abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71464293
Hallo,

Ik heb zojuist een doorlopende reisverzekering afgesloten bij de ING,
nu blijkt dat ik dan slechts 45 dagen per reis verzekerd ben, terwijl ik juist een half jaar weg wil.

Hoe gaat dat dan als ik halverwege schade heb?
Moet ik tickets kunnen overleggen waaruit blijkt dat ik die periode op vakantie was?
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_71464647
Tip voor de volgende keer: Lees de polisvoorwaarden door vóórdat je je verzekering afsluit.

Waarschijnlijk kun je die periode van 45 dagen wel verlengen tegen een toeslag, ik zou hiervoor contact met de ING opnemen.

Voor langdurige reizen heb je aparte verzekeringen, zo'n doorlopende reisverzekering is handig als je meerdere keren per jaar op reis gaat.
pi_71464746
Is bij heel veel reisverzekeringen zo, lees gerust idd eerst wat en waarvoor je tekent
pi_71464858
als je dit ziet:

dan verwacht je toch dat het goed zit?
pi_71464898
Bij dat 'tijdelijke' zou bij mij toch echt wel een belletje gaan rinkelen hoor.
pi_71465079
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:57 schreef MoltiSanti het volgende:
als je dit ziet:
[ afbeelding ]

dan verwacht je toch dat het goed zit?
Nee, voordat je een verzekering afsluit moet je ALTIJD eerst de polisvoorwaarden lezen. Anders weet je toch niet precies wat de verzekering wel en niet dekt? Beetje dom...
pi_71465204
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:06 schreef RJD het volgende:

[..]

Nee, voordat je een verzekering afsluit moet je ALTIJD eerst de polisvoorwaarden lezen. Anders weet je toch niet precies wat de verzekering wel en niet dekt? Beetje dom...
ik cancel hem wel weer...
pi_71465349
Je zult naar Elvia of de Europeesche moeten
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71465468
Doe bij de Rabobank doorlopende reisverzekering, heb ik er ook.
Ik ben binnenkort voor 5 maanden weg. al kom ik 1 keer terug naar NL. ik heb reisverzekering van 180 dagen genomen. ik ben iig zeker minder dan 100E kwijt als ik 't goed heb
pi_71466780
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:21 schreef Elmostyle het volgende:
Doe bij de Rabobank doorlopende reisverzekering, heb ik er ook.
Ik ben binnenkort voor 5 maanden weg. al kom ik 1 keer terug naar NL. ik heb reisverzekering van 180 dagen genomen. ik ben iig zeker minder dan 100E kwijt als ik 't goed heb
Interpolis via de Rabobank inderdaad. Heb net mijn maximale verblijfsduur verlengd van 180 dagen naar 366. Kun je weer even vooruit.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')