Voor cassettebandjes waarmee je liedjes van de radio opneemt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:32 schreef Yi-Long het volgende:
Oftewel, waar betaal ik dan kopieerheffing voor!?!?
Die zijn ook nog steeds schofterig duur!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Voor cassettebandjes waarmee je liedjes van de radio opneemt.
Opgelost, slotje!
bankafschrijving is ook bewijsmateriaal volgens dat jongetje in de reclamequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:37 schreef Ryon het volgende:
Je hebt toch wel braaf alle bonnetjes van die cd's en dvd's bewaard?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:14 schreef Heathen. het volgende:
Stuur maar een dagvaardiging via twitter. schijnt legaal te zijn.
Gaat om het principe natuurlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:44 schreef DaHill het volgende:
[..]
Verder eens met TS, maar goed... er zijn naast TPB nog 782563467 andere alternatieven. En er bestaat ook nog zoiets als proxy's.
Die is gek, je moet die dingen uit Duitsland bestellen. Die heffing betaal je toch uit principe niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:32 schreef Yi-Long het volgende:
Klacht: Ik betaal al jaren heel braaf kopieerheffing op de lege CD's en DVD's die ik koop.
Nu ThePirateBay.org niet meer te bereiken is online, kan ik natuurlijk ook niet meer downloaden en filmpjes/muziek branden (want TPB is natuurlijk de enige site die mij doorverwees naar de juiste torrents...). Oftewel, waar betaal ik dan kopieerheffing voor!?!?
Dus, waar kunnen we nu met zijn allen onze kopieerheffing terugeisen!?
SSSSSTttttttttttt... het gaat om het principe... (niet om de praktijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:12 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Die is gek, je moet die dingen uit Duitsland bestellen. Die heffing betaal je toch uit principe niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |