Hun cd's ben ik zelf niet zo snel tegen gekomen. Denk dat het een kwestie is van online bestellen. Maar ik heb niet zoveel ervaring met shoppen binnen Amsterdam.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef tjoptjop het volgende:
Net even paar albums binnengehaald en geluisterd, echt héél erg tof.
Morgen maar even de stad in om de echte cd's te halen
Iemand een idee waar te verkrijgen in Amsterdam, ik vermoed dat ik bij FRS nul op het rekest krijg
Concerto op de Utrechtsestraat schiet me net te binnen, denk dat die ze wel heeft. En anders idd Bol.comquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef On het volgende:
[..]
Hun cd's ben ik zelf niet zo snel tegen gekomen. Denk dat het een kwestie is van online bestellen. Maar ik heb niet zoveel ervaring met shoppen binnen Amsterdam.
Gewoon de band live gaan bekijken, kun je de albums gelijk op vinyl scoren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:27 schreef On het volgende:
[..]
Hun cd's ben ik zelf niet zo snel tegen gekomen. Denk dat het een kwestie is van online bestellen. Maar ik heb niet zoveel ervaring met shoppen binnen Amsterdam.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:56 schreef timbob het volgende:
OHja, en gister in utrecht..
maar dat is misschien helemaal iets te laat
Is een serieuze vraag. Ik vind dit altijd wat meer luister muziek en heb daar geen ervaring mee op live gebied.quote:
Klinkt iig goed en ziet er cool uit:quote:
Ik neem aan dat je de PI ook opmerkte. Ik heb KDE 2 keer gezien en live komt het zeker goed over. De instrumenten stonden qua volume beide keren goed met elkaar in balans, dus je mist niets.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is een serieuze vraag. Ik vind dit altijd wat meer luister muziek en heb daar geen ervaring mee op live gebied.
ach, gewoon heengaan en niet teveel zorgen over maken dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de PI ook opmerkte. Ik heb KDE 2 keer gezien en live komt het zeker goed over. De instrumenten stonden qua volume beide keren goed met elkaar in balans, dus je mist niets.
Je moet alleen wel geluk hebben met het publiek...
De spijker op de kop.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ach, gewoon heengaan en niet teveel zorgen over maken dus.
Enige problematische aan verkeerd publiek met dit soort muziek lijkt me van die figuren die gewoon vrolijk door gaan pratenof bedoel je wat anders?
ah ok,quote:
Nee, hij is de snarenplukker. Net zoals vroeger bij Celestial Seasonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef On het volgende:
Ik heb ze nog nooit gezien, maar lijkt me wel wat. Zit Bong-Ra er nog in? En gaat hij nog een beetje los met zijn electronica?
Hmm, ik weet niet hoe ver terug vroeger voor jou is maar in de 12 jaar oid dat ik concerten bezoek stond iedereen altijd al te lullen. Het was alleen wel zo dat ik eerder zo goed als alleen maar naar metalconcerten ging, en dus er nooit last van hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ah ok,
Ik heb sowieso het idee dat er tegenwoordig veel meer geluld wordt tijdens concerten dan vroeger. Maar dat kan perceptie zijn
SUPERVET!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |