ik wordt bijna net zo opgewonden als Tally van Houzert.quote:
Ja, gezeik altijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Joene het volgende:
Meestal want het moet weer redundant van den baasch he.
Alsof het stuk kan he !quote:
Pcies! Beetje vertrouwen in je spullen he. Koop je een SAN van 2 ton, dat gaat echt niet zomaar stuk hoor! Hallooooooo!quote:
Dat zit er dan dik in he.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:56 schreef Joene het volgende:
Whehehe mijn vorige baas was altijd zo leuk , die zei altijd je moet vertrouwen hebben in de spullen waarmee je werkt.
Dus wij OK. Op een gegeven moment een raid 5 set , 2 disken tegelijk stuk![]()
![]()
Check je PM!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:06 schreef Joene het volgende:
Ik wil overigens nog wel een invite voor demonoid dus als je die hebt
Zeik niet ik iets van 1 Mbit.quote:
Via m'n Popcorn Hour idd. En tijdens het download up je ook, en meestal laat ik 'm daarna nog een dagje uppen ofzo. Ik ga meestal toch niet blind van de ene naar de andere upload. Als je een beetje populair spul download bouw je best een leuk ratio op hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:16 schreef Joene het volgende:
Dus je pc staat de hele dag te uppen ?
Welke torrent client gebruik je dan ? of doe je dat ook via je poppie ?
Ja das ook weer zo natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via m'n Popcorn Hour idd. En tijdens het download up je ook, en meestal laat ik 'm daarna nog een dagje uppen ofzo. Ik ga meestal toch niet blind van de ene naar de andere upload. Als je een beetje populair spul download bouw je best een leuk ratio op hoor.
Er zit gewoon een full-torrent client in! En je kunt een limiet instellen voor je download en upload dus je kunt het zo instellen dat je er weinig last van hebt.quote:
Ja beetje knijpenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zit gewoon een full-torrent client in! En je kunt een limiet instellen voor je download en upload dus je kunt het zo instellen dat je er weinig last van hebt.
Whehehhee Das wel vette shit jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:24 schreef Jarno het volgende:
Er zit ook een scheduler in dus op dagen dat we beiden niet thuis zijn staat -ie gewoon te blazen, en om 18/19 uur gaat de rem erop. En dan 's nachts weer voluit. Mooi toch!
Er komt een nieuwe he! (Wat er dus voor zorgt dat die oude leuk betaalbaar is).quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:27 schreef Joene het volgende:
Misschien toch mn anticonceptietronics maar op MP zetten en Popcorn Halen.
Pcies. Da's ook de tijd dat ik voor een flatscreen wil gaan kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Joene het volgende:
Opzich wel hendig ja , najah tegen de winter (filmkijktijd) maar eens ff kijken.
Ik vind het leuk dat Schumi weer meedoet. Ben geen fan van 'm, maar ik ga zeker kijken!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Joene het volgende:
ik zal wel de enige F1 fan zijn maar ik vind dit dus leuk !
Ligt eraan welke familieleden het precies zijn maar een beetje afstand is wel okay idd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef Adelante het volgende:
2 min van de familie wonen
dat zou hier niet goed gaan
eigen familie is hier 1.000 km en schoonfamilie ong 100 kmquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke familieleden het precies zijn maar een beetje afstand is wel okay idd.
Oh okay da's wel fors. Dichtsbijzijnde familie is net ver weg genoeg om niet dagelijks op de stoep te staan. Da's okay.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigen familie is hier 1.000 km en schoonfamilie ong 100 km
ik zou het bij ons graag omdraaien, maar vriendinlief emigreert dan niet meequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay da's wel fors. Dichtsbijzijnde familie is net ver weg genoeg om niet dagelijks op de stoep te staan. Da's okay.
Ja, popcorn hour dus. Als je 200 euro hebt liggen en je hebt een leuke tv, gelijk gaan kopen zo'n ding. Ideaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Adelante het volgende:
Vraagje dan maar: ik wil wel eens zo'n mediaspeler testen, wat is een goede: popcornhour, aceryan, asus play ??? Iemand zo'n dingetje thuis?
ik lees nooit terugquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef Joene het volgende:
je hebt dit topic niet gelezen ?
Da's echt wel enorm rap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef Joene het volgende:
whehehe in dat tijdje slowchatten , 15 GB gedownload J.![]()
![]()
Je kan van elk usb device een landisk maken tegenwoordig met die routers die NAS op usb uitgang hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Zelfstandig downloaden is aardig, maar lan is wel een vereiste. Die popcornhour c200 ziet er wel leuk uit, maar 350 euro
ik heb zo'n router van versatel, die is uit de jaren '80 geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan van elk usb device een landisk maken tegenwoordig met die routers die NAS op usb uitgang hebben.
Moeten daar nog LP's op?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik heb zo'n router van versatel, die is uit de jaren '80 geloof ik
Mijn pc trekt het ook niet via de router , maar voor downloaden nu dus ff rechstreeks op de modem. firewall + AV uitquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:04 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij trekt de Popcorn Hour dat niet J. De LAN chip die erop zit is vrij beroerd (maar dat hebben alle mediaspelers). Behalve die nieuwe dus, die heeft echt een goede gigabit lan chip.
Mooi spul hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijn pc trekt het ook niet via de router , maar voor downloaden nu dus ff rechstreeks op de modem. firewall + AV uit49,2 MBPS
Bier ze!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:12 schreef Joene het volgende:
Ik zit aan de Koggie , mn laatste want ik ga nu dus met de videoplayert naar de broer !
Morgen vrij he, dus je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:13 schreef Joene het volgende:
Ik wens u allen een genoeglijke avond toe, we spreken elkander morgen !
Nou ik ga eerst eens kijken hoe druk het hier word.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:43 schreef Houzer het volgende:
Ik werk tot den pauze dan gaat ik een "klant"bezoeken.
quote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Zeau, bijna weekend. Dan gaan we richting Joene met Syl en Celine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |