Was dat maar waar, beetje duur kinderbadje voor mensen die geen eigen bad hebben, zie www.bibabad.nl , wel van goede kwaliteit en waardevast (als ik afga op marktplaats).quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
WTF is een bibabadKrijg je daar ook bibaboerderij tandpasta bij?
Nee zo'n olifantencondoom uitgehangen in het trapgat omdat anders het weer erin komt is wel makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, waar ga je een cementkuip laten in een kleine badkamer?.
Tja mag er voor 100 euro meer 1 voordeeltje aan zitten. Ik zou die cementbak gewoon op zolder gooien als ik 'm niet gebruik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mag ik een foto zien van de inklapbare cementbak?
Want dat is nou net het voordeel van het bibabad.
Wij hebben er ook eentje.
En we hangen hem niet op om te drogen na gebruik, gewoon na het gebruik het water eruit laten lopen, en even laten uitdruppen, en inklappen maar. Af en toe mik ik de stof in de wasmachine. Geen weer te bekennen.
En wb die afvoer, wij laten de afvoer gewoon boven het putje bungelen. Na gebruik stop eruit trekken en klaar.
We zetten hem niet vast op het putje oid.
Als ik eerlijk ben vind ik het allebei niet bijzonder makkelijk klinken. Maar ik ben dan ook zo iemand die pas merkt dat er haren in het doucheputje zitten als het water niet meer weglooptquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee zo'n olifantencondoom uitgehangen in het trapgat omdat anders het weer erin komt is wel makkelijk inderdaad.
Ik vind het ook allemaal gezeik. Als ze kunnen staan kunnen ze douchen ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het allebei niet bijzonder makkelijk klinken. Maar ik ben dan ook zo iemand die pas merkt dat er haren in het doucheputje zitten als het water niet meer wegloopt.
Ik snap het niet helemaal. Kan je het wat duidelijker uitleggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En wb die afvoer, wij laten de afvoer gewoon boven het putje bungelen. Na gebruik stop eruit trekken en klaar.
We zetten hem niet vast op het putje oid.
Erg klein, ongeveer 80 cm hoog en 15 cm dik en erg licht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Hoe groot is het eigenlijk ingeklapt? Want zelfs als je het inklapt moet je het nog ergens kwijt, het ziet er nog best wel omvangrijk uit...
Ohja, zo'n oranje bad, waar je 4 poten onder moest zetten. Wat een heerlijk bad was dat. Met een zit en een diep gedeelte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ouders hadden een zitbad, met zo'n diep en een ondiep gedeelte. Maar die moest je altijd op z'n kant tegen de muur zetten als je ging douchen en dat paste echt maar net. Dan lijkt me iets wat je in kan klappen echt een stuk praktischer. Hoe groot is het eigenlijk ingeklapt? Want zelfs als je het inklapt moet je het nog ergens kwijt, het ziet er nog best wel omvangrijk uit...
Hebben wij ook, de kleine vermaakt er zich prima in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, mijn broer heeft gewoon een cementkuip gekocht bij de gamma. Zelfde idee, 1/10 van de prijs.
Nou ja, je weet dat je genaaid ben door 120 euro af te tikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef willempjewever het volgende:
Ok, nu weet ik wel dat iedereen leuk in een regenton gezeten heeft, echt veel schiet ik niet op met dit topic en mijn vragen... Echt 1 inhoudelijke reactie
Zucht, ga lekker met je kids in de tuin spelen ipv mijn topic te verzieken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, je weet dat je genaaid ben door 120 euro af te tikken
Huilliequote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:54 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zucht, ga lekker met je kids in de tuin spelen ipv mijn topic te verzieken.
Dat je een bad wil prima, maar zoals gezegd zijn er veel goedkopere alternatieven. 75 euro meer voor isofix is in een andere orde, maar zou ik zelf ook niet doen, omdat de romers zonder isofix zelfs regelmatig beter uit de veiligheid tests kwamen. Verder geven de reacties in ieder geval aan dat er weinig mensen zijn die TS kunnen helpen met zijn probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Flauwe reacties hoor.
Wij zullen er straks ook wel eentje gaan aanschaffen, we hebben maar een klein badkamertje zonder bad maae met een ruime douche en bovendien een huurhuis dus zelf een bad aanleggen is geen optie. Lijkt me echt een perfecte oplossing.
Het is voor zo'n droppie heerlijk om in bad te kunnen zitten in plaats van altijd te douchen.
Ik heb er dan wel wat eurootjes voor over hoor.
Maar ja.
Ik geef dan ook snel 75 euro meer uit aan een autostoel omdat daar ISOFIX op zit t.o.v. de variant zonder. Dom he?
Vind jij dat je een badje kan vergelijken met een kinderzitje waarmee je je in het verkeer begeeft?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik geef dan ook snel 75 euro meer uit aan een autostoel omdat daar ISOFIX op zit t.o.v. de variant zonder. Dom he?
Alternatieven? Een regenton of een zwarte lelijke speciekuip?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat je een bad wil prima, maar zoals gezegd zijn er veel goedkopere alternatieven.
Nou, als het om smaak gaat hoef je dat Bibabad ook niet te kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
Er zijn ook mensen met smaak.
Als je zoveel smaak en zoveel geld hebt, neem dan gewoon een fatsoenlijk huis met ruimte voor een mooi bad in plaats van die mislukte wasmand in de OPquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
Er zijn ook mensen met smaak. En ik lig niet wakker van 120 euro, bij lange na niet. Als dat voor jou wel veel geld is doe je je kind toch onder de douche? Maar om nu zo jaloers te reageren, komop zeg.
opblaasbadje bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Alternatieven? Een regenton of een zwarte lelijke speciekuip?
Die hadden wij vroeger ook, en als het warmer was mochten we buiten in bad, vonden we geweldig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ouders hadden een zitbad, met zo'n diep en een ondiep gedeelte. Maar die moest je altijd op z'n kant tegen de muur zetten als je ging douchen en dat paste echt maar net. Dan lijkt me iets wat je in kan klappen echt een stuk praktischer. Hoe groot is het eigenlijk ingeklapt? Want zelfs als je het inklapt moet je het nog ergens kwijt, het ziet er nog best wel omvangrijk uit...
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met smaak.
Jaloersquote:En ik lig niet wakker van 120 euro, bij lange na niet. Als dat voor jou wel veel geld is doe je je kind toch onder de douche? Maar om nu zo jaloers te reageren, komop zeg.
Je moet alleen je doucheputje slopen en een zak in het trapgat laten drogen voor slechts 120 euroquote:Verder heb ik al contact met de fabrikant gehad en het 1e badgebruik heeft net plaatsgevonden en meneer is er zeer te spreken over. En wij hoeven ons 2e toilet niet op te geven voor een normaal bad in onze wat kleine badkamer.
Maar het is toch geen normaal badquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
En wij hoeven ons 2e toilet niet op te geven voor een normaal bad in onze wat kleine badkamer.
Sjonge, neem een koude douche, heethoofd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:12 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met smaak. En ik lig niet wakker van 120 euro, bij lange na niet. Als dat voor jou wel veel geld is doe je je kind toch onder de douche? Maar om nu zo jaloers te reageren, komop zeg.
Verder heb ik al contact met de fabrikant gehad en het 1e badgebruik heeft net plaatsgevonden en meneer is er zeer te spreken over. En wij hoeven ons 2e toilet niet op te geven voor een normaal bad in onze wat kleine badkamer.
Het model dat ik heb is ongeveer 1,5 speciekuip breed en lang (die van de foto). Uit mijn hoofd 90 x 90 cm, vroeger waren ze volgens mij 70 x 70 cm.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:16 schreef Ireth het volgende:
Ik heb trouwens eens zo'n bibabad irl mogen aanschouwen tijdens zo'n babybeursgedoe, en ik vond ze dus erg klein! Denk dat Suus er nu niet meer in zou passen! (maar misschien zijn ze wel groter geworden inmiddels, zal eens op de site neuzen)
Dan zal ik toen idd zo'n kleine variant gezien hebben. Was echt niet meer dan een waszak op pootjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:32 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het model dat ik heb is ongeveer 1,5 speciekuip breed en lang (die van de foto). Uit mijn hoofd 90 x 90 cm, vroeger waren ze volgens mij 70 x 70 cm.
De nieuwe modellen zijn erg leuk, ook in kleuren (bijv. roze). En je kan ze ook zo instellen dat de poten aan 1 kant bijv. op een verhoging staan zodat ze ook in badkamers passen met ongelijke vloeren (of aan 1 kant op de rand van een douchebak).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:35 schreef Ireth het volgende:
Dan zal ik toen idd zo'n kleine variant gezien hebben. Was echt niet meer dan een waszak op pootjesVandaar dat wij toen (Suus was toen 2 ofzo?) gekozen hebben voor een speciekuip
Ik kende die bakken niet, ik kan het op die site wat lastig vinden, waar staan ze precies op die site? Ik zie ze zo snel niet onder douchebakken staan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef snakelady het volgende:
Alleen was ik voor een diepe douchebak gegaan als je perse een 2de toilet wil hebben.
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb je al vanaf 180 euro.
Ziet er toch helemaal fijn uit?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben dus wel zo'n lelijke zwarte speciekuip64 liter gaat er in en koste ons 6 euro
Madam is nu bijna 6 en past er nog met gemak in. Als wij gaan douchen staat ie op de overloop en anders gewoon op zijn kant in de douche. Neemt nergens extra ruimte in beslag. Alsze er in zit geef ik op een gegeven moment een brul, dan gaat ze zelf water hozen met haar bert&ernie drinkbeker. Ik volg na 5 minuten met een tupperware beslagkom en als er nog maar een cm of 4 aan water in zit kiepen we hem om. Pies of keek
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |