Papier is toch compleet achterhaald?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:49 schreef Netsplitter het volgende:
Christus....
Welke holbewoner heeft er geen printer thuis.
Ten eerste moet ik helemaal naar een kopieershop lopenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:50 schreef GladdeGerard het volgende:
Wie heeft er nou geen printer![]()
En wat boeit het nou dat je e-tickets hebt? Kom je net zo goed het vliegtuig mee in.
Iedereen die een printer heeft van de mensen die ik ken is op vakantie..quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Je hebt alleen aan je paspoort in principe al genoeg met E-tickets.Maar goed verder ben je natuurlijk te pauper om 'n printer aan te schaffen.
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om ff naar vriend(in) te gaan die wel 'n printer heeft of ouwelui lief aankijken of je bij hen wat mag uitprinten.
OH NOES THE HORRORquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef marcusa het volgende:
[..]
Ten eerste moet ik helemaal naar een kopieershop lopen, en ten tweede kost het me geld om het uit te printen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
OH NOES THE HORRORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Precies, werkt prima. Hoef je ook geen 50 euro uit te geven aan een printerquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:32 schreef DaanA het volgende:
Je hoeft helemaal niet naar de kopieershop.
Ik print mijn tickets nooit uit. Check online in met het e-ticket en print dan op Schiphol mijn instapkaart uit een automaat.
ja maar ik moet alsnog die kutvoucher voor de accomodatie uitprinten..quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:49 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Precies, werkt prima. Hoef je ook geen 50 euro uit te geven aan een printer
Altijd alles maar via Internet en computertjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef RijstNatie het volgende:
Welkom in het jaar 2009![]()
inchecken kan ook via internet he, dan sta je niet een uur in die rij
en de bagage dan.. die moet je toch bij die fucking balie afgeven of vlieg jij altijd zonder..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef RijstNatie het volgende:
Welkom in het jaar 2009![]()
inchecken kan ook via internet he, dan sta je niet een uur in die rij
blijkbaar ben jij een kuthollander die 1 keer in de 10 jaar vliegtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:06 schreef marcusa het volgende:
[..]
en de bagage dan.. die moet je toch bij die fucking balie afgeven of vlieg jij altijd zonder..
jep dat kan welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:03 schreef marcusa het volgende:
[..]
ja maar ik moet alsnog die kutvoucher voor de accomodatie uitprinten..![]()
kom mij niet vertellen dat dat ook bij de incheckbalie kan..
over welke incheckbalie heb je het? je zegt waar je naar toe wil? de balie waar je incheckt die is toch maar voor 1 bestemming?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:52 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
mensen die tickets gebruiken
Doe ik al jaren niet meer.
Je loopt naar de incheckbali, je geeft je paspoort en zegt waar je naartoe gaat.
thats all.
niks moet, als jij liever ineffeicient te werk gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Altijd alles maar via Internet en computertjes.
Stel je voor wel 2 kilometer lopen naar een kopieershop en dan nog 25 cent neerleggen voor een kopiequote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef marcusa het volgende:
[..]
Ten eerste moet ik helemaal naar een kopieershop lopen, en ten tweede kost het me geld om het uit te printen..
Als je online incheckt hoef je die alleen maar op zo'n band te lazeren, dan doet zo'n miep er een tagje om (als je dat zelf niet hoeft te doen) en that's it.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:06 schreef marcusa het volgende:
[..]
en de bagage dan.. die moet je toch bij die fucking balie afgeven of vlieg jij altijd zonder..
man heb jij uberhaupt ooit wel es gevlogenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:10 schreef marcusa het volgende:
[..]
over welke incheckbalie heb je het? je zegt waar je naar toe wil? de balie waar je incheckt die is toch maar voor 1 bestemming?gaat dit nou over de balies van 1 t/m 30 nog wat of hebben jullie het over die balies van die reisorganisaties direct bij de ingang aan het raam van Schiphol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |