abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71466821
Hoi!

Ben je dit jaar eerstejaars student of mentor? Meld je dan hier!

In welke stad ga je intro lopen, voor welke studie en wat verwacht je er van? Heb je al bericht gehad van de opleiding of tast je nog in het duister?

Voor de mentoren hetzelfde zo'n beetje: waar ga je mentor zijn en van welke opleiding ben je? Waarom word je mentor en wat voor leuke dingen heb je allemaal voor je mentorkindjes in petto?

Zelf maar even beginnen:

Stad: Nijmegen
Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Mentor voor: Informatica en Informatiekunde
Duurt van: 16 tot en met 25 augustus

De hele intro is geplanned door onze Introductiecommissie. Veel ligt al vast, georganiseerd door de universiteit zelf, en de studies vullen zelf ook dagdelen en avonden in.
We verwachten zo'n kindje of 30, hopelijk en beginnen zondag lekker op het plein bij het CultuurCafé met een biertje en daarna een voorstelronde.

We gaan onder andere lekker bier drinken bij Samson

Ook ben ik deels kindje bij Engelse Taal en Cultuur
Ja doei.
pi_71484695
nou zeg..

*schop*

Ja doei.
pi_71486139
Iedereen is op vakantie(school jeugd dan).Ik zal die van mij binnenkort even posten.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71486234
Stad: Groningen
Instelling: Rijksuniversiteit Groningen
Mentor voor: Geneeskunde
Data: 31 augustus + 1 september en kamp 4 t/m 6 september

Vorig jaar heb ik zelf de introductie georganiseerd en nu lekker mentor. Minder verantwoordelijkheden, meer contact met eerstejaars en natuurlijk meer bier
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:07:27 #5
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71489440
Ik ben formeel eerstejaars UvA en Radboud Universiteit. Maar echt niet dat ik na die introducties ga, aangezien het alleen maar bijvakken betreft.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:47:02 #6
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71490610
Ik ga wel even de Eurekaweek lopen in Rotterdam.
Oh really?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 01:45:01 #7
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_71507379
ik ga naar de UITweek in Utrecht
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_71509919
Instelling: RU
Kindje bij: Moleculaire levenswetenschappen
Duurt van: 16 t/m 25 augustus

Gister het informatieboekje voor Scheikunde en MLW ontvangen en heb er al super veel zin in Hoop dat ik veel leuke mensen ga ontmoeten
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71511792
hip

ik heb gisteren contact gehad met Engelse Taal en Cultuur programma ziet er ook leuk uit. Alleen hadden ze het Vijf Verenigingen Feest een dag eerder ingeplanned... fail
Ja doei.
pi_71511810
Echt wel een Fail
pi_71512003
Ik ga ook naar de RU Nijmegen. Ik doe alleen maar een deel van de introductie, want van donderdag tot maandag zit ik op Lowlands. Ben ik overig ook niet rouwig om, 1,5 week introductie vind ik een beetje teveel van het goede. Vooral gezien de -naar mijn idee- redelijk kinderachtige activiteiten.
pi_71512061
kinderachtig?

Wat is er kinderachtig aan gezelligheid, bier drinken, wat sporten en nog meer bier drinken en feesten?

welke studie Smart_ass?
Ja doei.
pi_71512259
Ik vind een zwemfestijn toch echt redelijk kinderachtig, en op een sportdag zit ook niet iedereen te wachten. Ik niet in ieder geval. Ik ga rechten doen.
pi_71512277
zwemmen kinderachtig? sporten ook?

Ieder z'n ding, maar okay..

sportdag is super leuk.. team van je eigen studie tegen andere studies, en gewoon knallen! Goed voor de teambuilding
Ja doei.
pi_71512394
Het woord zwemfestijn alleen al.. Nou goed, misschien ligt het aan mij, maar mijn vriendinnen dachten er net zo over. En ik ga ook wel, vooral de eerste dagen als er ook dingen worden uitgelegd over de faculteit en de studie, en wanneer je boeken kunt kopen.
Ik ga maandag, dinsdag en woensdag (dan donderdag t/m maandag Lowlands) en dan dinsdag en woensdag weer. Dat is bij elkaar 5 dagen, vind ik genoeg. Vind het trouwens wel erg goed dat je zo'n regeling hebt dat je minder hoeft te betalen als je het weekend niet komt. Dat heb je lang niet overal, en scheelt toch weer geld.
pi_71512418
en dan heb je geinporum als ondertitel
Ja doei.
pi_71512437
Ik ben erbij!

Instelling: Radboud Universiteit Nijmegen
Kindje bij: Communicatiewetenschap (schakelprogramma)

Duur weet ik even niet, tis een verkorte intro.. Maar ik ben bij de gehele intro, want ik organiseer vanalles
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_71512460
Als "zwemfestijn" grappig bedoeld was dan is me dat inderdaad helemaal ontgaan.
pi_71512541
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
Ja doei.
pi_71512603
Ik heb reeds al 3 intro's meegemaakt (als kindje en mentor) en hoewel van het HBO, het is echt hardstikke leuk en vooral dat soort 'kinderachtige' dingen geven vaak het meeste lol, gewoon omdat je je dan even mag misdragen! Het is een intro...
pi_71512609
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet hoe saai of hoe leuk de mensen bij Rechten zijn, maar als je bij ons zou zitten zou het iig erg leuk en grappig zijn
En bij ons ook
pi_71512674
Ik ben echt enorm saai ja.
pi_71512769
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben echt enorm saai ja.
Die indruk geef je wel ja

!
pi_71512847
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:59 schreef iBolt het volgende:

[..]

Die indruk geef je wel ja

!
als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan.. is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ja doei.
pi_71512901
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het gros van het programma al niet leuk vindt, geef je dan in godsnaam niet op, denk ik dan.. is echt niet leuk om als mentor er zo een bij te hebben die bij alles minachtend lacht en het 'kinderachtig' vindt
Ik hoop ook echt op niet teveel van dat soort mensen.. Ik organiseer een weekend
The rock candy's melted, only diamonds now remain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')