abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82118741
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je eens op Marktplaats of het hamsterforum kijken, daar staan ze regelmatig op En Fretten.nl mikt hem ook weleens in de aanbieding.
Yea ik heb er nu een op het oog op marktplaats.
Baby darling doll face honey
  zondag 30 mei 2010 @ 21:34:05 #252
62419 CherryLips
chocoholic
pi_82118860
Ik wil er eigenlijk ook eentje voor m'n dwergje maar ik heb geen idee waar ik die dan moet neerzetten, ze zijn best groot
Als je ruimte over hebt kun je ook deze nemen:
Tap tap tap
pi_82286576
Ik heb de ferplast mary voor 25 euries weten te bemachtigen !!!
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:36:11 #254
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_87137966
Ja hoi, even een topickick!
Morgen komt Lola tijdelijk hier wonen, ze is ongeveer 2 jaar en heel zielig. Even haar stukje van de website van de knaagdierenopvang gehaald:
quote:
Lola is gewoonweg bij de vuilnisbak gezet. In een mandje maar afwachten wat er met haar ging gebeuren.Iemand is zo lief geweest haar op te rapen en naar ons toe te brengen.Nu zit ze in een schoon hok met eten en drinken.Helaas heeft Lola een ontstoken tot wel blind oogje.We gaan ons best doen om haar op te lappen.
Kooi staat al deels klaar, morgen uit de opvang even de laatste spulletjes meenemen.
pi_87175238

Lola O+. Het is te merken dat ze oud is, ze loopt alsof ze iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
pi_87175645
Sneu ;(. Maarja, aan de andere kant twee is al een redelijke leeftijd O+.

Is ze schuw?
pi_87175845
Nee totaal niet, ze is heel erg nieuwsgierig! Ging gelijk de nieuwe kooi ontdekken, heeft mijn vingers al zitten likken en vind het totaal niet vervelend om opgetild te worden. Waarom men haar dan zomaar bij het afval zet... :?
Ik laat haar de komende avond maar even lekker met rust, ze heeft wel even genoeg meegemaakt.
pi_87176750
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
Nee totaal niet, ze is heel erg nieuwsgierig! Ging gelijk de nieuwe kooi ontdekken, heeft mijn vingers al zitten likken en vind het totaal niet vervelend om opgetild te worden. Waarom men haar dan zomaar bij het afval zet... :?
Ik laat haar de komende avond maar even lekker met rust, ze heeft wel even genoeg meegemaakt.
Knap van der O+.
Ja, huisdieren hebben aandacht nodig he en sommige mensen geven dat gewoon niet? ;(

Dit is de mijne trouwens O+.

pi_87176941
Anderhalf week geleden gekregen voor mijn verjaardag, Fred de dinosaurus O+ :
pi_87177475
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 17:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoi, even een topickick!
Morgen komt Lola tijdelijk hier wonen, ze is ongeveer 2 jaar en heel zielig. Even haar stukje van de website van de knaagdierenopvang gehaald:
[..]

Kooi staat al deels klaar, morgen uit de opvang even de laatste spulletjes meenemen.
wtf, een levend beest bij de vuilnis zetten..wat ben je dan voor mens :{
tof dat ie een nieuw huis heeft gevonden ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_87177634
Koos is niet meer ;(
Hij is ruimschoots overleefd door Mol, nu twee jaar oud en still going strong O+
Ik heb gewoon altijd pech met dwergjes. Bijterige dikkerdjes die niet oud worden ;(
Tap tap tap
pi_87178311
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Koos is niet meer ;(
Hij is ruimschoots overleefd door Mol, nu twee jaar oud en still going strong O+
Ik heb gewoon altijd pech met dwergjes. Bijterige dikkerdjes die niet oud worden ;(
Maar Koosje sliep alitjd zo snoezig :'(.
pi_87298798
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

wtf, een levend beest bij de vuilnis zetten..wat ben je dan voor mens :{
tof dat ie een nieuw huis heeft gevonden ^O^
Helaas kom ik op mijn vrijwilligerswerk wel vaker in aanraking met dat soort verhalen. Veel gedumpte, mishandelde en verwaarloosde dieren, erg sneu. Gelukkig komt 99% van de dieren er weer bovenop en leven ze nog lang en gelukkig bij een goede eigenaar, maar toch is het niet fijn om te zien.

Met Lola gaat het stukje bij beetje wat beter. Haar oogje lijkt wat beter te gaan, ze begint ook iets actiever te worden en is gek op het kartonnen theedoosje in haar kooi. Andijvie is ook erg lekker :)

Cherrylips, sterkte!
pi_87536177
Met lola's oogje gaat het niet veel beter, zo oogdruppels halen. Ze heeft een reactie gekregen op de zalf...
pi_87646881
Bloedend oortje :{. Gaat niet zo goed met lieve Lola...
pi_87998292
Wat een rustige reeks zeg :) Lola snapt nu eindelijk wat ze met meelwormen moet doen.
pi_88000280
Hier is het grote aftellen begonnen. Sinds 2008 verscheidene tweedehandshamstertjes hier in huis en ze beginnen sinds een paar maanden van ouderdom te sterven, nooit leuk maar allemaal zijn ze minimaal 2 jaar oud dus ze hebben hun best gedaan en hopelijk hebben ze het leuk gehad nadat ze door hun vorige baasje waren afgedankt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_88974288
Nieuwe hamster O+ Nog geen foto's, hij was gisteren moe van een lange reis en heeft bijna de hele avond geslapen :P
Tap tap tap
pi_88975062
Leuk Cherrylips!

Lola is helaas niet meer, ze is 10 november overleden. Ben de maandag ervoor nog met haar naar de dierenarts geweest vanwege een dubbele oorinfectie en was begonnen met medicatie geven, maar helaas heeft ze het niet gered. Gelukkig heeft ze nog een paar fijne weken bij mij mogen hebben.
  zondag 21 november 2010 @ 15:20:21 #270
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976040
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef verleiding het volgende:
Anderhalf week geleden gekregen voor mijn verjaardag, Fred de dinosaurus O+ :
[ afbeelding ]
Ze hebben je opgelicht. :'( Dat is een hamster geen dinosaurus.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  maandag 22 november 2010 @ 23:42:39 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_89037259
Mag ik hier ook vragen stellen? Zo nee, hier komtie toch:

Mijn hamster is vreselijk lui, hij slaapt echt heel de dag (en nacht, alleen tussen 3 en 5 is er niemand beneden dus dat weet ik niet zeker). Hij heeft nog nooit in z'n rad gelopen, of met de andere dingen gespeeld. Als ik hem uit z'n kooi haal, houdt hij zich ook slap en laat hij zich gewoon vallen als hij op het randje zit zonder zich vast proberen te houden.

Hij is al zo vanaf het begin toen ik hem kreeg, dus hij zal niet ziek zijn, hij komt ook niet ziek over. Maar gewoon vreselijk lui, tot het gevaarlijke aan toe dus als hij zich gewoon laat vallen. Kan ik hem op een of andere manier proberen actiever te laten worden? :') Hij hoeft echt niet ineens 8 uur per dag in z'n rad te rennen, maar af en toe een paar stappen uit zichzelf zou wel leuk zijn :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_89039001
Mijn goudhamster is ook zo. Nou ja, iets minder toch wel. Als je die uit de kooi haalt, valt hij of in slaap in het hoekje van de bank, of hij zit geen moment stil. Hij heeft een megagrote kooi met een mooi groot wiel waar hij nog geen stap in heeft gezet. Dat hoort bij z'n karakter denk ik.
Tap tap tap
pi_89548810
Sedert vandaag in het bezit van een grijs-gestreepte Russische dwerghamster *O* Zoonlief heeft hem Simon gedoopt (Saimun, op z'n Engels, omdat hij fan is van Simon's cat :') ). Hij verstopt zich steeds, zal later wel wat foto's plaatsen :s)
pi_89549100
Ik heb net fotootjes gekregen van mijn twee aanstaande hamsters... volgende week zondag komen ze!
I had a signature once. It was awful.
pi_89550056
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net fotootjes gekregen van mijn twee aanstaande hamsters... volgende week zondag komen ze!
Ga je naar de exo? Ik twijfel nog, want ik heb net een nieuw hamstertje en mag er dus geen meer bij, en ik weet nu al dat ik verliefd word op een beestje, net zoals toen in april ;)
Tap tap tap
pi_89550619
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ga je naar de exo? Ik twijfel nog, want ik heb net een nieuw hamstertje en mag er dus geen meer bij, en ik weet nu al dat ik verliefd word op een beestje, net zoals toen in april ;)
Ik organiseer de caviashow, dus 't wordt niet gewaardeerd als ik niet kom :P
pi_89550717
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Pics! :D

Ik heb sinds kort 2 robo's ze zijn super leuk en totaal niet schuw!

En de kooi! :D
All good things are wild and free.
pi_89551798
Foto's van Nella:

pi_89551942
robbies O+

Ik krijg mijn gehandicapte hamster maar niet fatsoenlijk op de foto :') Je zou denken dat een hamster zonder achterpootjes niet zo snel was, nou, dat valt nog mee :D
Ik zou graag nog een zwarte of Russisch blauwe dwerg willen, gewoon omdat ik het mooie kleurtjes vind :@ Of mandarijntjes.
Tap tap tap
pi_89552009
Daantje:

Tap tap tap
pi_89582079
Simon O+ Hij is erg nieuwsgierig, kwam op de camera af :D Toen ik ging stofzuigen wilde hij ook kijken wat er allemaal gebeurde.

maandag 6 december 2010 @ 12:19:39 #282
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_89582125
Ik zal ook weer wat foto's maken van Dr.Awesome! Ze wordt echt een beetje oud, ondertussen alweer iets ouder dan 2 jaar. Ze is in ieder geval een stuk minder actief en slaapt ook langer. Volgens mij vindt ze de bal ook niet meer zo interessant als eerst.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_89640721
Nou dan ik ook maar even met het jonge grut van hier..

No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_89808144
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Nou dan ik ook maar even met het jonge grut van hier..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
AHWWWW O+!
Die laatste foto :D O+!
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef CherryLips het volgende:
robbies O+

Ik krijg mijn gehandicapte hamster maar niet fatsoenlijk op de foto :') Je zou denken dat een hamster zonder achterpootjes niet zo snel was, nou, dat valt nog mee :D
Ik zou graag nog een zwarte of Russisch blauwe dwerg willen, gewoon omdat ik het mooie kleurtjes vind :@ Of mandarijntjes.
Waarom heeft ie geen achterpootjes ;(..
pi_89816468
AWW chocolaatjes! Ze zijn zeker allemaal al besproken? :P

Mijn hamster heeft geen achterpootjes omdat z'n moeder die er waarschijnlijk af heeft gebeten bij de geboorte. Meestal overleven ze dat niet, maar deze dus wel :P maar hij heeft ook geen staartje, heel apart. Maar wel lief. Hij heeft ook een klein vouwtje in z'n oortje, alsof er een hapje uit is maar het is echt omgevouwen. Hij is gewoon bijzonder :P
Tap tap tap
pi_90626602
Dit is dus Daantje, eindelijk even een fotoshoot gedaan *O*
Hij was 'stuk', oftewel: hij zat ineens doodstil. Zal wel iets gehoord hebben, want na een halve minuut ofzo sprintte hij ineens weg :')

(aanklikbaar)

Die laatste _O-

En zo te zien heeft hij zelf weinig last van het gebrek aan achterpootjes :')

Tap tap tap
pi_90810407
Je ziet eigenlijk niks :').
Vind die vierde foto leeeuk *;
pi_90815411
Nee, hij waggelt alleen. Het is nogal lastig er een foto van te maken, hij zit niet mooi stil als ik hem optil ofzo :')
Tap tap tap
  maandag 3 januari 2011 @ 22:29:47 #289
262674 Graseter
pi_90816130
Ik heb een foto van mijn hamster die op z'n rug in m'n hand ligt en een koekje eet. O+
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90816756
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een foto van mijn hamster die op z'n rug in m'n hand ligt en een koekje eet. O+
Dat kan ik bij die van mij ook wel proberen, hij komt toch niet overeind denk ik :') Maar das zielig dan.
Tap tap tap
  maandag 3 januari 2011 @ 22:42:29 #291
262674 Graseter
pi_90816892
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat kan ik bij die van mij ook wel proberen, hij komt toch niet overeind denk ik :') Maar das zielig dan.
Als ze overeind willen draaien ze binnen 5 seconden om.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_90817240
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Graseter het volgende:

[..]

Als ze overeind willen draaien ze binnen 5 seconden om.
Maar hij heeft geen achterpootjes en geen tegengewicht zeg maar :') Hij was laatst omgedonderd in z'n hok en het duurde best lang voor hij overeind kwam :@
Of hij is nu al te dik.
Tap tap tap
pi_90826191
Een van mijn hamsters in een silent spinner, ze zijn echt geluidloos maar hij blijft maar rond spinnen er in het is echt een lomp radje, soms echt 10 keer over de kop. En hij vind het nog leuk ook want hij blijft maar doorgaan. :') Vanaf 0:25.

pi_90826294
Robo's en silent spinners zijn een gouden combinatie ja :') :D

Tap tap tap
pi_90826374
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Robo's en silent spinners zijn een gouden combinatie ja :') :D

Oh dat is nog erger. Ik schrik er wel eens zo erg van en dan zet ik gauw het radje stil, maar ze stappen er doodleuk na 5 seconden weer in Idiote beesten. :')
pi_90826586
Ik heb er zo eentje voor m'n hamster (ook een silent spinner maar deze vind hij duidelijk leuker). Wanneer hij dan ineens stil gaat staan gaat dat kontje nog heen en weer _O-

dinsdag 4 januari 2011 @ 11:43:23 #297
262674 Graseter
pi_90830110
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb er zo eentje voor m'n hamster (ook een silent spinner maar deze vind hij duidelijk leuker). Wanneer hij dan ineens stil gaat staan gaat dat kontje nog heen en weer _O-

[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:w21He6FcQ1JnGM:http://www.petdiscounters(...)m.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Hoe werkt dat? :o
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:00:53 #298
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90830741
Mijn hamster gaat met haar dikke kont boven op het wieltje staan. En dan tussen de kooi en het wieltje in een beetje rennen. Dus gewoon tegen het kooitje aanleunen en dan bewegen. :') Luie donder.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_90831822
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:43 schreef Graseter het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? :o
Hetzelfde als een gewoon molentje, alleen horizontaal. Het duurde effe voordat m'n hamster doorhad hoe het werkte, aangezien het ding wiebelde wanneer hij erop ging staan :') Maar nu rent hij echt enorm hard op dat ding en heeft ook door hoe hij af moet remmen :P

De hamster in dit filmpje draait af en toe met het ding mee, onze hamster remt dus gewoon af

pi_90832018
Die robbies zijn gewoon gestoord O+
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')