Vandaag ging het behoorlijk goed, ondanks de hele dag in de stad ronddrentelen. Ben benieuwd hoe 'ie morgen voelt, als het dan nog steeds vrijwel pijnloos is verklaar ik 'm zo-goed-als-beter.quote:
He jammerquote:
CL-post.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef liefie_ het volgende:
ik geloof dat ik helemaal leeg ben nu
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.quote:
Geen rozen. Dat opscheppen tegen MissMSX over de orchideeën staat nu wel in een geheel nieuw licht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelonaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet onderhand toch een flinke rozentuin hebben aangelegd als ik de verhalen mag geloven.
Welke bus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelona
Nope, gelukkig niet. Tragisch verhaal hoor... Sowieso wel anders om te lezen aangezien familie hier in Spanje als gids werkt. Die had dus ook in die bus kunnen zitten. En toeval wil dat die ook naar hetzelfde evenement had moeten gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Je zat niet in die stomme bus bij Barcelona
Volgens mij heeft CL nog niet ontdekt dat er een orchideeënkwekerij bij ons in de buurt zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:02 schreef Litpho het volgende:
Geen rozen. Dat opscheppen tegen MissMSX over de orchideeën staat nu wel in een geheel nieuw licht.
Wat wat WAT!!!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft CL nog niet ontdekt dat er een orchideeënkwekerij bij ons in de buurt zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |