HAquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef nuget het volgende:
ze heeft een ander, maar dat weet jij nog niet...
I hear you my brothaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef JuiceJuice het volgende:
Mijn chick gaat ook weg voor 2 weken
Anyway daar zitten ook positieve dingen aan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Terwijl ze je zielige smsjes verstuurt, heeft ze wel 3 negers om haar heenstaan die haar swaffelen in elk gat volpompen met zwart zaad!
Succes Ts!!!
ROLLEREINZ!1111!!1quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en als ze dan gaat zitten, zit ze op zwart zaad bwahahaha.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha en als ze dan gaat zitten, zit ze op zwart zaad bwahahaha.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
Stop je piemel in haar mond, kan ze ook niet zeuren.
Terwijl ze je zielige smsjes verstuurt, heeft ze wel 3 negers om haar heenstaan die haar swaffelen!
Succes Ts!!!
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:08 schreef Appletree het volgende:
En over een week een topic plaatsen hoe hij z'n vriendin mist.
Terwijl ze je zielige smsjes verstuurt, heeft ze wel 3 negers om haar heenstaan die haar swaffelen!
Succes Ts!!!
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:52 schreef NRaider het volgende:
In werkelijkheid heeft TS al meerdere sneeën in zijn polsen staan omdat hij z'n vriendin zo gaat missen.
In het begin zal ze zich wellicht oprecht miserabel voelen, maar als dan die exotische jongen haar de juiste aandacht geeft, dan krijgt ze wel genoeg troost gedurende de vakantie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nu is dat opzich geen klacht.
Het feit dat ze nu maar blijft huilen dat ze me gaat missen en weet ik veel wat, is de klacht.
Ga eens terug naar je televisie om American Pie te kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Zodra ze die gate door is, is ze je vergeten TS
Of gaat ze nog lekker pauper met de bus, dan is het gegarandeerd bier drinken, boobies flashen en neuqen op dat krappe toiletje.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je televisie om American Pie te kijken.
Dat doen alleen Zweedse en Engelse dames.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef laffer het volgende:
die van mij ging ook een keer op vakantie..
ze kwam nooit meer terug, bleef op mallorca wonen met een èèn of andere gozer![]()
mijn reactie:........
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:36 schreef laffer het volgende:
die van mij ging ook een keer op vakantie..
ze kwam nooit meer terug, bleef op mallorca wonen met een èèn of andere gozer![]()
mijn reactie:........
quote:
als ze weg is, kan jij ook een keer een chick naaienquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
nu is dat opzich geen klacht.
Het feit dat ze nu maar blijft huilen dat ze me gaat missen en weet ik veel wat, is de klacht.
Ik dacht dat ik genoeg heb gehad voor ik op vakantie ging. Maar nee, er komen nog even drie daagjes boven op.
Klacht ; vriendin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |