quote:
Tsjek de eerste link.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
Post anders het origineel ff, geen zin om te zoeken.
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg vanquote:
Jij moet dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik heb het hierover :quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
This video is not available in your country due to copyright restrictions.
Brein weer?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jeweettoch. Vraag het ritmo. Die is er nu ook helemaal weg van
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij moet dood.Ik haat hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Striving to be more than average.
Pain is temporary, pride is forever.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef tho_Omas het volgende:
Don Diablo, het nerdicoon van eeuw. Ze kunnen hem wel bij de Jack&Jones zetten, daar kopen die trieste dirtyhouse nerds hun zooi toch altijd?
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.quote:
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Wel als het irritante gillende ebolamuziek als dit is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Muzieksmaak zegt niks over de geaardheid van iemand.
Er lag zo laatst een jongen bij me in bed, die was echt die hard fan van Brit, maar die is ook niet homo ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
De meeste mannelijke Britney fans zijn faggy hoor.
Deze zinsnede gaat mij even boven de, uiteraard figuurlijke, pet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
[..]
Pain is temporary, pride is forever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |