abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71469578
Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden mijn moeders auto in haar schuur geparkeerd (nee het was er niet voor gemaakt)

Maar nu willen wij het gemaakt hebben, alleen de woningbouw en verzekering willen niet meewerken. De woningbouw verbindt ons steeds door met Domined Vastgoedzorg, die melden dat ze nog van niks weten, hoewel ze wel naar onze schuur hebben gekeken/voorreparaties hebben uitgevoerd. Woningbouw verwacht het verzekeringsgeld van mijn moeder af. Ze willen wel dat Domined Vastgoedzorg gaat bouwen, maar dan moeten wij dat zelf voorschieten. Onze verzekering wilt niet meewerken. Er moeten volgens een tussenpersoon 2 verzekeringen ingeschakeld worden, die van de auto van mijn moeder, en die van de woningouw, maar de woningbouw zegt dat dat niet hoeft, en dat alleen die van de auto voldoende is.

Wie kan ons helpen hiervoor een oplossing te verzinnen. En ons helpen om schot in de zaak te brengen. De schuur staat nog steeds op instorten!

M Vr Gr,
Peter
^^
pi_71469647
Wat is je probleem?

Of bedoel je met in de schuur parkeren dat je er tegen aan bent gereden
You dream it, I live it.
pi_71469770
Is de OP lezen zo moeilijk?

Anyway: jouw tussenpersoon zegt dat er twee verzekeraars nodig zijn? Wat een onzin. Het snelst: laat de woningbouwvereniging jou aansprakelijk stellen. (maar dat is ook het meest vervelend)

Jouw WA-verzekeraar moet gewoon contact opnemen met de woningbouwvereniging om dit te regelen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71472310
Zoek uit welke partij voor wat verantwoordelijk is, spreek de juiste partij aan, en blaf de onjuiste partij af als ze zich bezighouden met zaken die niet hun zaken zijn.

Voorbeeld: Het meninkje van woningbouwvereningetje over welke verzekering iets moet betalen is net zoveel waard als de krant van eergisteren. Het mag hen geen biet interesseren waar het geld vandaan komt, al druk je het zelf.

Als de partij die het moet herstellen zegt niet op de hoogte te zijn, maak je een brief waarin je alle gegevens van de situatie zet. Die brief kopieer je 20 keer en elke dag stuur je er ééntje op. Op een gegeven moment dringt er een vaag besef door dat iemand iets van ze wil.

Zelfde geldt voor de andere partijen. Accepteer niet dat zij proberen te bepalen wie iets moet regelen waar zij niets mee te maken hebben. Accepteer niet dat zij zeggen dat er iets niet goed is; vraag wat ze wél willen hebben en zorg dat de juiste partij dat levert.

[ Bericht 5% gewijzigd door mgerben op 30-07-2009 23:02:13 ]
pi_71540800
Lijkt me nogal simpel de schuur is aangereden door een auto die door jouw bestuurd werd (met toestemming van je moederm als zijnde de eigenaar)

Er is schade veroorzaakt aan het bezit van een derde (woningmaatschappij = eigenaar van garage)

Naar mijn mening moet de w.a. verzekering van het voertuig de schade aan de garage vergoeden.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')