Yea ik heb er nu een op het oog op marktplaats.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens op Marktplaats of het hamsterforum kijken, daar staan ze regelmatig opEn Fretten.nl mikt hem ook weleens in de aanbieding.
Kooi staat al deels klaar, morgen uit de opvang even de laatste spulletjes meenemen.quote:Lola is gewoonweg bij de vuilnisbak gezet. In een mandje maar afwachten wat er met haar ging gebeuren.Iemand is zo lief geweest haar op te rapen en naar ons toe te brengen.Nu zit ze in een schoon hok met eten en drinken.Helaas heeft Lola een ontstoken tot wel blind oogje.We gaan ons best doen om haar op te lappen.
Knap van derquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
Nee totaal niet, ze is heel erg nieuwsgierig! Ging gelijk de nieuwe kooi ontdekken, heeft mijn vingers al zitten likken en vind het totaal niet vervelend om opgetild te worden. Waarom men haar dan zomaar bij het afval zet...
Ik laat haar de komende avond maar even lekker met rust, ze heeft wel even genoeg meegemaakt.
wtf, een levend beest bij de vuilnis zetten..wat ben je dan voor mensquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoi, even een topickick!
Morgen komt Lola tijdelijk hier wonen, ze is ongeveer 2 jaar en heel zielig. Even haar stukje van de website van de knaagdierenopvang gehaald:
[..]
Kooi staat al deels klaar, morgen uit de opvang even de laatste spulletjes meenemen.
Maar Koosje sliep alitjd zo snoezigquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Koos is niet meer
Hij is ruimschoots overleefd door Mol, nu twee jaar oud en still going strong
Ik heb gewoon altijd pech met dwergjes. Bijterige dikkerdjes die niet oud worden
Helaas kom ik op mijn vrijwilligerswerk wel vaker in aanraking met dat soort verhalen. Veel gedumpte, mishandelde en verwaarloosde dieren, erg sneu. Gelukkig komt 99% van de dieren er weer bovenop en leven ze nog lang en gelukkig bij een goede eigenaar, maar toch is het niet fijn om te zien.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wtf, een levend beest bij de vuilnis zetten..wat ben je dan voor mens![]()
tof dat ie een nieuw huis heeft gevonden
Ze hebben je opgelicht.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef verleiding het volgende:
Anderhalf week geleden gekregen voor mijn verjaardag, Fred de dinosaurus:
[ afbeelding ]
Ga je naar de exo? Ik twijfel nog, want ik heb net een nieuw hamstertje en mag er dus geen meer bij, en ik weet nu al dat ik verliefd word op een beestje, net zoals toen in aprilquote:Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net fotootjes gekregen van mijn twee aanstaande hamsters... volgende week zondag komen ze!
Ik organiseer de caviashow, dus 't wordt niet gewaardeerd als ik niet komquote:Op zondag 5 december 2010 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je naar de exo? Ik twijfel nog, want ik heb net een nieuw hamstertje en mag er dus geen meer bij, en ik weet nu al dat ik verliefd word op een beestje, net zoals toen in april
Pics!quote:Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net fotootjes gekregen van mijn twee aanstaande hamsters... volgende week zondag komen ze!
AHWWWWquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Nou dan ik ook maar even met het jonge grut van hier..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heeft ie geen achterpootjesquote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef CherryLips het volgende:
robbies
Ik krijg mijn gehandicapte hamster maar niet fatsoenlijk op de fotoJe zou denken dat een hamster zonder achterpootjes niet zo snel was, nou, dat valt nog mee
Ik zou graag nog een zwarte of Russisch blauwe dwerg willen, gewoon omdat ik het mooie kleurtjes vindOf mandarijntjes.
Dat kan ik bij die van mij ook wel proberen, hij komt toch niet overeind denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een foto van mijn hamster die op z'n rug in m'n hand ligt en een koekje eet.
Als ze overeind willen draaien ze binnen 5 seconden om.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik bij die van mij ook wel proberen, hij komt toch niet overeind denk ikMaar das zielig dan.
Maar hij heeft geen achterpootjes en geen tegengewicht zeg maarquote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ze overeind willen draaien ze binnen 5 seconden om.
Oh dat is nog erger. Ik schrik er wel eens zo erg van en dan zet ik gauw het radje stil, maar ze stappen er doodleuk na 5 seconden weer in Idiote beesten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Robo's en silent spinners zijn een gouden combinatie ja![]()
Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb er zo eentje voor m'n hamster (ook een silent spinner maar deze vind hij duidelijk leuker). Wanneer hij dan ineens stil gaat staan gaat dat kontje nog heen en weer![]()
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:w21He6FcQ1JnGM:http://www.petdiscounters(...)m.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Hetzelfde als een gewoon molentje, alleen horizontaal. Het duurde effe voordat m'n hamster doorhad hoe het werkte, aangezien het ding wiebelde wanneer hij erop ging staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |