YZF, de verschillen van mijn YZF tov je FZR zijn oa. een Ohlins achterveer, upsidedown voorvork, 6 zuiger remklauwen, 150cc en 30PK (125 total) meer en om dat te stoppen een set 320mm dubbele schijven voor en het is een 20v ipv een 16v.

Maar qua kuipwerk nagenoeg gelijk aan de FZR. Mocht je het leuk vinden om binnen afzienbare tijd wat zwaarder te gaan rijden qua CC's en vermogen, dan is dit wel een logische stap!
hm das idd wel leuk ja... heb alleen ook nog een thundercat in de weg staan dus momenteel even ruimtegebrek ;-)
wil hem evt wel ruilen voor een fzr
pi_71647013
Ben in principe op zoek naar een R1 of een R6, maar wat is de staat en KM-stand van je FZR?
pi_71656193
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:39 schreef LangeJan het volgende:
Ben in principe op zoek naar een R1 of een R6, maar wat is de staat en KM-stand van je FZR?
km stand is uit mijn hoofd 33.xxx
staat is gewoon goed, onderhoud hem goed. nieuwe remmen voor, nieuwe keerringen in de voorveren, laser carbon uitlaat, banden gaan nog genoeg km's mee. enkel de welbekende scheurtjes bij de knippers voor maar dat valt niet op...
oja en de kleur is ... ik plak wel ff een foto

(ook met seatcover)
pi_71656617
Mooie fiets, maar ik denk dat ik er niet verstandig aan doe om te ruilen. Ik wil eigenlijk gewoon cash voor mijn eigen motor, zodat ik kan overstappen op een R1 of R6.

Bij inruil op een motor bij een dealer lever ik wel erg veel in voor een jaartje rijden. Dus nog even in de particuliere verkoop. Maar mocht je geinterreseerd zijn, of ken je iemand anders? Je weet mij te vinden
pi_71694210
Vrijdagavondschopje! En weekendaanbieding, de eerste met een bod vanaf 1800,00 mag zich eigenaar noemen van deze stuurfietsch!
pi_71732102
Zegeh, jeroen, weet je al wat je gaat doen? Heb je hem gezien en wat zijn je gedachtes?

Tevens voor de snelle beslisser een aanzienlijke korting op de vraagprijs, momenteel worden biedingen boven de 1700 euro serieus genomen.
pi_71744249
die kleur!,wat vet, helaas heb ik mn A nog niet, anders had ik het wel geweten.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:06:35 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71761871
extragratis hulpkick
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71764394
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:06 schreef Catch22- het volgende:
extragratis hulpkick
Thx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')