Wat is je BMI?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wacht ik zal het toelichten: iederen die slanker is dan ik, als die nou doodgaat ben ik de dunste persoon op aarde
Sorry CL daar val je nog onder haha
68quote:
Da's hardstikke gezond!quote:
Ik zag 'Happy products for happy people' staan in de topbalk. Ik heb 'm weggeklikt voor de website was geladen. Geen MissMSX ding...quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:17 schreef liefie_ het volgende:
Nee te hoogmaar wat zeg ik niet anders gaat het eindelijk tot de mannen hier op fok doordringen dat ik een vetzak ben met hangtieten en dat kunnen we niet hebben
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook watquote:
Mijn vorm van happy is gewoon andersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag 'Happy products for happy people' staan in de topbalk. Ik heb 'm weggeklikt voor de website was geladen. Geen MissMSX ding...
quote:
Ik weet het ik moet er nog aan sleutelen, maar het is ff wennen, een ander pakket dan PSquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ze oogt wat flets maar voor de rest...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet het ik moet er nog aan sleutelen, maar het is ff wennen, een ander pakket dan PS
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:33 schreef liefie_ het volgende:
Ik hou niet van happy
mensen die continue happy zijn mogen ook dood
Waarom is ze boos en misselijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, het duurt even, maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Moeten trouwen omdat je zwanger bent is niet tof...quote:
Bij een bruid is daar een traditionele verklaring voor. Voor beide eigenschappen tegelijk nog welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |