SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op elke fokker past een bril.
En je zag in de winkel nog niet dat dát geen 5 meter was?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Catch_me het volgende:
Kom dus net van de handyman terug en kom tot de conclusie dat die oplichter me 1 meter te weinig cat5 kabel heeft verkocht ipv de 5meter waar ik voor betaald heb
[ afbeelding ]
zoeentje dus
Op het doosje staat 5 meter maar heb hem net opgemeten en hij is toch echt maar 4 meterquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:51 schreef Anywhere het volgende:
[..]
En je zag in de winkel nog niet dat dát geen 5 meter was?
![]()
Heb je hem te heet gewassen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:57 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Op het doosje staat 5 meter maar heb hem net opgemeten en hij is toch echt maar 4 meter_!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:49 schreef Catch_me het volgende:
Kom dus net van de handyman terug en kom tot de conclusie dat die oplichter me 1 meter te weinig cat5 kabel heeft verkocht ipv de 5meter waar ik voor betaald heb
[ afbeelding ]
zoeentje dusDat is heul geen 4 meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |