Wat een leuke foto's zegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef SecretHeart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn nieuwe bewoners![]()
Dankjewel! Het kostte eventjes moeite. Ze zijn heel snel en willen met geen mogelijkheid echt stilzittenquote:
Die laatste in het rad is cute!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:46 schreef Linnie20v het volgende:
Mevrouw is boos dat ze niet uit de kooi mag
[ afbeelding ]
Dikkerdje
[ afbeelding ]
Wauw, wat een scheetje. Heeft hij echt zulje rode oogjes, of komt dat door de flits???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:03 schreef elvira88 het volgende:
Wat een lieve bolletjes allemaal!
Ik heb ook een hamsterbeest
hij heet boefje en is 1 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zijn hokje:
[ afbeelding ]
groetjes elvira
Volgens mij is het ook gewoon een syrische (goudhamster). Hij lijkt me wel iets groter dan een russische. xquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:44 schreef elvira88 het volgende:
de foto's zijn wel met flits gemaakt, maar die rode oogjes heeft hij van zichzelf. Ik ben eigenlijk niet zeker of het wel een russische dwerghamster is....ik kom de kleur zo weinig tegen.
whehehe, wat een beestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:03 schreef elvira88 het volgende:
Wat een lieve bolletjes allemaal!
Ik heb ook een hamsterbeest
hij heet boefje en is 1 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en zijn hokje:
[ afbeelding ]
groetjes elvira
Haha, superrrrr liefquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:14 schreef elvira88 het volgende:
hihi zo slaapt hij altijd! heel normaal hoor![]()
[ afbeelding ]
En ze ziet er zó lief uitquote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Is ze bang of gewoon agressief? Ik heb ook een bijtende goudhamster gehad, ze bijten nogal hard en dan word je al snel bang voor zo'n beestje. Ze was niet bang voor me, maar moest gewoon niets van me hebben. Ik heb een handdoekje even in haar kooi gelegd en daarna gebruikte ik die om haar op te pakken. Dan deed ik het deurtje open, kwam ze eraan, en klom ze er zelf op en kon je haar gewoon op schoot houden en los laten lopen. Zolang je haar maar niet met je vingers aanraakte
. Later is ze een keer helemaal geflipt toen ze dus op dat handdoekje zat. In paniek heb ik het handdoekje bij de punten dicht gedaan en heb ik haar uit laten razen, en toen was ze ineens heel lief en werd ze een echte knuffelbeer, al heb ik haar nooit echt vertrouwd
.
Dit was 'r
[ afbeelding ]
Hamsters die Dotje heten kunnen ook niet bijten geloof ikquote:Op donderdag 5 november 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ze ziet er zó lief uit
Dotje heeft overigens echt nog noooooit gebeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |