Behaalde resutaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:36 schreef AirwiN het volgende:
Hoezo leren? De klachten waren dat het dermate goed was dat ze na een week nog steeds niet normaal konden lopen...
Moet je dat vooral gaan zeggen, word je gelijk geloofwaardigquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik qoute ff mezelf. Ik wil hier dus niet mee zeggen dat ik ervaring heb met Cue en filmpjes.
Topic Killerquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Deniseeee het volgende:
ik ga ervandoor mensen! ik spreek jullie straks weer:P
Dus het feit dat jij in het verleden iets aan mannen kon leren is dus ook geen garantie dat je mij wat kunt leren...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Behaalde resutaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
Oja, dat is ook een plus... Naast het bakkertjequote:
Dat is al 1 voorspelde reactie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je dat vooral gaan zeggen, word je gelijk geloofwaardig
Hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus het feit dat jij in het verleden iets aan mannen kon leren is dus ook geen garantie dat je mij wat kunt leren...
ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:37 schreef Deniseeee het volgende:
ik ga ervandoor mensen! ik spreek jullie straks weer:P
Wie zegt dat ik in het verleden mannen iets heb moeten lerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus het feit dat jij in het verleden iets aan mannen kon leren is dus ook geen garantie dat je mij wat kunt leren...
alleen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik was net van plan naar bed te gaan
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in het verleden mannen iets heb moeten leren
Tja, die komt niet uit Brabant, dat kan je wel zien!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Mensen die overal een gevat antwoord op hebben.
oh...je bent zo'n type wat als een zak aardappelen gaat liggenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in het verleden mannen iets heb moeten leren
Nee, want Brabanders zijn helemaal dom natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, die komt niet uit Brabant, dat kan je wel zien!
Neuk jij aardappelen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...je bent zo'n type wat als een zak aardappelen gaat liggen
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want Brabanders zijn helemaal dom natuurlijk.
Dat kan niet anders als reserve Belgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
skûptquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |