Inderdaad... dat hoeft niet met iedere noot in elk nummer op alle albums...quote:
Voor alles is een marktquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Inderdaad... dat hoeft niet met iedere noot in elk nummer op alle albums...
is dat dat filmpje van een uur? Nee daar ben ik nog op zoek naar. The Sex Book Video.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:29 schreef HuubTuub het volgende:
so? Het is natuurlijk wel een topartiest...
van You Thrill Me heb ik die Lukesilver Live Confessed Mix en dan die van die live DVD/CD.
Heb je ook dat promofilm(pje) van het boek SEX, zwart/wit met een soort van behind the scenes shoot van de fotos? Vast wel...
Graag gedaan, zometeen weer de aflevering van deze week gaan kijken. Edie is echt top en de rest van de cast is ook erg goedquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, Tuubje, bedankt voor de Nurse Jackie tip
De rommelmarkt?quote:
hard kut?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
new age bestond al, maar de combinatie zoals in Ray of Light was toch wel erg nieuw. Confessions was een soort van gerestylde disco en Hard candy was gewoon Hard kut.
Ja, ik was echt verrast. Heb zeven afleveringen achter elkaar gekeken en toen wilde ik meerquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Graag gedaan, zometeen weer de aflevering van deze week gaan kijken. Edie is echt top en de rest van de cast is ook erg goed
[..]
De rommelmarkt?
Ik heb 'm ergens, ik zal hem opzoeken voor je.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat dat filmpje van een uur? Nee daar ben ik nog op zoek naar. The Sex Book Video.
Xag em wel staan op e-bay voor 900 dollars, maar item was er niet.
Filmpje was nooit bedoeld voor release. Werd gegeven aan closest friends van haar voor de release party van het book SEX.
Harde kut of natte pik...quote:
Ze was toen drukker met Kaballa en Justin dan dat ze om haar nieuwe album gafquote:
Ach welnee, er zijn tig artiesten die een beetje dat elektronische zweverige triphop geluid hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:34 schreef HuubTuub het volgende:
new age bestond al, maar de combinatie zoals in Ray of Light was toch wel erg nieuw.
Like there were others before her.quote:Confessions was een soort van gerestylde disco
Jep.quote:en Hard candy was gewoon Hard kut.
Ik heb ook nog die stomme special edition gekocht... ach alles voor de verzameling...quote:
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb 'm ergens, ik zal hem opzoeken voor je.
Ze begon met Kaballa in '95.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ze was toen drukker met Kaballa en Justin dan dat ze om haar nieuwe album gaf
Nee, vaak toch wel inhoudsloze muziek die perfect aan de man gebracht wordt en uit jeugdsentiment blijf ik het volgen. Als entertainer is ze wel helemaal top.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee, er zijn tig artiesten die een beetje dat elektronische zweverige triphop geluid hebben.
[..]
Like there were others before her.
[..]
Jep.
Don;lt get me wrong: vind het allemaal best ok in het gehoor liggen als pop, maar mensen die dan zeggen (op facebook net een discussie gehad) dat ze zo vol inhoud zit met haar nummers of zoals hier gezegd wordt dat ze zo vernieuwend is....Ja, ze is een top entertainer, dat wel. Maar de rest vind ik toch echt iets te veel credit.
same herequote:Op donderdag 30 juli 2009 19:41 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik heb ook nog die stomme special edition gekocht... ach alles voor de verzameling...
En deze zinnen kan ik snappenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Nee, vaak toch wel inhoudsloze muziek die perfect aan de man gebracht wordt en uit jeugdsentiment blijf ik het volgen. Als entertainer is ze wel helemaal top.
Ga maar vast ass up face down danquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.
I'll give u anything!
quote:
Ik moest effe zoeken op zolder, maar volgens mij heb ik 'm hier voor me liggen... eerst even controleren of die het nog doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF??? heb jij de orginele? met de orginele french-noir soundtrack? Please als je een kopie ervan kan maken.
I'll give u anything!
OMG ik krijg hartkloppingenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:47 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik moest effe zoeken op zolder, maar volgens mij heb ik 'm hier voor me liggen... eerst even controleren of die het nog doet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |