quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Drugsgeld of het zijn figuren die in een huurhuis van 3 tientjes per maand wonen zodat ze hun droomauto kunnen kopen.
gaatquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Of het zijn mensen die bij hun arme familie op bezoek gaat
Zouden ze bij de golfclub ook eens moeten doen, eens kijken hoeveel er is betaald van zwart geldquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Erg mooi dat ze dit soort medelanders figuren tegenwoordig kunnen aanhouden en vervolgens kan de pauper gaan aantonen waar hij zijn auto van betaald heeft.
Nog nooit tegen een kras aangelopen? Hier don ze dat nogal eens. Ontzettend triest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:03 schreef The_stranger het volgende:
Ik parkeer mijn auto's altijd in dat soort wijken, even lekker de ogen uitsteken...
Dat doen ze ook. In samenwerking met de belastingdienst weliswaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:30 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Zouden ze bij de golfclub ook eens moeten doen, eens kijken hoeveel er is betaald van zwart geld
Jij parkeert 'm altijd voor het huis van de buren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hier is het net andersom, mijn bazige opel staat voor een huis van 1.2 miljoen
.
Hehe, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij parkeert 'm altijd voor het huis van de buren?
kán wel uiteraard. Maar het valt op dat er zoveel wonen die een ontzettend dure auto hebben, maar wel in de sociale huur zitten.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
Alsof er in een 'tokkiewijk' geen rijke mensen kunnen wonen
Of je moet zo'n trailerpark bedoelen ofzo
Inderdaad verdacht, daar zit een (wiet)luchtje aanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
kán wel uiteraard. Maar het valt op dat er zoveel wonen die een ontzettend dure auto hebben, maar wel in de sociale huur zitten.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Erg mooi dat ze dit soort medelanders figuren tegenwoordig kunnen aanhouden en vervolgens kan de pauper gaan aantonen waar hij zijn auto van betaald heeft.
Enorme penisverlengers kopen en in een huurhuisje blijven? Dat is toch raar?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
Prioriteiten he, mensen geven liever hun geld uit aan zo'n duur stuk blik dan aan een huis, want geloof me, er zitten echt wel mensen met flinke inkomens tussen in die buurten maar ze geven het liever uit aan een auto (vooral buitenlanders , ze schijnen daar hun status aan te ontlenen ofzo, dat je dan in een pauperhuis woont boeit niet zo)
VW Golf is geen knetterdure auto!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Enorme penisverlengers kopen en in een huurhuisje blijven? Dat is toch raar?
Mja, dat zijn toch echt vaak de net-niet-bakken. Een 7 serie BMW, uit 1998 of zoiets. De écht dure bakken zoals in de OP kan echt niemand wit betalen met een normale baan in een normale/tokkie wijk. Al spaar je 10 jaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef Metro2005 het volgende:
Prioriteiten he, mensen geven liever hun geld uit aan zo'n duur stuk blik dan aan een huis, want geloof me, er zitten echt wel mensen met flinke inkomens tussen in die buurten maar ze geven het liever uit aan een auto (vooral buitenlanders , ze schijnen daar hun status aan te ontlenen ofzo, dat je dan in een pauperhuis woont boeit niet zo)
Lenen.nlquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, dat zijn toch echt vaak de net-niet-bakken. Een 7 serie BMW, uit 1998 of zoiets. De écht dure bakken zoals in de OP kan echt niemand wit betalen met een normale baan in een normale/tokkie wijk. Al spaar je 10 jaar.
Hallo lenen.nlquote:
Mja, bij mij aan de overkant zijn ook wel 3 (kansloze) bmw rijdende marokkaantjes die een 'shoarmazaak' hebben die vroeger coffeeshop was. Maar dat is er dan 1. Ik zie ze continue. Overal.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:30 schreef Maikuuul het volgende:
Laatst zag ik een zeer jonge maroc ( rond de 20 ) in een Mercedes CL63 AMG rijden en hij ging een GSM unlock zaakje binnen
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:32 schreef Houzer het volgende:
Mijn coke dealer rijd in een Audi S3.
Eigenlijk een prutser dus
Waar de fuck woon je?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, bij mij aan de overkant zijn ook wel 3 (kansloze) bmw rijdende marokkaantjes die een 'shoarmazaak' hebben die vroeger coffeeshop was. Maar dat is er dan 1. Ik zie ze continue. Overal.
Sterker nog. Er rijden hier minstens 2 Mercedes S klasse 65 AMG's rond in de aanliggende tokkiewijk. Dat ken toch nie waar zijn....
{refrein}quote:
Whehehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
{refrein}
Welkom in de hel van Enschede...Welkom in de hel van Enschede...Welkom in de hel, welkom in de hel...Welkom in de hel van Enschede...
{/refrein}
Almelo dus en ik schat Kerkelanden of anders de Ossekoppelerhoek.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
{refrein}
Welkom in de hel van Enschede...Welkom in de hel van Enschede...Welkom in de hel, welkom in de hel...Welkom in de hel van Enschede...
{/refrein}
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |