Ehm, bij nader inzien...quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar vriendinnetjes van m'n zusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
uberhoutquote:
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zal wel het enige blijven vandaag
Nee, als je goed gelezen hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ga jij maar eens naar bed en dromen van je homo vriendjequote:
Kunstgebit in glaasje. Rollatorretje. Pilletje. Plasje doen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef kingmob het volgende:
Bleh, ik zak serieus in elkaar van moeheid, opa moet naar bed
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, als je goed gelezen hadGaat me even te snel.. dan heb ik nog wel een collega voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
En ga jij maar eens dromen over mij en mijn feestje en die gozert!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens naar bed en dromen van je homo vriendje
je zou maar een collega gehad hebben die dat serieus zo schreef...*trauma*quote:
aaah!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je zou maar een collega gehad hebben die dat serieus zo schreef...*trauma*
Oeehquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ga jij maar eens dromen over mij en mijn feestje en die gozert!
quote:
Jawel! maar die zit in leidenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
heb je geen zus die me kan knuffelen?
Ja, die heeft hij!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
heb je geen zus die me kan knuffelen?
quote:
quote:
ze wil me bij iemand anders dumpen...gemeen he?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
Zijn zus heeft ook hyves volgens mij....
Ja, ze drijft ons uit elkaar!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze wil me bij iemand anders dumpen...gemeen he?
Hij is wel lief natuurlijkquote:
kei goaf!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef automatic_ het volgende:
Zijn zus heeft ook hyves volgens mij....
Dan spoort ie niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is wel lief natuurlijk
maar hij wil mij niet
automatic_ de speurneusquote:
Het zou erg zijn als die nog bestond ookquote:
ik maak hem zo aan als je wil hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het zou erg zijn als die nog bestond ook
Jij had toch cheerleaderspul?quote:
bummertquote:
Oeeh dat ziet er goed uit!quote:
Ze valt niet op blanke mannen, sorry!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |