ik wordt bijna net zo opgewonden als Tally van Houzert.quote:
Ja, gezeik altijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Joene het volgende:
Meestal want het moet weer redundant van den baasch he.
Alsof het stuk kan he !quote:
Pcies! Beetje vertrouwen in je spullen he. Koop je een SAN van 2 ton, dat gaat echt niet zomaar stuk hoor! Hallooooooo!quote:
Dat zit er dan dik in he.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef Joene het volgende:
Whehehe mijn vorige baas was altijd zo leuk , die zei altijd je moet vertrouwen hebben in de spullen waarmee je werkt.
Dus wij OK. Op een gegeven moment een raid 5 set , 2 disken tegelijk stuk![]()
![]()
Check je PM!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:06 schreef Joene het volgende:
Ik wil overigens nog wel een invite voor demonoid dus als je die hebt
Zeik niet ik iets van 1 Mbit.quote:
Via m'n Popcorn Hour idd. En tijdens het download up je ook, en meestal laat ik 'm daarna nog een dagje uppen ofzo. Ik ga meestal toch niet blind van de ene naar de andere upload. Als je een beetje populair spul download bouw je best een leuk ratio op hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef Joene het volgende:
Dus je pc staat de hele dag te uppen ?
Welke torrent client gebruik je dan ? of doe je dat ook via je poppie ?
Ja das ook weer zo natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via m'n Popcorn Hour idd. En tijdens het download up je ook, en meestal laat ik 'm daarna nog een dagje uppen ofzo. Ik ga meestal toch niet blind van de ene naar de andere upload. Als je een beetje populair spul download bouw je best een leuk ratio op hoor.
Er zit gewoon een full-torrent client in! En je kunt een limiet instellen voor je download en upload dus je kunt het zo instellen dat je er weinig last van hebt.quote:
Ja beetje knijpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zit gewoon een full-torrent client in! En je kunt een limiet instellen voor je download en upload dus je kunt het zo instellen dat je er weinig last van hebt.
Whehehhee Das wel vette shit jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef Jarno het volgende:
Er zit ook een scheduler in dus op dagen dat we beiden niet thuis zijn staat -ie gewoon te blazen, en om 18/19 uur gaat de rem erop. En dan 's nachts weer voluit. Mooi toch!
Er komt een nieuwe he! (Wat er dus voor zorgt dat die oude leuk betaalbaar is).quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Joene het volgende:
Misschien toch mn anticonceptietronics maar op MP zetten en Popcorn Halen.
Pcies. Da's ook de tijd dat ik voor een flatscreen wil gaan kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Joene het volgende:
Opzich wel hendig ja , najah tegen de winter (filmkijktijd) maar eens ff kijken.
Ik vind het leuk dat Schumi weer meedoet. Ben geen fan van 'm, maar ik ga zeker kijken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Joene het volgende:
ik zal wel de enige F1 fan zijn maar ik vind dit dus leuk !
Ligt eraan welke familieleden het precies zijn maar een beetje afstand is wel okay idd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef Adelante het volgende:
2 min van de familie wonen
dat zou hier niet goed gaan
eigen familie is hier 1.000 km en schoonfamilie ong 100 kmquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke familieleden het precies zijn maar een beetje afstand is wel okay idd.
Oh okay da's wel fors. Dichtsbijzijnde familie is net ver weg genoeg om niet dagelijks op de stoep te staan. Da's okay.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigen familie is hier 1.000 km en schoonfamilie ong 100 km
ik zou het bij ons graag omdraaien, maar vriendinlief emigreert dan niet meequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay da's wel fors. Dichtsbijzijnde familie is net ver weg genoeg om niet dagelijks op de stoep te staan. Da's okay.
Ja, popcorn hour dus. Als je 200 euro hebt liggen en je hebt een leuke tv, gelijk gaan kopen zo'n ding. Ideaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Adelante het volgende:
Vraagje dan maar: ik wil wel eens zo'n mediaspeler testen, wat is een goede: popcornhour, aceryan, asus play ??? Iemand zo'n dingetje thuis?
ik lees nooit terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Joene het volgende:
je hebt dit topic niet gelezen ?
Da's echt wel enorm rap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef Joene het volgende:
whehehe in dat tijdje slowchatten , 15 GB gedownload J.![]()
![]()
Je kan van elk usb device een landisk maken tegenwoordig met die routers die NAS op usb uitgang hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Zelfstandig downloaden is aardig, maar lan is wel een vereiste. Die popcornhour c200 ziet er wel leuk uit, maar 350 euro
ik heb zo'n router van versatel, die is uit de jaren '80 geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan van elk usb device een landisk maken tegenwoordig met die routers die NAS op usb uitgang hebben.
Moeten daar nog LP's op?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb zo'n router van versatel, die is uit de jaren '80 geloof ik
Mijn pc trekt het ook niet via de router , maar voor downloaden nu dus ff rechstreeks op de modem. firewall + AV uitquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij trekt de Popcorn Hour dat niet J. De LAN chip die erop zit is vrij beroerd (maar dat hebben alle mediaspelers). Behalve die nieuwe dus, die heeft echt een goede gigabit lan chip.
Mooi spul hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn pc trekt het ook niet via de router , maar voor downloaden nu dus ff rechstreeks op de modem. firewall + AV uit49,2 MBPS
Bier ze!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef Joene het volgende:
Ik zit aan de Koggie , mn laatste want ik ga nu dus met de videoplayert naar de broer !
Morgen vrij he, dus je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Joene het volgende:
Ik wens u allen een genoeglijke avond toe, we spreken elkander morgen !
Nou ik ga eerst eens kijken hoe druk het hier word.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef Houzer het volgende:
Ik werk tot den pauze dan gaat ik een "klant"bezoeken.
quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, bijna weekend. Dan gaan we richting Joene met Syl en Celine.
Uhmquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:30 schreef Armageddon het volgende:
Dan ga jij ons nu eens een keer vermaken T. Nu is het jouw beurt.
Dat word wel een beetje eentonig H.quote:
Vertel dan maar een leuk verhaaltje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat word wel een beetje eentonig H.
En ik heb geen nieuwe foto's!
Waar wil je een verhaaltje over horen?quote:
Wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:52 schreef Houzer het volgende:
Wordt er nog geneukt van het weekend of wat?
Mja H. het is soms niet andersquote:
Is er niemand die ik wilquote:
Neh. Zo gaat dat niet H.quote:
Dat heb je mij niet zien tikken toch?quote:
Doe het zelluf!quote:
quote:
Welke? Misschien kan ik er ook heenquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:56 schreef Houzer het volgende:
Robeco.
Moet alleen wat afgooien daarna ga ik naar huis.
Iedereen kent Robeco, hun aandelen zijn ongeveer 60% gedropt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]Die klanten ken ik.
Ik ga naar huis als mijn collega terug is van de fietsenmaker.
Hij gaat alleen eerst nog even lunchen
Nee. Al ga ik zo wel naar bed.quote:
Meisje toch niet ziek worden he.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee. Al ga ik zo wel naar bed.
Ik heb het koud.
Ik hoop t niet. Dit weekend heb ik genoeg te doen.quote:
Moet ik je komen verzorgen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoop t niet. Dit weekend heb ik genoeg te doen.
Dingen die ik wil doenEn volgende week ben ik hier alleen.
En het weekend dan ga ik ook leuke dingen doen. Dus ik wil niet ziek worden
quote:
Dat vraag ik me ook al de hele dag af. Toch is het nu al 14.40quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef 3MinuteHero het volgende:
Hallo, hoe komen jullie in godsnaam deze dag door ?
Ja dus niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:39 schreef 3MinuteHero het volgende:
Hallo, hoe komen jullie in godsnaam deze dag door ?
Nice, ik durf al sinds kwart over 11 niet meer op de klok te kijken omdat 'ie toen al zooooo traag ging ....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Dat vraag ik me ook al de hele dag af. Toch is het nu al 14.40
Hij gaat nog steeds zo traaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:44 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Nice, ik durf al sinds kwart over 11 niet meer op de klok te kijken omdat 'ie toen al zooooo traag ging ....
Hier begint de borrel ook pas om half 6. Terwijl ik eigenlijk om half 5 klaar ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:53 schreef 3MinuteHero het volgende:
I'm out of excuses ..... het gaat hier echt half 5 (borrel) worden .....
Suc6!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:57 schreef 3MinuteHero het volgende:
Oh, en nu plots nog een overleg ..... oh well ..... kills time ....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
Drank tot vannacht 3 uur met Arma ! , toen slapen , kwart voor 7 op , ff werken en nu weer thuis
Pas op voor loslopende Mexicanen T.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:02 schreef Tally het volgende:
Ik voel me verrot. Brak. Ziek.
En ik wil naar huis. Nu hoor ik net dat mijn baas morgen pas komt.
En mijn andere collega is natuurlijk op vakantie deze week.
Ik maak dus het belangrijkste werk af en ga dan thuis in bed liggen tot ik gebeld word.
Daar rij ik overheen met mijn vrachtwagen.quote:
Gloeiende Gloeiende J.quote:
bevalt het ? zit je al op je bankje voor je huis , met bier ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Ik ben nu officieel voor de derde dag werkeloos.
Als jij nou echt die mexicaanse vinketering heb , wil je dan ff die disk besmetten ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is ook echt de halve wereld ziek ofzo. Of het nou de Mexicaanse pleuris is of niet, echt iedereen loopt te hoesten en proesten.
Oma FTW!quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
Ja.
Over mijn Oma
Mijn Oma is dit weekend voor het eerst in haar leven op "vakantie" gegaan.
Is gisteravond naar huis gegaan omdat ze maar een nachtje zou blijven (zijn er 2 geworden).
Nu krijg ik een smsje dat Oma dr spulletjes aan het pakken is om mijn moeder te verrassen en de rest van de week ook gaat.
En ik weet 100000% zeker dat mijn ouders (en vooral mijn moeder) dit erg leuk vinden.![]()
![]()
Nee, ik heb daar nog geen internet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Joene het volgende:
bevalt het ? zit je al op je bankje voor je huis , met bier ?
Ja echtquote:
Ik kan heel goed zuigen JKquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kut, splinter in mijn hand van het schuren van een giek.
Tally, jij kan toch goed zuigen?
*winkie, winkie*
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef Joene het volgende:
A en ik hadden het over die arme werkeloze medemens !
Oh jongens check dit :
http://www.dumpert.nl/med(...)achtegiel_quot_.html
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:23 schreef Joene het volgende:
verhaal : De chatgirl hoe kan ik dit gemist hebben zeg.
Beetje te laat misschien, maar Ferdie E. is geen mexicaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar rij ik overheen met mijn vrachtwagen.
Dat zegtie nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:08 schreef lost95 het volgende:
[..]
Beetje te laat misschien, maar Ferdie E. is geen mexicaan.
Check.quote:
Daar zit toch een soort van limiet aan he?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
Jammer dat ik ff geen bbq meer kan zien na 3 dagen achterelkaar
Best fikkie idd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef Jarno het volgende:
Heavy shit zeg.!
*goede reminder om alles maar dan ook alles wat vuur kan maken uit peuterbereik te leggen*
Wat heeft Houzer er mee te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
Het is wel geil weer T. Maar H is ziek dus dat gaat hem ook niet worden
ik dacht al die J die zal ook wel weer eens langskomen.quote:
Ik wil me er wel mee bemoeien (nouja, eigenlijk ook niet) maar dat kost ons ons huwelijk denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef Joene het volgende:
Hoe heb je trouwens voorelkaar gekregen J dat je vrouw de hele tuin verbouwd en dat jij je klauwen niet hoeft te gebruiken ?
ik vind het briljant J.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil me er wel mee bemoeien (nouja, eigenlijk ook niet) maar dat kost ons ons huwelijk denk ik.. Kwestie van zelfkennis dus.
Beetje zonde was het welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Wat een mongolen die tukkers gisteren.
Je zit er niet heel ver naast.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind het briljant J.
ik zie de discussie thuis al :
Yppy: ik wil de tuin veranderen
J: Ga je gan
Yppy: Help je niet dan ?
J: Als ik me ermee bemoei wordt het toch niks
Yppy: Nou dan zet ik het grind wel op marktplaats !
J: doe je best .
Yppy : Ok
Dag later tuin leeg, en kan yppy beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |