Was dat maar waar, beetje duur kinderbadje voor mensen die geen eigen bad hebben, zie www.bibabad.nl , wel van goede kwaliteit en waardevast (als ik afga op marktplaats).quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
WTF is een bibabadKrijg je daar ook bibaboerderij tandpasta bij?
Nee zo'n olifantencondoom uitgehangen in het trapgat omdat anders het weer erin komt is wel makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar, waar ga je een cementkuip laten in een kleine badkamer?.
Tja mag er voor 100 euro meer 1 voordeeltje aan zitten. Ik zou die cementbak gewoon op zolder gooien als ik 'm niet gebruik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mag ik een foto zien van de inklapbare cementbak?
Want dat is nou net het voordeel van het bibabad.
Wij hebben er ook eentje.
En we hangen hem niet op om te drogen na gebruik, gewoon na het gebruik het water eruit laten lopen, en even laten uitdruppen, en inklappen maar. Af en toe mik ik de stof in de wasmachine. Geen weer te bekennen.
En wb die afvoer, wij laten de afvoer gewoon boven het putje bungelen. Na gebruik stop eruit trekken en klaar.
We zetten hem niet vast op het putje oid.
Als ik eerlijk ben vind ik het allebei niet bijzonder makkelijk klinken. Maar ik ben dan ook zo iemand die pas merkt dat er haren in het doucheputje zitten als het water niet meer weglooptquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee zo'n olifantencondoom uitgehangen in het trapgat omdat anders het weer erin komt is wel makkelijk inderdaad.
Ik vind het ook allemaal gezeik. Als ze kunnen staan kunnen ze douchen ookquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik het allebei niet bijzonder makkelijk klinken. Maar ik ben dan ook zo iemand die pas merkt dat er haren in het doucheputje zitten als het water niet meer wegloopt.
Ik snap het niet helemaal. Kan je het wat duidelijker uitleggen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En wb die afvoer, wij laten de afvoer gewoon boven het putje bungelen. Na gebruik stop eruit trekken en klaar.
We zetten hem niet vast op het putje oid.
Erg klein, ongeveer 80 cm hoog en 15 cm dik en erg licht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Hoe groot is het eigenlijk ingeklapt? Want zelfs als je het inklapt moet je het nog ergens kwijt, het ziet er nog best wel omvangrijk uit...
Ohja, zo'n oranje bad, waar je 4 poten onder moest zetten. Wat een heerlijk bad was dat. Met een zit en een diep gedeelte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ouders hadden een zitbad, met zo'n diep en een ondiep gedeelte. Maar die moest je altijd op z'n kant tegen de muur zetten als je ging douchen en dat paste echt maar net. Dan lijkt me iets wat je in kan klappen echt een stuk praktischer. Hoe groot is het eigenlijk ingeklapt? Want zelfs als je het inklapt moet je het nog ergens kwijt, het ziet er nog best wel omvangrijk uit...
Hebben wij ook, de kleine vermaakt er zich prima in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, mijn broer heeft gewoon een cementkuip gekocht bij de gamma. Zelfde idee, 1/10 van de prijs.
Nou ja, je weet dat je genaaid ben door 120 euro af te tikkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:52 schreef willempjewever het volgende:
Ok, nu weet ik wel dat iedereen leuk in een regenton gezeten heeft, echt veel schiet ik niet op met dit topic en mijn vragen... Echt 1 inhoudelijke reactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |