Das alleen bij stilzwijgende verlengingen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Je kon tegenwoordig toch al gewoon opzeggen per maand? Of zat je nog vast aan een jaar-contract?
Ik zit nog vast aan een jaar contract. De ontvangst is echt bagger thuis, om de haverklap haperen of het beeld is weg. Moet je je voorstellen wat er gebeurt als er een brommer door de straat rijdt. (buitenantenne btw)quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
Je kon tegenwoordig toch al gewoon opzeggen per maand? Of zat je nog vast aan een jaar-contract?
Staat dat er serieus?! Pure misleiding dus, want ik geloof niets van 27 cent per uur...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:21 schreef mcintosh het volgende:
Oh crap het staat ook in de brief
[quote]
Mocht u zich niet kunnen vinden in de prijsverhoging dan mag u Digitenne abonnement kosteloos beëindigen. Neem hiervoor uiterlijk op 31 augustus contact op met de klantenservice cia 0900 - 0576 (0,45 ct / minuut)
Uiteraard gaat me dat minimaal 10 minuten kosten om telefonisch op te zeggen... gelukkig wel een max. van 22,50 per gesprek
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Staat dat er serieus?! Pure misleiding dus, want ik geloof niets van 27 cent per uur...
Ah, weer iemand die het verschil tussen 0,45 cent, 45 cent, en 0,45 euro niet snapt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Aan het begin van het gesprek werd gezegd dat er een max. van 22,50 per gesprek was.
Geen idee waar je het over hebt, er staat simpelweg '0,45 ct. / minuut'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ah, weer iemand die het verschil tussen 0,45 cent, 45 cent, en 0,45 euro niet snapt...
Geen zorgen, je wordt vast nog wel teruggebeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:25 schreef mcintosh het volgende:
Nah, maar 5 minuten, bleek dat ik al langer dan een jaar lid wasScheelde een paar dagen
Maar goed, opgezegd, en opgetieft met die zooi.
Gelukkig geen gezeik om je toch nog over te halen te blijven, das wel netjes
Precies, zie ook http://verizonmath.blogsp(...)lars-from-cents.htmlquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah wacht nu snap ik hem, die 0, moet weg eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |