So truequote:Op donderdag 30 juli 2009 17:33 schreef Lastpost het volgende:
Wat een kut dingen inderdaad, ik kan er ook niet mee omgaan.
Muurtje natgemaakt, die zuignapgevallen ook en vastklikken en dan lijkt het vast te zitten en in de nacht denk je dat er een steen door je vooruit gegooid wordt, blijkt dat douche rekje naar beneden gepleurt te zijn.
Ik zie in je profiel dat ik niet ver weg woon, ben niet heel handig maar dit moet mij toch lukkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef Leanne het volgende:
hoi
ik haddus vanmiddag pauze en toen ging ik met mijn vriendinnencollegaas van werk naar de xenos om ons vette salaris erdoorheen te jagen toen heb ik een doucherekje gekocht zodat ik niet meer hoef te bukkenom mijn shampoo te pakken of als mijn onzichtbare minnaar een zeepje voor me laat vallen kan hij het voortaan daar neer leggen zodat ik niet meer hoef te bukken
ik bedoel dus zo een ding
[ afbeelding ]
NU LUKT HET DUS NIET OM DAT DING OP TE HANGEN![]()
die zuignappen die willen niet zuigen![]()
is er een lekker mannlijk fokker die even dat ding op wil hangen voor mij![]()
antiklacht: salaris
sub antiklacht: sebastiaan labrie
[ afbeelding ]
Exact dit dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef afcajos het volgende:
Die TT
Nee we willen je niet neuken Leanne.
dit dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef afcajos het volgende:
Die TT
Ik zou dr doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:45 schreef afcajos het volgende:
Die TT
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Klacht: matige vrouwen die de indruk wekken dat ze een geil tienermeisje zijn
Maar, jij hebt dan ook niets te kiezen.quote:
dat dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Maar, jij hebt dan ook niets te kiezen.
Klacht: Middelmatige vrouwen die de indruk wekken dat ze een geil tienermeisje zijn
Eens, echter zit in deze OP wel een prachtige metafoor die ik van een tienermeisje niet kan verwachten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:51 schreef Penisbaard het volgende:
Klacht: Middelmatige vrouwen die de indruk wekken dat ze een geil tienermeisje zijn
quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:07 schreef wapwip het volgende:
Ik wil hem wel ophangen, maar niet neuken met ts. Dus ik zou niet weten waarom ik dat ding uberhaupt zou komen ophangen dan
*Kijkt FoBo*quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:31 schreef Leanne het volgende:
hoi
ik haddus vanmiddag pauze en toen ging ik met mijn vriendinnencollegaas van werk naar de xenos om ons vette salaris erdoorheen te jagen toen heb ik een doucherekje gekocht zodat ik niet meer hoef te bukkenom mijn shampoo te pakken of als mijn onzichtbare minnaar een zeepje voor me laat vallen kan hij het voortaan daar neer leggen zodat ik niet meer hoef te bukken
ik bedoel dus zo een ding
[ afbeelding ]
NU LUKT HET DUS NIET OM DAT DING OP TE HANGEN![]()
die zuignappen die willen niet zuigen![]()
is er een lekker mannlijk fokker die even dat ding op wil hangen voor mij![]()
antiklacht: salaris
sub antiklacht: sebastiaan labrie
[ afbeelding ]
iig zeer origineelquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef BasementDweller het volgende:
Wat een trieste reacties in dit topic. De meesten die reageren hebben zelf niet eens een fobo. (ik ook niet maar mij hoor je niet klagen). Een beetje respect mag wel zeg....![]()
Ik vond de OP wel grappig
Ik heb een fobo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef BasementDweller het volgende:
Wat een trieste reacties in dit topic. De meesten die reageren hebben zelf niet eens een fobo. (ik ook niet maar mij hoor je niet klagen). Een beetje respect mag wel zeg....![]()
Ik heb wel een fobo, dus mijn gezeik is wel terechtquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:39 schreef BasementDweller het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan haak ik af. Ik haat clownsquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:28 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik zie hier een mogelijkheid tot heel veel geld verdienen dmv. het organiseren van een heuse Fok! vs. Leanne gangbang.
Ik hoop iniedergeval dat Juicyhil meedoet verkleed als clown.
I lol'dquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:28 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik zie hier een mogelijkheid tot heel veel geld verdienen dmv. het organiseren van een heuse Fok! vs. Leanne gangbang.
Ik hoop iniedergeval dat Juicyhil meedoet verkleed als clown.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Ja. Maar jij hoeft niet verkleed als clown. Jij kan als een ruige boeman incl. wolvenshirt en baard.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan haak ik af. Ik haat clowns
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:33 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Ja. Maar jij hoeft niet verkleed als clown. Jij kan als een ruige boeman incl. wolvenshirt en baard.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nou ik wil je zeepjes ook wel vasthouden hoor!, als ik daarmee samen met jou mag douchen
Zoiets?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een beetje sperma op de zuignap uitsmeren doet wonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |