quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 18 april 2002 08:23 schreef STING het volgende:
Het is toch allemaal heel logisch, ik denk dat het overgrote deel van de meisjes het liefst de gulden middenweg hebben.
Een jongen die lief is, maar daarnaast tegengas geeft wanneer dat nodig is. Dat houdt ook een beetje de vlam brandende in de relatie.The best of both worlds dus!
--------------------------------------------------------------------------------net alsof die (in voldoende mate) bestaan...
hey baby, wanna Fok!?Door STING - donderdag 18 april 2002 09:08
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]net alsof die (in voldoende mate) bestaan...
--------------------------------------------------------------------------------Dat zeg ik niet, maar dat is wel wat voor een meisje het meest ideale is.
ff een sidestep:
Mijn moderder vind mij een lieve jongen (natuurlijk... dat vinden toch alle moeders?), ze zegt 'en meisjes hebben dat ook gauw genoeg door hoor'. Maar ik geloof er niks van, buiten het feit dat ik toch eigenlijk niet zoveel zeg of doe, dus waar zouden ze dat uit af leiden heb ik ook het idee dat ik nou ZO lief ook weer niet ben. (En dan blijkt het dus ook nog eens slecht te zijn als je wel lief bent.. aaaargh!)
Zucht....
quote:waar deed ik dat dan? of had je het niet tegen mij
Op donderdag 18 april 2002 09:17 schreef X-Ray het volgende:
Kap nu eens met het leggen van de schuld dat je geen meisje kan krijgen bij anderen te leggen. Dat is exact de reden waarom het niet lukt! Het ligt NIET aan anderen en de 'ik ben zo lief maar kan geen meisje vinden snik boehoe' is de grootste afknapper die er voor een meisje is, en ook nog eens niet waar anders had je wel een vriendin.Zucht....
quote:Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
Op donderdag 18 april 2002 09:17 schreef chocolatemoeze het volgende:
Die meisje eindigen op de bank a'la 'de bundy's' vrees ik. Daar troost ik me maar aan.
quote:
Kap nu eens met het leggen van de schuld dat je geen meisje kan krijgen bij anderen te leggen. Dat is exact de reden waarom het niet lukt! Het ligt NIET aan anderen en de 'ik ben zo lief maar kan geen meisje vinden snik boehoe' is de grootste afknapper die er voor een meisje is, en ook nog eens niet waar anders had je wel een vriendin.Zucht....
Niet subtiel, misschien wel waar?
quote:Je moet wat...
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
quote:Ik verberg niets. Uiteraard ben ik jaloers als een lieve meid waar ik op val er vandoor gaat met een figuur die geen geld heeft, maar op de bank zit, depressief is, te lui is om te werken en alle aandacht van de wereld op eist met zeggen dat ie er een einde aan wil maken. Zou jij daar dan niet jaloers op zijn?
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
quote:
quote:De algemene tendens van het vorige topic was zo.
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
waar deed ik dat dan? of had je het niet tegen mij
quote:Ahum, en jij weet hoe die man is?
Op donderdag 18 april 2002 09:20 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik verberg niets. Uiteraard ben ik jaloers als een lieve meid waar ik op val er vandoor gaat met een figuur die geen geld heeft, maar op de bank zit, depressief is, te lui is om te werken en alle aandacht van de wereld op eist met zeggen dat ie er een einde aan wil maken. Zou jij daar dan niet jaloers op zijn?
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ahum, en jij weet hoe die man is?
Als hij echt zo'n luie op de bank zittende depressieve loser is, dan is ze zo weg hoor.
quote:MIjn woorden
Wat ik vaak zie is dat de relaties om me heen vrij oppervlakkig zijn, een vriendje/vriendinnetje hebben om het hebben. Om maar niet alleen te zijn, om hun eigen toch wel saaie bestaan op te vullen, of om hun onzekerheid er mee te compenseren. Tuurlijk is er wel liefde, maar die is vaak na een paar maandjes ook wel weg en slaat het om in 'houden van', of vrijvertaald, wachten tot er iets beters langs schiet. Ik geloof in echte liefde, dat je voor langere tijd voor iemand kan voelen, desnoods je hele leven. Daar ga ik voor en niet voor de scharrels. En omdat ik die lat zo hoog leg is het moeilijk aan een meid te komen. Maar ik doe het gewoon niet voor minder. Gewoon geen zin in. Mijn keuze, dus ga ik er ook maar niet te lang over klagen liever
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
MIjn woorden
quote:Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
Op donderdag 18 april 2002 09:38 schreef ThE_ED het volgende:
Met alleen hopen en zeuren kom je er niet nee... Hoe wel? I dunno, anders had ik wel een vriendin gehad
Het is moeilijk aan te geven, ik heb periodes in m'n leven gehad dat ik vier vriendinnen tegelijk had en periodes dat ik echt dacht dat ik nooit meer een meisje zou krijgen. Verbindende factor was toch dat waneer ik met mezelf niet lekker in me vel zat, ik geen aandacht van de dames had. Voelde ik me goed, zelfverzekerd etc. dan kwamen ze gewoon op mij af.
Jezus ik lijk Oprah wel....
.
quote:True. Maar je wilt toch geen vier vriendinnen tegelijk? Of alle vrouwen? Nee je wilt graag die ene en met die ene gaat het altijd mis. Ook als het een andere ene is
Op donderdag 18 april 2002 09:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
.
Het is moeilijk aan te geven, ik heb periodes in m'n leven gehad dat ik vier vriendinnen tegelijk had en periodes dat ik echt dacht dat ik nooit meer een meisje zou krijgen. Verbindende factor was toch dat waneer ik met mezelf niet lekker in me vel zat, ik geen aandacht van de dames had. Voelde ik me goed, zelfverzekerd etc. dan kwamen ze gewoon op mij af.
.
quote:dat weet niemand nee. Accepteer dat je bestaat? Je zult moeten leven.
Op donderdag 18 april 2002 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet niet wie ik ben, of zou willen zijn, niemand weet dat echt volgens mij... dat schiet lekker op...
quote:nou ik zou anders ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen...
Op donderdag 18 april 2002 10:03 schreef chocolatemoeze het volgende:"Een" vriendin krijgen is heus niet zo moeilijk.
quote:dat laaste HOEFT niet natuurlijk
Op donderdag 18 april 2002 10:04 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
dat weet niemand nee. Accepteer dat je bestaat? Je zult moeten leven.
quote:Natuurlijk wel, als ze alle vier iets leuks hebbem
Op donderdag 18 april 2002 10:03 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
True. Maar je wilt toch geen vier vriendinnen tegelijk? Of alle vrouwen?
quote:Ik zie dat niet zo...
Nee je wilt graag die ene en met die ene gaat het altijd mis.
quote:beetje paradoxaal.. waarom zoek je nou naar dat hogere die soulmate over filosofie, politiek en literaruur kan je toch ook met je vrienden praten
Ook als het een andere ene is. "Een" vriendin krijgen is heus niet zo moeilijk. Zie hier, het verschil tussen het hebben van een neukpartner (of vrijetijdvuller) en een iemand waar je je leven voor het moment mee wilt delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 18-04-2002 10:12]
quote:kwestie van je eisen bijstellen en een beetje assertief zijn.. en natuurlijk lief glimlachen
Op donderdag 18 april 2002 10:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou ik zou anders ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen...
quote:Slap lullen, ouwehoeren met een meid, beetje complimentjes maken, beetje lief doen voor haar, beetje mee vozen en voordat je het weet heb je iemand in bed hoor en heb je een vriendin. Nou dan heb je wat. Had je die energie beter kunnen bewaren voor onder de douche en je rechterhand wat mij betreft
Op donderdag 18 april 2002 10:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou ik zou anders ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen...
quote:is het een slecht teken als ik dat al niet kan
Op donderdag 18 april 2002 10:08 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Slap lullen, ouwehoeren met een meid, beetje complimentjes maken, beetje lief doen voor haar, beetje mee vozen en voordat je het weet heb je iemand in bed hoor en heb je een vriendin. Nou dan heb je wat.
quote:Zeker waar. Ook voor meisje geldt dit, weet ik uit ervaring. Het heeft er met name ook mee te maken dat je dan vrolijker en ongedwongener overkomt waardoor je prettiger gezelschap bent. Zelfde geldt trouwens voor het feit dat je als je er erg mee bezig bent, heel moeilijk een vriendin zult vinden. Terwijl het veel makkelijker gaat als je gewoon geniet van je eigen leven en een vriendin wel leuk vindt, maar geen vereiste.
Op donderdag 18 april 2002 09:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
.
.
quote:d'r is iets wat je voelt met een ander. Iets waar je je vinger niet op kan leggen. Dat gevoel heb ik maar met twee meiden ooit gehad eigenlijk. Dat gevoel is voor het moment goed. Een soulmate is niet iemand die op je lijkt of waar je een leuke filosofische babbel mee kan houden. Het gaat verder dan interessant. Heck, een meid waar ik het mee had had eigenlijk nooit van zulke gesprekken mee, of we konden gewoon uren bij elkaar hangen zonder dat er echt een nuttig woord gesproken werd. Tja, paradoxaal, ik heb het niet uitgevonden. Maar op dat moment denk ik: "goh met haar wil ik wel het leven delen". Maar ik ben wel voorzichtig genoeg om er "voor eeuwig" achter te plakken
Op donderdag 18 april 2002 10:07 schreef Frenkie het volgende:
beetje paradoxaal.. waarom zoek je nou naar dat hogere die soulmat over filosofie, politiek en literaruur kan je toch ook met je vrienden praten
quote:amen.
Op donderdag 18 april 2002 10:09 schreef Ripley het volgende:[..]
Zeker waar. Ook voor meisje geldt dit, weet ik uit ervaring. Het heeft er met name ook mee te maken dat je dan vrolijker en ongedwongener overkomt waardoor je prettiger gezelschap bent. Zelfde geldt trouwens voor het feit dat je als je er erg mee bezig bent, heel moeilijk een vriendin zult vinden. Terwijl het veel makkelijker gaat als je gewoon geniet van je eigen leven en een vriendin wel leuk vindt, maar geen vereiste.
quote:Niet kan of niet wil? Alles is mogelijk, als je maar wilt. Geen woorden maar daden
Op donderdag 18 april 2002 10:09 schreef ThE_ED het volgende:[..]
is het een slecht teken als ik dat al niet kan
quote:wil je nou dat gevoel wat je toen had opnieuw.. dat gevoel is toch bij iedere vrouw anders..
Op donderdag 18 april 2002 10:11 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
d'r is iets wat je voelt met een ander. Iets waar je je vinger niet op kan leggen. Dat gevoel heb ik maar met twee meiden ooit gehad eigenlijk. Dat gevoel is voor het moment goed. Een soulmate is niet iemand die op je lijkt of waar je een leuke filosofische babbel mee kan houden. Het gaat verder dan interessant. Heck, een meid waar ik het mee had had eigenlijk nooit van zulke gesprekken mee, of we konden gewoon uren bij elkaar hangen zonder dat er echt een nuttig woord gesproken werd. Tja, paradoxaal, ik heb het niet uitgevonden. Maar op dat moment denk ik: "goh met haar wil ik wel het leven delen". Maar ik ben wel voorzichtig genoeg om er "voor eeuwig" achter te plakken
.
quote:Jij zit nog steeds alive and typing achter je pc, dus heb je voor het leven gekozen. Doe het dan ook voor 100% en doe eens wat JIJ maar dan ook alleen maar jij alleen wilt.
Op donderdag 18 april 2002 10:05 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dat laaste HOEFT niet natuurlijk
quote:Ik zie het mezelf gewoon niet doen... .. oh well i dunno... sometimes i just think i'm so stupid..
Op donderdag 18 april 2002 10:12 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Niet kan of niet wil? Alles is mogelijk, als je maar wilt. Geen woorden maar daden
*sigh*
quote:ha en ze heef nog gelijk ook nog
Op donderdag 18 april 2002 10:09 schreef Ripley het volgende:[..]
Zeker waar. Ook voor meisje geldt dit, weet ik uit ervaring. Het heeft er met name ook mee te maken dat je dan vrolijker en ongedwongener overkomt waardoor je prettiger gezelschap bent. Zelfde geldt trouwens voor het feit dat je als je er erg mee bezig bent, heel moeilijk een vriendin zult vinden. Terwijl het veel makkelijker gaat als je gewoon geniet van je eigen leven en een vriendin wel leuk vindt, maar geen vereiste.
quote:Ja is ook wel anders. Maar een ding is gelijk, het gevoel dat je bij iemand hoort. Dat je bij haar op je plaats, je gemak bent, dat je voor die ander je leven zelfs zou willen geven. Het is meer dan het andere gevoel dat ik wel eens krijg van meisjes, en dat is gewoon leuk aandacht en de vlinders in mijn buik of de sex.
Op donderdag 18 april 2002 10:13 schreef Frenkie het volgende:[..]
wil je nou dat gevoel wat je toen had opnieuw.. dat gevoel is toch bij iedere vrouw anders..
bij mij in ieder geval en ik geniet er iedere keer van..
quote:Of er voldoende bestaan weet ik niet maar mijn vriend is er 1 van...heel erg lief maar ook weet hij wat hij wil (dus geen watje) en daarom ben ik zo gek op hem
Op donderdag 18 april 2002 09:09 schreef STING het volgende:
Hier gaan we verder
[..]quote:
Op donderdag 18 april 2002 08:23 schreef STING het volgende:
Het is toch allemaal heel logisch, ik denk dat het overgrote deel van de meisjes het liefst de gulden middenweg hebben.
Een jongen die lief is, maar daarnaast tegengas geeft wanneer dat nodig is. Dat houdt ook een beetje de vlam brandende in de relatie.
The best of both worlds dus!
--------------------------------------------------------------------------------net alsof die (in voldoende mate) bestaan...
Op donderdag 18 april 2002 10:16 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ja is ook wel anders. Maar een ding is gelijk, het gevoel dat je bij iemand hoort. Dat je bij haar op je plaats, je gemak bent, dat je voor die ander je leven zelfs zou willen geven. Het is meer dan het andere gevoel dat ik wel eens krijg van meisjes, en dat is gewoon leuk aandacht en de vlinders in mijn buik of de sex.
quote:ga eens een gesprek aan met je zelf joh. Je zegt over je zelf dat je stupid bent. Wat zal je je zelf aanraden? En vind je het niet stom van je zelf dat je er dan ook niets aan doet? Niet eens probeert, maar het opgeeft als het ff niet lukt? Neeeeeeeeeeeee doorbijten zul je! Zet je tanden erin, laat eens zien wat je waard bent. Kom niet met de suggestie dat je het misschien niet waard bent, want dat ben je wel. Je bent het evenveel waard als wie dan ook want je staat hier ook op de wereld.
Op donderdag 18 april 2002 10:13 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ik zie het mezelf gewoon niet doen... .. oh well i dunno... sometimes i just think i'm so stupid..
*sigh*
quote:
Op donderdag 18 april 2002 10:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
naar mijn mening maak jij het je zelf erg moeilijk...
Yep. Nogmaals, ik heb zelf geen zin om energie te verspillen in halve relaties. Zeurende vrouwen, relatie problemen, allemaal doffe ellende. Om nou energie te steken in een vrouw waar ik toch minder voor voel... want ik ben niet zo lelijk dat ik geen vrouw kan krijgen en heb een hele vlotte babbel Komt wel goed met chocolatemoeze
quote:Het is niet alleen een dooddoener, het klopt ook gewoon niet.
Op donderdag 18 april 2002 09:51 schreef X-Ray het volgende:Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
.
Ik snap ook niet waarom mensen die altijd maar lopen te verkondigen als het op vrouwen aankomt?! Wie heeft het verzonnen dat het natuurlijk is dat iedere man een vrouw kan veroveren?
Om te leren rekenen ga je toch ook naar school? Er is toch geen ouder die tegen zijn kind zegt: "Gewoon jezelf zijn, dan kan je op een gegeven moment vanzelf wel de tafel van 9 uit je hoofd opzeggen."
Waarom zegt iedereen dan wel: "Gewoon jezelf zijn, dan kom je op een gegeven moment best een meisje tegen waar je verliefd op wordt."
Tuurlijk geldt dat voor het gros van de jongens wel. Tuurlijk loopt 99% van de mannen vroeger of later tegen een leuk meisje aan. Maar het lijkt mij dus een totaal verkeerd advies om juist tegen die ene procent (waar bijvoorbeeld The_Ed onder valt) te zeggen 'wees jezelf, dan komt het wel goed'.
Als je nu heel eerlijk bent X-Ray... ben jij ook niet gewoon een stuk zelfverzekerder geworden doordat jij met fitness bent begonnen? Die zelfverzekerdheid straal je vervolgens toch ook uit, waardoor je weer leuker overkomt bij vrouwen?
Denk je nu echt dat je ook wel eens 4 vriendinnetjes tegelijk had gehad, als je jezelf was gebleven, en dus nog steeds dat zielige jongetje was als toen je gepest werd op de basisschool (als ik dat tenminste goed onthouden heb)?
Overigens X-Ray, het is niet mijn bedoeling om jou aan te pakken ofzo, maar ik wil gewoon ff een voorbeeld geven voor o.a.The_Ed. Ik ben alleen maar blij voor je dat je zo positief veranderd bent!
Ik heb verder ook nog wel iets voor chocolatemoeze, maar ik post dit eerst maar ff.
quote:Dus concluderen we dat het vak versieren wordt opgenomen in het studiehuis..
Op donderdag 18 april 2002 10:27 schreef IntroV het volgende:[..]
Het is niet alleen een dooddoener, het klopt ook gewoon niet.
Ik snap ook niet waarom mensen die altijd maar lopen te verkondigen als het op vrouwen aankomt?! Wie heeft het verzonnen dat het natuurlijk is dat iedere man een vrouw kan veroveren?
Om te leren rekenen ga je toch ook naar school? Er is toch geen ouder die tegen zijn kind zegt: "Gewoon jezelf zijn, dan kan je op een gegeven moment vanzelf wel de tafel van 9 uit je hoofd opzeggen."
Waarom zegt iedereen dan wel: "Gewoon jezelf zijn, dan kom je op een gegeven moment best een meisje tegen waar je verliefd op wordt."
quote:En dan kom ik ff lesgeven.
Op donderdag 18 april 2002 10:30 schreef Frenkie het volgende:Dus concluderen we dat het vak versieren wordt opgenomen in het studiehuis..
quote:Ik zie jezelf blijven wel als een goed advies, omdat iemand die voor jou kiest ook echt voor jou moet kiezen. Dat wil echter niet zeggen dat je er niet naar moet streven om een zo goed mogelijke versie van jezelf te worden/zijn. Kortom, het kan geen kwaad om je mindere eigenschappen wat aan te pakken, maar probeer ook blij te zijn met je positieve kanten.
Op donderdag 18 april 2002 10:27 schreef IntroV het volgende:[..]
Het is niet alleen een dooddoener, het klopt ook gewoon niet.
Waarom zegt iedereen dan wel: "Gewoon jezelf zijn, dan kom je op een gegeven moment best een meisje tegen waar je verliefd op wordt."Tuurlijk geldt dat voor het gros van de jongens wel. Tuurlijk loopt 99% van de mannen vroeger of later tegen een leuk meisje aan. Maar het lijkt mij dus een totaal verkeerd advies om juist tegen die ene procent (waar bijvoorbeeld The_Ed onder valt) te zeggen 'wees jezelf, dan komt het wel goed'.
Als je nu heel eerlijk bent X-Ray... ben jij ook niet gewoon een stuk zelfverzekerder geworden doordat jij met fitness bent begonnen? Die zelfverzekerdheid straal je vervolgens toch ook uit, waardoor je weer leuker overkomt bij vrouwen?
Denk je nu echt dat je ook wel eens 4 vriendinnetjes tegelijk had gehad, als je jezelf was gebleven, en dus nog steeds dat zielige jongetje was als toen je gepest werd op de basisschool (als ik dat tenminste goed onthouden heb)?Overigens X-Ray, het is niet mijn bedoeling om jou aan te pakken ofzo, maar ik wil gewoon ff een voorbeeld geven voor o.a.The_Ed. Ik ben alleen maar blij voor je dat je zo positief veranderd bent!
Ik heb verder ook nog wel iets voor chocolatemoeze, maar ik post dit eerst maar ff.
quote:ik stel voor 4 en 5 Havo...
Op donderdag 18 april 2002 10:35 schreef IntroV het volgende:[..]
En dan kom ik ff lesgeven.
Hoe oud zijn die meisjes in de klassen eigenlijk?
quote:Dat is precies wat ik bedoel.
Op donderdag 18 april 2002 10:38 schreef Ripley het volgende:Kortom, het kan geen kwaad om je mindere eigenschappen wat aan te pakken, maar probeer ook blij te zijn met je positieve kanten.
(Er wordt alleen jammergenoeg te makkelijk en te snel gezegd 'wees jezelf'. Wat ik toch fundamenteel iets anders vind dan 'pak je mindere kwaliteiten aan en probeer iets te bereiken voor jezelf.')
quote:Vergelijking gaat nie helemaal op hoor. Veroveren is een natuurlijk iets, een drang die ons door de evolutie is ingegeven ten behoeve van het voortbestaan van de soort.
Op donderdag 18 april 2002 10:27 schreef IntroV het volgende:
(...) Wie heeft het verzonnen dat het natuurlijk is dat iedere man een vrouw kan veroveren?
Om te leren rekenen ga je toch ook naar school? (...)
Maar je kan uren praten over dit onderwerp, er blijft eigenlijk maar 1 feit overeind staan :
ALLES IS EEN KWESTIE VAN SMAAK EN EIGEN INTERPRETATIE
quote:LOL
Op donderdag 18 april 2002 10:27 schreef IntroV het volgende:
Denk je nu echt dat je ook wel eens 4 vriendinnetjes tegelijk had gehad, als je jezelf was gebleven, en dus nog steeds dat zielige jongetje was als toen je gepest werd op de basisschool (als ik dat tenminste goed onthouden heb)?
En ik ben mezelf, in ieder opzicht.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 18-04-2002 11:00]
quote:Nee dat weet niemand nee. Maar op het moment dat je dat los laat en gewoon je ding doet, dan gaat het vanzelf.
Op donderdag 18 april 2002 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet niet wie ik ben, of zou willen zijn, niemand weet dat echt volgens mij... dat schiet lekker op...
quote:Is het ook
Op donderdag 18 april 2002 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
en het lijkt zo makkelijk ..
quote:Bedenk gewoon wat jij wilt in je leven en hoe je dat kan bereiken. Als je jezelf een aantal haalbare doelen stelt, dan heb je iets om je naar te ontwikkelen en kun je ook zelfvertrouwen kweken. En kijk kritisch naar je negatieve punten en kijk of je daar iets aan kunt doen, maar kijk ook tevereden naar je positieve punten en wees daar gewoon blij mee. dat scheelt volgens mij al een stuk. En als jij je goed in je vel voelt, dan komt de rest vanzelf.
quote:Nou...
Op donderdag 18 april 2002 10:03 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
True. Maar je wilt toch geen vier vriendinnen tegelijk? Of alle vrouwen?
quote:Het is zeker een ander verhaal om iemand te vinden om eens flink mee van bil te gaan en een tijdje te rommelen, of iemand te vinden die het misschien wel lijkt te zijn. Maar beginnen relaties niet altijd als 'even rommelen'? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand leerde kennen en dacht "Zij is de vrouw waar ik me leven mee wil delen". Sterker nog, altijd als ik iemand zag en op het 1e gezicht dacht van, dat wordt wel wat, dan werd het nooit wat.
Nee je wilt graag die ene en met die ene gaat het altijd mis. Ook als het een andere ene is. "Een" vriendin krijgen is heus niet zo moeilijk. Zie hier, het verschil tussen het hebben van een neukpartner (of vrijetijdvuller) en een iemand waar je je leven voor het moment mee wilt delen.
Je ziet, ook met dame is het echt niet allemaal makkelijk.
Verder is het mijn persoonlijke ervaring dat het OF binnen 2 minuten klikt, of het zal nooit klikken. De beste drie relaties die ik had, hebben allemaal de overeenkomst dat de dames in kwestie eigenlijk al bezet waren, we elkaar leerden kennen en heeeeel snel (vaak de 1e dag dat we uitgingen al) in bed belanden en dat de sex vanaf dag 1 echt top was. Het is dan gewoon echte aantrekkingskracht, ipv een compromis van "Oh ze is wel leuk ja toch?".
Ach, verder zie ik wel..... ik kan morgen onder een auto liggen dus ik zou wel gek zijn om te gaan zitten piekeren over 10 jaar wat als dan.....
quote:Wat betreft de aantrekkingskracht ben ik het helemaal eens. Als ik niet gelijk die vonk heb gevoeld met een jongen, dan ga ik die toch missen na een tijdje.
Op donderdag 18 april 2002 11:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou...
.
[..]Het is zeker een ander verhaal om iemand te vinden om eens flink mee van bil te gaan en een tijdje te rommelen, of iemand te vinden die het misschien wel lijkt te zijn. Maar beginnen relaties niet altijd als 'even rommelen'? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand leerde kennen en dacht "Zij is de vrouw waar ik me leven mee wil delen". Sterker nog, altijd als ik iemand zag en op het 1e gezicht dacht van, dat wordt wel wat, dan werd het nooit wat.
.
Ik heb in me leven drie vrouwen gehad waar het ECHT mee klikte, waar ik echt voor 100% op 1 lijn zat (voor zover mogelijk.), en met nummer drie ben ik nu al weer een tijd samen. Met de andere twee heb ik het zelf verknald. Waarom? Omdat ik een verschrikkelijke zeikstraal ben wat dat betreft. Ik ging altijd zitten piekeren over later. De negatieve eigenschappen van de dame in kwestie opblazen en over 10 jaar projecteren. Belachelijk natuurlijk. Bij mevrouw nummer 1 was mijn probleem dat ze nogal moeilijk in de omgang met anderen was, ze lag ook niet lekker bij mijn vrienden. Te gek voor woorden natuurlijk, Of ik maakte me druk om het feit dat haar vader Psoriasis had, en dat wil nog wel eens op lateree leeftijd over slaan naar de kinderen.... Erg he? Plus dat ik al heel jong samen met haar was en de drang om het eens met andere vrouwen te doen, te groot werd op een gegeven moment.
.
Toch was zij het die de knoop doorhakte en toen besefte ik pas hoe stom ik was geweest met dat gepieker om wat er misschien ooit nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren misschien als...
Met mevrouw nummer 2 hetzelfde verhaal. We leerden elkaar kennen en doken gelijk het bed in. Na een paar maanden weer draaikonten om elkaar heen gingen we er toch voor. En het klikte heel goed met haar. Maar wederom maalde in m'n hoofd allerlei suffe gedachten. Ze had een vrij ernstige darmziekte en dat beloofde niet veel goeds voor de toekomst. Dus, al hoewel ik het echt met er naar me zin had, ging ik het expres verknallen. Uiteraard had ik achteraf weer spijt als haren op me hoofd.
Na een jaar of twee er op los gewipt te hebben, heb ik nu een vriendin, waar ik echt gek op ben. De drang tot vreemdgaan of zo is helemaal weg, en we gedragen ons als verliefde pubers...er is zelfs voorzichtig gesproken over samenwonen, nou dat had je me een half jaar geleden echt niet moeten vragen! MAAR..... ik zou mezelf niet zijn als ik niet weer iets om te zeiken gevonden zou hebben. Ze is namelijk ruim 6 jaar ouder dan mij. We merken er niks van, ze is echt hartstikke mooi, lief etc etc en ik wil echt met haar door. Maar dan komen die suffe gedachten weer he? Wat over 10 jaar, als ik 35 ben en zij 41? Wil ik dan geen grietje van 6 jaar jonger? Wil ze niet snel kinderen? De klok tikt voor haar? Zucht......Je ziet, ook met dame is het echt niet allemaal makkelijk.
Verder is het mijn persoonlijke ervaring dat het OF binnen 2 minuten klikt, of het zal nooit klikken. De beste drie relaties die ik had, hebben allemaal de overeenkomst dat de dames in kwestie eigenlijk al bezet waren, we elkaar leerden kennen en heeeeel snel (vaak de 1e dag dat we uitgingen al) in bed belanden en dat de sex vanaf dag 1 echt top was. Het is dan gewoon echte aantrekkingskracht, ipv een compromis van "Oh ze is wel leuk ja toch?".
Ach, verder zie ik wel..... ik kan morgen onder een auto liggen dus ik zou wel gek zijn om te gaan zitten piekeren over 10 jaar wat als dan.....
Verder: je beschrijft voor een deel dat je gaat piekeren als er componenten in een relatie zijn die het wel eens moeilijker dan gemiddeld zouden kunnen maken. In mijn opinie is iemand waar ik echt voor ga (wat inderdaad vrij weinig voorkomt) meer dan gemiddelde moeite waard. Dus ook al gaat het niet direct van een leien dakje, ik ben op dat moment wel bereid om me er helemaal voor in te blijven zetten.
quote:Is het volgens mij ook als je je koppie bij je leven houdt en niet aan meisjes. Kijk, het is gewoon veel moeilijker sjans te krijgen als je depri/onzeker bent, is een feit. Als je zelfvertrouwen wilt kweken, moet je een aantal doelen stellen. Deze hoeven nix met meisjes whatsoever te maken te hebben. Het kan iets compleets logisch zijn als je kamer eindelijk is op te ruimen en te restylen. Het kan je aanmelden voor een sport zijn. Verzin dingen die je eigenlijk wil doen maar je nooit doet omdat je achter je pc'tje (dit neem ik aan) al je tijd verspilt. Probeer dingen waar je bang voor bent juist rechtstreeks aan te vallen. Als je bezig bent met iets, en je maakt het klusje klaar heb je een gevoel van zelfvoldoening en je denkt ook tijdelijk niet aan meisjes
Als je bijv. op een sport gaat of meer met je vrienden meegaat, wordt je vanzelf gegoten in de positie dat je met mensen moet praten etc. Na wat oefening en succes kan jezelf gesprekken aanknopen, ad rem reageren, mensen die je voor lul zetten aftebuigen en zichzelf voor lul te laten zetten (alhoewel dit niet perse nodig is). Als je al die dingen meemaakt krijg je vanzelf meer zelfvertrouwen, durf je ook veel meer en kan je daadwerkelijk een meisje aanspreken.
De keuze ligt volledig aan jou.. Ik heb mezelf ook heel lang verwaarloosd en ik heb me in een half jaar al opgebouwd tot een 100-voudige versterking van m'n voormalige zelf. Jaja.. lichtelijk begin ik zelf sjans van errug appetijtelijke dames te krijgen en als die ingepalmt worden door de 'stoere' jongens wordt ik nie jaloers, neu.. ik weet de aandacht naar mij af te buigen. Ik heb nog een hele weg te gaan en ik (jaja ben ook nog 'vriendinloos'
) zal dan ook eerder nadruk leggen op dingen doen en met vrienden omgaan dan heletijd te dromen over meisjes..
Maar kijk; we komen er wel... jezelf zijn, 'echte' sociale activiteiten ontplooien (sporten, uitgaan, etc.) en vooral: zelf durven flirten. ![]()
Ik wist wel dat er zinnige antwoorden zouden komen! ![]()
Jammer dat de vrouwen het qua reacties een beetje af laten weten, maar die zullen onderhand wel moet worden van zulk soort ge-emmer ![]()
Eens kijken wat voor lange-tenen topic ik verder nog kan beginnen, ik vind dit zo wel interessant...
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:29 schreef worship het volgende:Ik wist wel dat er zinnige antwoorden zouden komen!
Jammer dat de vrouwen het qua reacties een beetje af laten weten, maar die zullen onderhand wel moet worden van zulk soort ge-emmer
quote:Haha, dat vind ik nou een hele treffende opmerking waar ik het helemaal mee eens ben!
Op donderdag 18 april 2002 10:08 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Slap lullen, ouwehoeren met een meid, beetje complimentjes maken, beetje lief doen voor haar, beetje mee vozen en voordat je het weet heb je iemand in bed hoor en heb je een vriendin. Nou dan heb je wat. Had je die energie beter kunnen bewaren voor onder de douche en je rechterhand wat mij betreft
Op die manier doe je IMO inderdaad niet echt een vriendin (of vriend in mijn geval) op, maar eerder een scharrel. Een scharrel op z'n tijd kan best leuk zijn, maar deze techniek is voor mij niet echt de manier om een relatie te beginnen. Aan het prille begin van een echte relatie stel ik toch wel even wat meer eisen dan alleen wat oppervlakkige versiertrucs. Inhoud, herkenning en de spreekwoordelijke vonk bijvoorbeeld.
En daarom verwacht ik ook niet dat ik mijn toekomstige partner in de kroeg tegen het lijf zal lopen.
De supermarkt daarentegen lijkt me wel een leuke plek...
quote:niet alleen vrouwen
Op donderdag 18 april 2002 16:29 schreef worship het volgende:
........
Jammer dat de vrouwen het qua reacties een beetje af laten weten, maar die zullen onderhand wel moe worden van zulk soort ge-emmer ........
quote:jezus! X-ray, dat is mooi dat jij het kent, dat het klikt en dat het ook wat kan worden! (en dat bedoel ik dus NIET sarcastisch
Op donderdag 18 april 2002 11:26 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou...
.
[..]Het is zeker een ander verhaal om iemand te vinden om eens flink mee van bil te gaan en een tijdje te rommelen, of iemand te vinden die het misschien wel lijkt te zijn. Maar beginnen relaties niet altijd als 'even rommelen'? Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iemand leerde kennen en dacht "Zij is de vrouw waar ik me leven mee wil delen". Sterker nog, altijd als ik iemand zag en op het 1e gezicht dacht van, dat wordt wel wat, dan werd het nooit wat.
.
Ik heb in me leven drie vrouwen gehad waar het ECHT mee klikte, waar ik echt voor 100% op 1 lijn zat (voor zover mogelijk.), en met nummer drie ben ik nu al weer een tijd samen. Met de andere twee heb ik het zelf verknald. Waarom? Omdat ik een verschrikkelijke zeikstraal ben wat dat betreft. Ik ging altijd zitten piekeren over later. De negatieve eigenschappen van de dame in kwestie opblazen en over 10 jaar projecteren. Belachelijk natuurlijk. Bij mevrouw nummer 1 was mijn probleem dat ze nogal moeilijk in de omgang met anderen was, ze lag ook niet lekker bij mijn vrienden. Te gek voor woorden natuurlijk, Of ik maakte me druk om het feit dat haar vader Psoriasis had, en dat wil nog wel eens op lateree leeftijd over slaan naar de kinderen.... Erg he? Plus dat ik al heel jong samen met haar was en de drang om het eens met andere vrouwen te doen, te groot werd op een gegeven moment.
.
Toch was zij het die de knoop doorhakte en toen besefte ik pas hoe stom ik was geweest met dat gepieker om wat er misschien ooit nog wel eens zou kunnen gaan gebeuren misschien als...
Met mevrouw nummer 2 hetzelfde verhaal. We leerden elkaar kennen en doken gelijk het bed in. Na een paar maanden weer draaikonten om elkaar heen gingen we er toch voor. En het klikte heel goed met haar. Maar wederom maalde in m'n hoofd allerlei suffe gedachten. Ze had een vrij ernstige darmziekte en dat beloofde niet veel goeds voor de toekomst. Dus, al hoewel ik het echt met er naar me zin had, ging ik het expres verknallen. Uiteraard had ik achteraf weer spijt als haren op me hoofd.
Na een jaar of twee er op los gewipt te hebben, heb ik nu een vriendin, waar ik echt gek op ben. De drang tot vreemdgaan of zo is helemaal weg, en we gedragen ons als verliefde pubers...er is zelfs voorzichtig gesproken over samenwonen, nou dat had je me een half jaar geleden echt niet moeten vragen! MAAR..... ik zou mezelf niet zijn als ik niet weer iets om te zeiken gevonden zou hebben. Ze is namelijk ruim 6 jaar ouder dan mij. We merken er niks van, ze is echt hartstikke mooi, lief etc etc en ik wil echt met haar door. Maar dan komen die suffe gedachten weer he? Wat over 10 jaar, als ik 35 ben en zij 41? Wil ik dan geen grietje van 6 jaar jonger? Wil ze niet snel kinderen? De klok tikt voor haar? Zucht......Je ziet, ook met dame is het echt niet allemaal makkelijk.
quote:De supermarkt? Vertel?!
Op donderdag 18 april 2002 17:27 schreef Buidelbeestje het volgende:
De supermarkt daarentegen lijkt me wel een leuke plek...
quote:nou daar kom ik dus elke dag..
Op donderdag 18 april 2002 18:16 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
De supermarkt? Vertel?!
quote:Da's dus al een goed begin
Op donderdag 18 april 2002 18:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou daar kom ik dus elke dag..
![]()
quote:ik eet nog
Op donderdag 18 april 2002 18:40 schreef DeadKennedy het volgende:[..]
Da's dus al een goed begin
Er is nog hoop!
denken aan hoe meisjes mijn lieve karakter konden waarderen in verschillende situaties; zelfvertrouwen++
denken aan het feit dat mensen mij sowieso aardig vinden;
denken aan het feit dat ik met vrij weinig moeite een ß-studie doe;
denken aan het feit dat ik een brede belangstelling heb en aan het feit dat ik goed kan luisteren en dat mensen (meisjes ook) dat zeker konden/kunnen waarderen;
denken aan een meisje dat op school achter me aanzat; zelfvertrouwen++
denken aan een meisje waarmee ik in de brugklas heel ongedwongen omging, ging schaatsen enzo; zelfvertrouwen++
nu ben ik bezig gewoon om me heen te kijken en ik probeer dames aan te kijken. niet altijd respons, maar soms ook wel => zelfvertrouwen++. waardoor m'n ongedwongenheid weer toeneemt en...
ik denk dat ik het niet echt meer moelijk zou vinden om iemand mee uit te vragen nu. waar ik nog wel aan moet werken, is dat ik er eens wat meer tegenkom. maar ik heb ook al wel gemerkt dat ineens contact hebben met iemand die je niet kent heel eenvoudig kan gaan. zoals een meisje dat achter mij in de rij stond voor de kopieermachine. ik was wat met een studiegenoot aan het bespreken (zinloze, maar wel leuke speculaties over wetenschappelijk gedoe), ik voel me daar goed bij, zij merkt dat ook en geeft dat te kennen door een glimlach als ik ernaar kijk. en zelfvertrouwen++ weer.
heel typisch: uiterlijk maak ik me alleen thuis voor de spiegel druk om. 'in het veld' niet.
owja, niet vergeten, dat meisje waarmee ik in het 1e trimester wiskunde 1 had. ik loop voor haar bank langs in de pauze, kijk, zij kijk verlegen terug en hoppa, een gesprek. ik kom haar niet vaak meer tegen, maar als dat voorkomt stelt ze m'n aanwezigheid volgens mij wel op prijs, wil wel praten, vertelt van alles... volgende keer dat ik 'r weer tegenkom (ik kan 'r rooster opzoeken
) ga ik eens vragen of ze met me uit zou willen...
Deels (her)ken ik je gevoel. Het helpt echt door te stoppen met al dat bezig zijn in je gedachtenwereld en je gewoon te richten op de fysieke buitenwereld. Later kan je altijd weer lekker gaan nadenken, en als het even meezit heb je dan ook weer veel nieuwe stof tot nadenken!!
(Ga trouwens niet meteen weer nadenken zodra je een vriendin hebt, of begin in ieder geval niet met al je gedachten en theorien te bespreken. Al helemaal niet die gedachten over de relatie zelf.)
quote:ik ken dit gevoel wel, als je iets meemaakt, dat je zelfvertrouwen tussen je oren beter wordt. maar ja.. moet wel actie ondernemen
Op donderdag 18 april 2002 20:20 schreef ucchan het volgende:
mja, ik ben nu bezig met een soort recursieve opbouw van m'n ego op dit gebied...denken aan hoe meisjes mijn lieve karakter konden waarderen in verschillende situaties; zelfvertrouwen++
denken aan het feit dat mensen mij sowieso aardig vinden;
denken aan het feit dat ik met vrij weinig moeite een ß-studie doe;
denken aan het feit dat ik een brede belangstelling heb en aan het feit dat ik goed kan luisteren en dat mensen (meisjes ook) dat zeker konden/kunnen waarderen;
denken aan een meisje dat op school achter me aanzat; zelfvertrouwen++
denken aan een meisje waarmee ik in de brugklas heel ongedwongen omging, ging schaatsen enzo; zelfvertrouwen++
nu ben ik bezig gewoon om me heen te kijken en ik probeer dames aan te kijken. niet altijd respons, maar soms ook wel => zelfvertrouwen++. waardoor m'n ongedwongenheid weer toeneemt en...
ik denk dat ik het niet echt meer moelijk zou vinden om iemand mee uit te vragen nu. waar ik nog wel aan moet werken, is dat ik er eens wat meer tegenkom. maar ik heb ook al wel gemerkt dat ineens contact hebben met iemand die je niet kent heel eenvoudig kan gaan. zoals een meisje dat achter mij in de rij stond voor de kopieermachine. ik was wat met een studiegenoot aan het bespreken (zinloze, maar wel leuke speculaties over wetenschappelijk gedoe), ik voel me daar goed bij, zij merkt dat ook en geeft dat te kennen door een glimlach als ik ernaar kijk. en zelfvertrouwen++ weer.
heel typisch: uiterlijk maak ik me alleen thuis voor de spiegel druk om. 'in het veld' niet.
owja, niet vergeten, dat meisje waarmee ik in het 1e trimester wiskunde 1 had. ik loop voor haar bank langs in de pauze, kijk, zij kijk verlegen terug en hoppa, een gesprek. ik kom haar niet vaak meer tegen, maar als dat voorkomt stelt ze m'n aanwezigheid volgens mij wel op prijs, wil wel praten, vertelt van alles... volgende keer dat ik 'r weer tegenkom (ik kan 'r rooster opzoeken
) ga ik eens vragen of ze met me uit zou willen...
Nu was ik dan eindelijk iemand tegengekomen die viel in de categorie "lief", ik wist niet wat me overkwam... ik kreeg zoveel aandacht... hoorde zoveel lieve woorden...dat was ik niet gewend..ik was verkocht..al heel snel en volkomen tegen mijn verwachting in, immers ik voelde me tot nu toe altijd aangetrokken tot mannen die volkomen tegengesteld waren qua karakter, aandacht geven , gevoelens uiten etc.
Alleen... opeens....hij bedacht zich...ik liep te hard van stapel volgens hem
....ik was het toch niet ..resultaat verdriet...
Had ik nu de klootzak (lees : bitch) moeten zijn dus?
Want er op in gaan, al die lieve woorden, al die aandacht, werkte uiteindelijk averechts...
Zal het dan toch aan mij aan liggen... moet haast wel...zucht
quote:Trust me...ligt niet aan jou....Mannen zijn gewoon eikels
Op zondag 21 april 2002 10:39 schreef milagro het volgende:
Ik viel ook altijd op het type "klootzak"... met als resultaat verdriet.Nu was ik dan eindelijk iemand tegengekomen die viel in de categorie "lief", ik wist niet wat me overkwam... ik kreeg zoveel aandacht... hoorde zoveel lieve woorden...dat was ik niet gewend..ik was verkocht..al heel snel en volkomen tegen mijn verwachting in, immers ik voelde me tot nu toe altijd aangetrokken tot mannen die volkomen tegengesteld waren qua karakter, aandacht geven , gevoelens uiten etc.
Alleen... opeens....hij bedacht zich...ik liep te hard van stapel volgens hem
....ik was het toch niet ..resultaat verdriet...
Had ik nu de klootzak (lees : bitch) moeten zijn dus?
Want er op in gaan, al die lieve woorden, al die aandacht, werkte uiteindelijk averechts...
Zal het dan toch aan mij aan liggen... moet haast wel...zucht
quote:mja, maar vroeger _dacht_ ik daar nog nieteens aan...
Op zondag 21 april 2002 00:00 schreef PuNkAnArChY het volgende:[..]
ik ken dit gevoel wel, als je iets meemaakt, dat je zelfvertrouwen tussen je oren beter wordt. maar ja.. moet wel actie ondernemen
, maar das soms wel lastsig
trouwens, dat wij mannen zakken zijn bestrijd ik. ik ben een zeer empathisch, emotioneel en meelevend persoon. tenzij zij mij er echt een reden toe geeft heb ik geen enkele intentie om een vrouw te kwetsen. en als ik dat toch mocht doen zit me dat nooit lekker. duss...
trouwens, iets wat ik uit mezelf uit een soort van respect nooit doe, is mensen aanraken. ik weet niet, maar volgens mij is het wel nuttig daar wat aan te doen...
quote:Ligt eraan, bij gozers en meisjes waar je gewoon vrienden mee wilt zijn is het irritant ja, brengt ze op verkeerde ideeen. Maar als er iets tussen jou en een meisje iets is en je kan makkelijk haar aanraken (bijv. door haren strijken) wordt het contact ook veel sneller gelegd, dunkt me.
Op zondag 21 april 2002 11:07 schreef ucchan het volgende:[..]
trouwens, iets wat ik uit mezelf uit een soort van respect nooit doe, is mensen aanraken. ik weet niet, maar volgens mij is het wel nuttig daar wat aan te doen...
* -IDivinity- is zelf wat te terughoudend op dat gebied, moet nog komen ben nu nog alleen op verbaal vlak bezig en gaat erg goed
quote:Shit, je praat net als mij
Op donderdag 18 april 2002 09:44 schreef chocolatemoeze het volgende:
Oke, frustrerend is het wel. Laat dat duidelijk zijn, maar van de andere kant is het niet de bedoeling in zelfmedelijden weg te kwijnen. Als een meid niet wil dan is ze ook niet de goede voor je, obvious. Als je je eigen leven goed op een rij hebt dan is het ook zelfs helemaal niet erg om vrijgezel te zijn (in mijn ervaring dan). Tis alleen erg frustrerend dat het erg lang duurt eer er weer eens een leuke meid langs huppelt waar je wel wat in ziet en dan maar weer hopen dat het wederzijds is huh. Als het dan niet lukt dan is het niet erg tof om te horen dat je niet stoer, uitdagend, macho genoeg bent of zelfs te lief, te goed of te aardig bent. In echte liefde doen dat soort dingen er wat mij betreft niet toe. Het gaat er om dat het klikt, dat je op een lijn ligt, dat je gewoon veel geeft om een ander, dat een ander je blijft verbazen, dat je simpelweg verlieft bent.Wat ik vaak zie is dat de relaties om me heen vrij oppervlakkig zijn, een vriendje/vriendinnetje hebben om het hebben. Om maar niet alleen te zijn, om hun eigen toch wel saaie bestaan op te vullen, of om hun onzekerheid er mee te compenseren. Tuurlijk is er wel liefde, maar die is vaak na een paar maandjes ook wel weg en slaat het om in 'houden van', of vrijvertaald, wachten tot er iets beters langs schiet. Ik geloof in echte liefde, dat je voor langere tijd voor iemand kan voelen, desnoods je hele leven. Daar ga ik voor en niet voor de scharrels. En omdat ik die lat zo hoog leg is het moeilijk aan een meid te komen. Maar ik doe het gewoon niet voor minder. Gewoon geen zin in. Mijn keuze, dus ga ik er ook maar niet te lang over klagen liever
It's a world of make-believe
* niet onnodig stigmatiseren Tranceptor*
quote:
Op zondag 21 april 2002 12:05 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Shit, je praat net als mij
, redt deze jongen AUB. Kom maar met het verhaal dat meiden echt verder kijken dan de gemiddelde trancehomo, die met zijn Breezer aan de bar cool
staat te wezen. Kom maar met het lulverhaal dat meiden echt MEER zoeken in een jongen... Maak die jongen in godsnaam wijs dat ie gewoon toevallig nog niet zo'n lief/leuk meisje is tegengekomen en dat er echt wel goed uitziet.
It's a world of make-believe
* niet onnodig stigmatiseren Tranceptor*
quote:Ik vind je een beetje sneu X-Ray, volgens mij ben je een heel ongelukkig mens.
De hele tijd schreef X-Ray dergelijke rotopmerkingen..
Mijn probleem is vooral dat ik een tijdje in Belgie heb gewoond waar natuurlijk heel andere normen en waarden gelden (ook qua uiterlijk enz.) Maar ja die wist ik dus niet (logisch als je van de ene dag op de andere in Belgie naar school gaat/woont) Gevolg: Aandacht kreeg ik maar weinig, heb alleen maar thuis gezeten en heb zeker een jaar "geknokt" voor alleen een vriendschap op te bouwen met iemand (en laten we vrouwen dan maar helemaal buiten beschouwing). Goed, na dat jaar ging het wel wat beter maar begon langzamerhand een pokkehekel te krijgen aan dat land. Gevolg: meer afzetting tegen alles wat maar Belgisch was enz. Owkee, na nog een jaar gingen we terug naar NL, ik helemaal blij, niks kon meer stuk.
En daar zat weer een kink in de kabel. Onbewust had ik in Belgie toch wat bepaalde normen en waarden overgenomen. Gevolg: weer problemen met sociaal contact enz. Goed, we waren in Nederland dus dat was na 3 maanden wel opgelost. Maar ja je bent wel weer bijna 3 jaar "kwijt" qua "normale" fatsoenlijke sociale vaardigheden ontwikkelen.. Vandaar dus dat ik ook achtergebleven ben wat betreft het opbouwen van een relatie (met vrouwen dus, tis al moeilijk voor me om er uberhaupt al aan te beginnen). Nu gaat het tegenwoordig wel goed maar ik ben al dik in de 19
Als ik er achteraf aan terugdenk denk ik van "ja r8ality je had het ook beter aan kunnen pakken" en "ja jammer dan begin je pas op je 17/18 aan vrouwen" Of dit de heersende norm is weet ik niet, maar het zit mij toch nie helemaal lekker..
Om op dat "lieve jongen" verhaal terug te komen, ik ben er ook zo een, maar zit er nie zielig over te doen, want ik weet best dat ik wat meer m'n best kan doen (en dan heb ik het nie alleen over relaties, maar ook op andere gebieden, ja ik heb nou eenmaal een zwak karakter
)
Conclusie; zoals anderen al eerder zeiden, bouw aan je zelfvertrouwen en het gevoel dat je ook iets betekent en wel meer kan zijn dan alleen maar lief komt vanzelf...
quote:ja, daar is niets mis mee hoor
Op maandag 22 april 2002 02:48 schreef r8ality het volgende:
"ja jammer dan begin je pas op je 17/18 aan vrouwen"
quote:nee hoor
Op maandag 22 april 2002 11:29 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
ja, daar is niets mis mee hoor
al was ik wel heel wat jonger
Hoe liever hoe beter!
![]()
Ik hou niet van ongevoellige mensen, die niet van een knuffel houden omdat ze zo nodig stoer moeten zijn, en knuffelen, lekker hand in hand lopen hoort daar niet bij....
quote:Goed zo Faithy, mensen als jij geven ons kneusjes weer moed!
Op maandag 22 april 2002 15:26 schreef Faithy het volgende:
* Faithy wil vooral lieve jongens hoor
Hoe liever hoe beter!![]()
quote:het 'probleem' is natuurlijk dat dat die "lieve gevoelige" jongen er wel goed uit moet zien (en ik kan er geen ongelijk geven, natuurlijk wil je een partner die er een beetje appetijtelijk uit ziet!), so don't get your hopes up...
Op maandag 22 april 2002 15:43 schreef Frollo het volgende:[..]
Goed zo Faithy, mensen als jij geven ons kneusjes weer moed!
* Frollo geeft Faithy een strikt vriendschappelijke
quote:da's niet lief, da's klef..
* Faithy wil vooral lieve jongens hoorHoe liever hoe beter!
![]()
Ik hou niet van ongevoellige mensen, die niet van een knuffel houden omdat ze zo nodig stoer moeten zijn, en knuffelen, lekker hand in hand lopen hoort daar niet bij....
![]()
quote:Ik zou de rest ook even lezen
Op zondag 21 april 2002 18:18 schreef Revian het volgende:[..]
Ik vind je een beetje sneu X-Ray, volgens mij ben je een heel ongelukkig mens.
quote:Jij was 'mannen toch zat en ik ga voor vrouwen en wordt lebbies!!!!!!!!!'?
* Faithy wil vooral lieve jongens hoorHoe liever hoe beter!
![]()
![]()
quote:Pfjew! Ik had al bijna m'n Shockers kaartje verkocht!
[..]* niet onnodig stigmatiseren Tranceptor*
Ach ja, als 'lieve jongen' zijnde drink ik ook al geen alcohol, dus waren Breezers en bijbehorende schone dames toch al uitgesloten, haha!
Oei! Da's wel een hele boel cynisme in 3 regeltjes, he? Ach, what the hell!
quote:correctie: Moeilijk wil blijven doen.
Op maandag 22 april 2002 22:48 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik hoef geen lieve jongen omdat ik gewoon moeite wil blijfen doen
Je wilt je toch wel relaxed voelen met iemand? Kan nie hoor met een blaaskaak ende een schurfige lamzak
quote:Bwhahahaahaaaaaaaaaa!!!
Op dinsdag 23 april 2002 16:48 schreef smokaz het volgende:
face it guys,
Jullie zijn losers
quote:Cynisme is iets moois
Op dinsdag 23 april 2002 15:12 schreef worship het volgende:
Nog steeds?! Sow...
[..]Pfjew! Ik had al bijna m'n Shockers kaartje verkocht!
Ach ja, als 'lieve jongen' zijnde drink ik ook al geen alcohol, dus waren Breezers en bijbehorende schone dames toch al uitgesloten, haha!
Oei! Da's wel een hele boel cynisme in 3 regeltjes, he? Ach, what the hell!
quote:Je zult toch ook een keer moe worden van dat knokken? Het lijkt me waardeloos steeds te moeten knokken voor die erkenning, terwijl je het ook gewoon kan krijgen.
Op dinsdag 23 april 2002 20:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las hier laatst een mooi stukje over.
Het was iets in de trant van: meisjes die bij hun vader (of ouders: kan ook) ook altijd hebben moeten knokken om liefde, zullen datzelfde in een relatie zoeken. Ze kiezen dus iemand uit die hen ook geen onvoorwaardelijke liefde geeft of moeite daarmee heeft.
Of ze kiezen dus bijv. een klootzak. Een lieve jongen is voor hen geen uitdaging.
quote:Op dit moment zeer herkenbaar...
Het was iets in de trant van: meisjes die bij hun vader (of ouders: kan ook) ook altijd hebben moeten knokken om liefde, zullen datzelfde in een relatie zoeken. Ze kiezen dus iemand uit die hen ook geen onvoorwaardelijke liefde geeft of moeite daarmee heeft.
Of ze kiezen dus bijv. een klootzak. Een lieve jongen is voor hen geen uitdaging.
quote:Ja het schijnt ook zo te zijn dat je onbewust op zoek bent naar het evenbeeld van je vader/moeder in je toekomstige partner. En dus niet alleen het innerlijk maar ook het uiterlijk.
quote:dus jongens, zoek een mooi meisje met een lelijke vader, dan hebben jullie ook kans
Op woensdag 24 april 2002 11:04 schreef r0b1n het volgende:[..]
Ja het schijnt ook zo te zijn dat je onbewust op zoek bent naar het evenbeeld van je vader/moeder in je toekomstige partner. En dus niet alleen het innerlijk maar ook het uiterlijk.
quote:Dat is volgens mij in bepaalde gevallen echt wel zo! Verstandelijk voldoen de jongens waar ze op vallen absoluut niet aan het beeld wat zij hebben van een ideale man, laat staan dat het voldoet aan het beeld van de ideale relatie. En toch....knokken voor de relatie, liefde geven..geven..geven in de hoop om een beetje liefde terug te krijgen. En wanneer ze een vriend krijgt die geen moeite heeft met het geven van onvoorwaardelijke liefde dan klopt er gevoelsmatig voor hen iets niet en is dat niet de echte liefde die ze zoeken.
Allemaan erg krom, maar uit een eerdere relatie van mij heb ik deze ervaring wel opgedaan. Ik vind het dan ook zo raar dat iemand die dat heeft uiteindelijk toch weer terugvalt op die relatie waarvan ze weten dat ze er niet gelukkig mee zullen worden, onder het mom van: ik ben zoooo verliefd?!?
Je zult toch ook een keer moe worden van dat knokken? Het lijkt me waardeloos steeds te moeten knokken voor die erkenning, terwijl je het ook gewoon kan krijgen.
/quote
Lijkt mij inderdaad ook waardeloos en ik vraag me af wat de betekenis van liefde in je leven is als je er op die manier voor vecht, maar nooit datgene krijgt wat je de ander geeft. Lekker makkelijk voor die kerel, een vrouw die zich zo voor hem uitslooft, maar absoluut geen gezonde basis voor een relatie.
quote:Ja, dus?
Op dinsdag 23 april 2002 10:04 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Jij was 'mannen toch zat en ik ga voor vrouwen en wordt lebbies!!!!!!!!!'?
Dit topic gaat over vrouwen die mannen willen, en als ik een man zou willen, moet deze lief zijn!!!
![]()
snap je dat?
quote:
Op woensdag 24 april 2002 19:39 schreef Faithy het volgende:[..]
Ja, dus?
Dit topic gaat over vrouwen die mannen willen, en als ik een man zou willen, moet deze lief zijn!!!
snap je dat?
quote:ja daar begon ze een topique over afgelopen september
Op woensdag 24 april 2002 19:41 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Heb je uberhaupt wel ooit een man gehad joh?
quote:Ik weet niet waarom, maar ik moest hier erg hard om lachen.
Op woensdag 24 april 2002 20:27 schreef Herald het volgende:[..]
ja daar begon ze een topique over afgelopen september
Ik zal nu hard na gaan denken over het eigenlijke onderwerp...dwz. nadat Bayer Leverkusen de Champions League uit gesmeten wordt
quote:Oh waar?
Op woensdag 24 april 2002 20:27 schreef Herald het volgende:[..]
ja daar begon ze een topique over afgelopen september
anyway: de eerste die nu nog zegt dat er gen lieve jongens zijn, en bladiebla, wat je toch vaak hoort: the can f*ing kiss my ass!
JA! Ik heb het helemaal gehad!
Als dat zo is, waarom heb ik dan geen vriendin? Omdat, in the end, ze toch altijd voor degene gaan met de grote bek. Kindjes die vragen wordne niet overgeslagen, nee, mensen die te netjes zijn en zich niet opdringen worden vergeten.
I do not care what you all think... ik heb het gehad! en ik ga fijn kijken of er nog iets anders boeiends in hetleven is...
De "lieve" jongens vertellen vaak niet wat ze voelen, omdat ze bang zijn voor een afwijzing, of weet ik veel wat. Hoe moet er dan in godsnaam wat gebeuren, als je pas jaren later hoort dat iemand je leuk vond?
quote:Misschien als je wat vrolijker in het leven staat, zou dat helpen?
Op zondag 16 juni 2002 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
omdat dit mij het meest relevante topic lijkt: *schop*anyway: de eerste die nu nog zegt dat er gen lieve jongens zijn, en bladiebla, wat je toch vaak hoort: the can f*ing kiss my ass!
JA! Ik heb het helemaal gehad!Als dat zo is, waarom heb ik dan geen vriendin? Omdat, in the end, ze toch altijd voor degene gaan met de grote bek. Kindjes die vragen wordne niet overgeslagen, nee, mensen die te netjes zijn en zich niet opdringen worden vergeten.
I do not care what you all think... ik heb het gehad! en ik ga fijn kijken of er nog iets anders boeiends in hetleven is...
Ik bedoel iemand waar het fatalisme van afdruipt is misschien niet iets wat aantrekkelijk maakt.
quote:Ga eens stappen na het sporten. als ik net 1.5 uur aan de aikido heb gedaan dan denk ik ook niet meer na over openingszinnen en heo ik alles ga aanpakken.
Op donderdag 18 april 2002 16:29 schreef worship het volgende:
What have I unleashed???Maar kijk; we komen er wel... jezelf zijn, 'echte' sociale activiteiten ontplooien (sporten, uitgaan, etc.) en vooral: zelf durven flirten.
Dan loop ik gewoon rond en doe gewoon veel beter waar ik zin in heb dan van wat ik zou moeten doen.
quote:Of ze weten het zelf weer eens een keer niet
Ik wist wel dat er zinnige antwoorden zouden komen!
Jammer dat de vrouwen het qua reacties een beetje af laten weten, maar die zullen onderhand wel moet worden van zulk soort ge-emmer
quote:Dat blijft het zeker.
Eens kijken wat voor lange-tenen topic ik verder nog kan beginnen, ik vind dit zo wel interessant...
quote:Nee je weet niet veel wat blijkbaar, want juist bij door het uiten van gevoelens worden dit soort type jongens afgewezen. Daarom kruipen ze nog verder in hun schulp en sommigen ( ik noem geen namen) hebben daardoor nadrukkelijk geen zin meer hun nek uit te steken.
Op zondag 16 juni 2002 17:14 schreef k_i_m het volgende:
De "lieve" jongens vertellen vaak niet wat ze voelen, omdat ze bang zijn voor een afwijzing, of weet ik veel wat.
quote:Ik drink geen alcohol meer tijdens het stappen sinds ik toch een beetje over de schreef ging IMHO. Ik kan nu ook gewoon nuchter de beest uithangen. Ik was het zat om zat te zijn en nu kan ik zat doen zonder dronken te worden.
Op dinsdag 23 april 2002 15:12 schreef worship het volgende:
Nog steeds?! Sow...
[..]
Iedereen staat wel vreemd te kijken als ik weer eens met een spa rood rondhang in het cafe.
Ik moet alleen eens wat vaker met dames slap ouwehoeren maar ik met die pokke herrie in de cafe's hier vind ik dat voor geen ene meter gaan.
quote:Dat zeg ik! Ik heb het nooit gehad over in welke fase ze zaten op het moment dat ik ze tegenkwam, nietwaar?
Op zondag 16 juni 2002 17:56 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Daarom kruipen ze nog verder in hun schulp en sommigen ( ik noem geen namen) hebben daardoor nadrukkelijk geen zin meer hun nek uit te steken.
quote:Das waar, maar het was duidelijk waar je het over had lievvie
Op zondag 16 juni 2002 18:03 schreef k_i_m het volgende:[..]
Dat zeg ik! Ik heb het nooit gehad over in welke fase ze zaten op het moment dat ik ze tegenkwam, nietwaar?
quote:meiden komen niet vanzelf naar je toe en shit...
Op zondag 16 juni 2002 16:25 schreef ThE_ED het volgende:
omdat dit mij het meest relevante topic lijkt: *schop*anyway: de eerste die nu nog zegt dat er gen lieve jongens zijn, en bladiebla, wat je toch vaak hoort: the can f*ing kiss my ass!
JA! Ik heb het helemaal gehad!Als dat zo is, waarom heb ik dan geen vriendin? Omdat, in the end, ze toch altijd voor degene gaan met de grote bek. Kindjes die vragen wordne niet overgeslagen, nee, mensen die te netjes zijn en zich niet opdringen worden vergeten.
quote:dat is ook niet van de een op de andere dag zo gekomen.
Op zondag 16 juni 2002 17:18 schreef milagro het volgende:[..]
Misschien als je wat vrolijker in het leven staat, zou dat helpen?
Ik bedoel iemand waar het fatalisme van afdruipt is misschien niet iets wat aantrekkelijk maakt.
quote:dat zeggik
Op zondag 16 juni 2002 19:31 schreef Phirah het volgende:[..]
meiden komen niet vanzelf naar je toe en shit...
quote:niet helemaal goed gelezen (kater enzo)...
Op zondag 16 juni 2002 19:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dat zeggik
Kheb niet het hele topic door gelezen maar wilde toch even reageren.
Ik heb zelf ook het idee dat veel, zoniet de meeste meisjes meer zien in die macho figuren met gouden kettingen en een dikke scooter onder hun hol.
Wat me gewoon dwars zit is dat ook van die lieve onschuldige meisjes vaak 'prooi' worden van dat soort figuren, veelal draaid het alleen om de sex en willen ze elkaar na een maand niet meer kennen.
Nog altijd zie ik meisjes lopen waar ik spontaan verliefd op word, zo spontaan en 'onschuldig' op het eerste gezicht. Maar als je ze wat langer kent loopt het altijd uit op een teleurstelling, dwz: sletterig gedrag, teveel wilde haren.
Zelf ben ik het absolute tegenover gestelde van de boven beschreven jongen.
Rustig, weinig zegend, niet in de schijnwerpers willen staan en blijkbaar dus ook niet aantrekkelijk voor meisjes.
* Roefoes is weer hopeloos
Sterker nog, als ie niet vreselijk lief en romantisch en softie is mag ie oprotten
quote:*meldt*
Op zondag 16 juni 2002 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil wel een lieve manSterker nog, als ie niet vreselijk lief en romantisch en softie is mag ie oprotten
quote:Is dat een hint
Op zondag 16 juni 2002 20:26 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hey, wat grappig.Mijn eigen topic'je van vorige zomer komt naar bovendrijven op het moment dat ik bijna zes maanden heb met de grootste schat die ik ben tegengekomen.
quote:Uhm, wat voor een hint zou dat moeten zijn.
Op zondag 16 juni 2002 20:35 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Is dat een hint
quote:Ze bestaan dus toch nog
Op zondag 16 juni 2002 20:29 schreef Roefoes het volgende:[..]
*meldt*
quote:ik denk het wel...
Op zondag 16 juni 2002 21:09 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ze bestaan dus toch nog
![]()
Ik heb even snel de topic gelezen en ook even je fotoboek entry gezien en je website. Even snel je situatie geanaliseerd. Ik zie nu precies wat jouw probleem is.. hier wat tips:
1. je uiterlijk heb je niet echt mee zitten.. sorry ik zal het gewoon eerlijk zeggen.. maar wat je wel kan doen is een beetje goeie kleding gaan kopen, niet noodzakelijk wat hip is maar wat JOU goed staat.. je weet wat je zwakke punten zijn.. nou ga dan niet in een heel strak shirtje lopen.. ziet er niet..
2. je kraakt jezelf overal heel erg af.. door dit soort gedrag kan je hooguit rekenen op wat medelijden van van meiden hier op de forum die al een vriend hebben enzo.. die behoefte hebben om zicht goed te voelen over hun good deed of the day: 'een of andere kneus een beetje proberen op te beuren' Kap hier nou mee! Als je in de fotoboek zegt van hey dit is mijn foto, je bent vast heel erg geschrokken.. ja ik ben een kneus.. wat zie ik er lomp uit. Dit is niet grappig, kraakt jezelf af! Zelfverzekerdheid is heel belangrijk.. je kan het ook een beetje zien als iets van evolutie, een vrouwtje zoek een mannetje die gezond is en dat ook uitstraalt en niet eentje die grappen maakt over zijn dikke buik ofzo, ze kan er hooguit om lachen maar ze zal niet je kinderen gaan baren.
3. Je studeerde dus in delft, ik studeer daar nog steeds en ik ben gelukkig bijna nooit in delft, ga daar nooit uit, zit niet op verenigingen daar, doe vaak niet eens boodschappen daar.. KANSLOOS! Alleen maar jongetjes en een paar meiden die er zijn die zijn lelijk en zelfs nog arrogant omdat ze toch uit zoveel jongens te kiezen hebben. Oftewel in delft moet je het niet zoeken en sowieso niet in de TU kringen daar. Je bent nu gelukkig in Rotterdam, een mooie grote stad met genoeg normale meiden. Ga dan gewoon uit, Baja, Snollywood, Stadhuisplein. Dat zijn de tenten waar een beginner een BrEzZaHhuppelkutje an de haak kan slaan. Probeer eerst de wat lelijkere want zo kan je dan leren hoe om te gaan enzo en voel je je zekerder. Want als ik het allemaal zo lees klinkt het alsof je zelfmoord gaat plegen als je een versierpoging doet en het mislukt. NIET DOEN. Try an ugly girl first en dan rustig opbouwen. Want tegenslagen kan je momenteel niet gebruiken.
4. Wat je ook zou kunnen doen (zoals volgens mij een heleboel kansoze nerd hier op de forum) is via internet je vriendin ontmoeten. Beetje lijp normaal gesproken maar gezien je huidige situatie is alles een verbetering. (even offtopic: er is nix mis met een simpele sexdate regelen met een goed uitziende meid via internet.. wel vind ik triest klinken verhalen zoals 'ik heb mn vriend(in) op internet ontmoet en we zijn zo gelukkig nu blabla.. al 8 maanden. Ze woont in groningen en ik in zeeland en we zien elkaar bijna elke week en we hebben beiden nooit een vriend(in) gehad maar we zij zo gelukkig nu
) MAAR LET OP: je moet je heel anders gaan gedragen op internet wil je een meisje scoren. Maak een heleboel fotos van jezelf en kies alleen de allerbeste uit, kraak je nie af maar pijs jezelf subtiel aan en plaats dat allemaal op een site. Geef die door aan MSNende BrEZzAhsletten en het kan niet lang duren. Desnoods lieg je maar over wie je bent, als je zegt dat je 22 bent(zo oud was je toch) en maagd, dan ga je echt never nooit aandacht krijgen van een chica, in ieder geval niet the kinda aandacht jij wil.
Laat me weten wat je hiervan vindt.. verdere tips ga ik denk ik chargen.. 10 euro per tip
Ik ben doorgaans een rustige ietwat verlegen jongen, dat wil niet zeggen dat ik een typische nerd ben. Ik ben gewoon 'anders' dan de gemiddelde jongen van mijn leeftijd.
Waar de meeste jongens en meisjes uitgaan met vrienden en lol maken zit ik ergens buiten op een bankje, mezelf af te vragen hoe het verder moet.
Ik heb geen grote vriendenkring en uiteraard geen vriendin.
Ik wil niet opvallen en een beetje de popi macho man uithangen. Liever zit ik ergens met m'n denkbeeldige vriendin buiten in het gras, gewoon van het leven te genieten op 'mijn manier'.
Saaie sul ben ik he? Maar denk je dat ik geen moeite heb gedaan? Dan heb je het echt mis! Het probleem is dat al m'n pogingen uitdraaiden op een teleurstelling die vervolgens weer resulteerde in een depressie. Ik weet het niet meer
Kun je je voorstellen dat iemand daar moedeloos van word?
Velen van jullie waarschijnlijk niet, tenslotte hoeven jullie maar te fluiten en er staan een paar van die huppelkutjes voor je snuit.
Ik kan je vertellen, hier wordt je echt moedeloos van, met alle gevolgen van dien.
Ik heb gewoon geen zin meer om moeite te doen om vervolgens weer afgewezen te worden! Als me dat nog een keer gebeurd maak ik er echt een eind aan!
Dan ga ik maar alleen buiten op een bankje zitten kniezen en voor de buitenwereld doen alsof ik nog plezier in m'n leven heb.
* Roefoes ziet alweer een depressie aankomen...
En ik was vandaag nog wel zo vrolijk... ![]()
en daar ben ik weer, mezelf vragend waarom ik er niet gewoon een einde aan gemaakt heb
quote:Ik niet, ik zeg het vantevoren even..
Op maandag 17 juni 2002 00:15 schreef Roefoes het volgende:
Ik heb nu het héle topic doorgelezen.
quote:Ik ben zelf ook over het algemeen vrij rustig en door een flinke scheut faalangst best verlegen, maar da's geen ramp hoor..
Ik ben doorgaans een rustige ietwat verlegen jongen, dat wil niet zeggen dat ik een typische nerd ben. Ik ben gewoon 'anders' dan de gemiddelde jongen van mijn leeftijd.
Waar de meeste jongens en meisjes uitgaan met vrienden en lol maken zit ik ergens buiten op een bankje, mezelf af te vragen hoe het verder moet.
Waarom ga je niet uit eigenlijk? Ik neem aan dat je graag plezier maakt, alleen is dat voor jou misschien iets anders..
quote:Niks, maar dan ook niks mis mee.. En hoewel ik heel zeker weet dat je dat nu niet zult geloven, er zijn MEER dan genoeg meiden die een hekel hebben aan macho's en die maar al te graag met hun lieve vriendje een middagje in het gras zitten.. Alleen ben je die tot nu toe nog niet tegengekomen!
Ik heb geen grote vriendenkring en uiteraard geen vriendin.
Ik wil niet opvallen en een beetje de popi macho man uithangen. Liever zit ik ergens met m'n denkbeeldige vriendin buiten in het gras, gewoon van het leven te genieten op 'mijn manier'.
quote:Waarom wordt die teleurstelling een depressie? Omdat je denkt dat het niet meer goedkomt? Waarom dan niet? Probeer te analyseren waarom je depressief wordt en wat dat precies inhoudt. Goed nadenken over alle details helpt je soms te begrijpen waarom iets gebeurt en daarmee ook om het te voorkomen.
Het probleem is dat al m'n pogingen uitdraaiden op een teleurstelling die vervolgens weer resulteerde in een depressie.
quote:Dat dacht jij. Ik denk dat je er in dit geval toch echt iets te makkelijk over denkt. Als het zo werkt is het iets dat niks voorstelt, of in ieder geval niet lang duurt.
Velen van jullie waarschijnlijk niet, tenslotte hoeven jullie maar te fluiten en er staan een paar van die huppelkutjes voor je snuit.
quote:Kom op vent, een beetje ruggegraat tonen hoor! Niemand heeft ooit gezegd dat het leven makkelijk was, het vinden van iemand om de rest van je leven mee te delen is nogal wat en is niet in een paar seconden gebeurd..
Ik heb gewoon geen zin meer om moeite te doen om vervolgens weer afgewezen te worden! Als me dat nog een keer gebeurd maak ik er echt een eind aan!
Je bent een jonge kerel, ziet er goed uit, je hebt gezonde familie, misschien niet veel vrienden maar je hebt er wel en je hebt geen vriendin.. Goh, wat een ontzettende ramp.. Jongen dat komt vanzelf.. Probeer er nou es niet zoveel mee bezig te zijn, hoe negatiever jij denkt, hoe negatiever je overkomt.. Je straalt het uit, mensen pikken dat onbewust op en niemand zit te wachten op iemand die zichzelf zo'n loser vind..
quote:Omdat je weet dat dat geen oplossing is..
en daar ben ik weer, mezelf vragend waarom ik er niet gewoon een einde aan gemaakt heb
quote:Ik zie maar 1 kansloos figuur hier, en ik heb em in deze post gequote.
Op zondag 16 juni 2002 22:52 schreef spooky1234 het volgende:
Dat zijn de tenten waar een beginner een BrEzZaHhuppelkutje an de haak kan slaan. Probeer eerst de wat lelijkere want zo kan je dan leren hoe om te gaan enzo en voel je je zekerder.Wat je ook zou kunnen doen (zoals volgens mij een heleboel kansoze nerd hier op de forum) is via internet je vriendin ontmoeten. Beetje lijp normaal gesproken maar gezien je huidige situatie is alles een verbetering. (even offtopic: er is nix mis met een simpele sexdate regelen met een goed uitziende meid via internet..
MAAR LET OP: je moet je heel anders gaan gedragen op internet wil je een meisje scoren.
Desnoods lieg je maar over wie je bent, als je zegt dat je 22 bent(zo oud was je toch) en maagd, dan ga je echt never nooit aandacht krijgen van een chica, in ieder geval niet the kinda aandacht jij wil.
-edit- geen misverstanden..
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 17-06-2002 00:59]
quote:Bedankt.
Op maandag 17 juni 2002 00:45 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik zie maar 1 kansloos figuur hier, en ik heb em net gequote.
quote:Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde spooky1234, die ik in die post quote. Niet jou!
Op maandag 17 juni 2002 00:52 schreef Roefoes het volgende:
Bedankt.
quote:Uitgaan is gewoon niets voor mij, ik voel me ook niet aangetrokken tot het type mensen dat in kroegen of disco's rondloopt.
Op maandag 17 juni 2002 00:42 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik niet, ik zeg het vantevoren even..
[..]Ik ben zelf ook over het algemeen vrij rustig en door een flinke scheut faalangst best verlegen, maar da's geen ramp hoor..
Waarom ga je niet uit eigenlijk? Ik neem aan dat je graag plezier maakt, alleen is dat voor jou misschien iets anders..
[..]
quote:Tja, ergens in de wereld vast wel, maar ik ben het zat om er naar te zoeken.
Niks, maar dan ook niks mis mee.. En hoewel ik heel zeker weet dat je dat nu niet zult geloven, er zijn MEER dan genoeg meiden die een hekel hebben aan macho's en die maar al te graag met hun lieve vriendje een middagje in het gras zitten.. Alleen ben je die tot nu toe nog niet tegengekomen!
[..]
quote:Ik wil het niet eens meer weten.
Waarom wordt die teleurstelling een depressie? Omdat je denkt dat het niet meer goedkomt? Waarom dan niet? Probeer te analyseren waarom je depressief wordt en wat dat precies inhoudt. Goed nadenken over alle details helpt je soms te begrijpen waarom iets gebeurt en daarmee ook om het te voorkomen.
[..]
quote:Het scheelt in elk geval niet veel. Niet dat het relevant is, maar voor de gene die zeggen dat het allemaal zo makkelijk is.
Dat dacht jij. Ik denk dat je er in dit geval toch echt iets te makkelijk over denkt. Als het zo werkt is het iets dat niks voorstelt, of in ieder geval niet lang duurt.
[..]
quote:Hier ben ik mij van bewust. Het gaat er ook niet om dat ik iemand vind om m'n leven lang mee te slijten, dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Kom op vent, een beetje ruggegraat tonen hoor! Niemand heeft ooit gezegd dat het leven makkelijk was, het vinden van iemand om de rest van je leven mee te delen is nogal wat en is niet in een paar seconden gebeurd..
quote:Of ik er goed uitzie kan ik geen uitspraak over doen, de éen zal me leuk vinden en de ander meteen afknappen.
Je bent een jonge kerel, ziet er goed uit, je hebt gezonde familie, misschien niet veel vrienden maar je hebt er wel en je hebt geen vriendin.. Goh, wat een ontzettende ramp.. Jongen dat komt vanzelf.. Probeer er nou es niet zoveel mee bezig te zijn, hoe negatiever jij denkt, hoe negatiever je overkomt.. Je straalt het uit, mensen pikken dat onbewust op en niemand zit te wachten op iemand die zichzelf zo'n loser vind..
[..]
Ik doe er lekker niks meer aan, zie wel waar ik eindig.
quote:Misschien toch wel.
Omdat je weet dat dat geen oplossing is..
quote:Oh, sorry
Op maandag 17 juni 2002 00:58 schreef TripleM het volgende:[..]
Voor alle duidelijkheid, ik bedoelde spooky1234, die ik in die post quote. Niet jou!
quote:Mja, dat kan, niks mis mee.. Wat doe je dan voor de lol? Heb je hobbies? En zijn dat dingen die je alleen doet of ook met anderen (in de buurt)?
Op maandag 17 juni 2002 01:06 schreef Roefoes het volgende:
Uitgaan is gewoon niets voor mij, ik voel me ook niet aangetrokken tot het type mensen dat in kroegen of disco's rondloopt.
De meeste jongens ontmoeten hun vriendin via-via.. Probeer iets te vinden dat je leuk vind en dat bovendien een vrij sociaal iets is.. Ik noem maar iets geks, conditietraining.. Als je dat leuk vind, kun je buiten gaan hardlopen met een walkman op, maar ook naar de sportschool en daar mensen tegenkomen.. Da's het verschil..
quote:Dat is wat ik zeg, je moet ook niet zoeken.. Dat komt vanzelf.. Het tegenkomen van een vriendin is het enige voorbeeld dat ik kan bedenken waar het spreekwoord 'zoekt en gij zult vinden' niet van toepassing is..
Tja, ergens in de wereld vast wel, maar ik ben het zat om er naar te zoeken.
quote:Ik zou het zelf gezegd kunnen hebben.. Ik mis ook iemand om mee te praten over dingen die ik niet bij m'n vrienden kwijtkan, iemand om mee te knuffelen enz. Gewoon iemand die mij net zo bijzonder vind dan ik haar! En dat wijst eigenlijk al een beetje naar dat negatieve zelfbeeld, je (ik net zo goed) wil de bevestiging dat je inderdaad bijzonder bent, je wil van dat negatieve zelfbeeld af..
Hier ben ik mij van bewust. Het gaat er ook niet om dat ik iemand vind om m'n leven lang mee te slijten, dat lijkt me vrijwel onmogelijk.
Ik mis gewoon iets in m'n leven, en dat is een vriendin. Of het nu voor een jaar is of een heel leven, de tijd zal het leren.
quote:Focus niet zo op het perse hebben van een vriendin.. Ik weet wel dat het belangrijk voor je is, maar forceer je desnoods om juist niet te zoeken en concentreer je op andere dingen (je hobbies bijvoorbeeld, het leggen van contacten met andere mensen die die hobbies delen, enz) om je gedachten ervan af te zetten..
Zoals ik al zei, ik heb naar mijn idee genoeg pogingen ondernomen, waarom denk je anders dat ik zo moedeloos ben?
Hoe moet ik nou nog iets positiefs uitstralen?
quote:Dat was waarschijnlijk niet je bedoeling, maar ik vind t een geweldig idee
Ik doe er lekker niks meer aan, zie wel waar ik eindig.
quote:Een echte oplossing pakt het probleem aan, niet de symptomen.. Daarom is zelfmoord nooit een oplossing..
Misschien toch wel.
Ik ga slapen.. Succes, doe rustig aan en probeer andere dingen te zoeken die ook belangrijk voor je zijn, dat heb je nodig denk ik..
quote:Ik heb geen hobbies, geen sociaal leven en zit er momenteel ook niet op te wachten.
Op maandag 17 juni 2002 01:25 schreef TripleM een heleboel, en Roefoes had geen zin om het allemaal te quoten.
...
Meiden willen best lieve jongens lijkt me, alleen willen ze ook sterke jongens, je moet wel de indruk wekken dat je voor ze kan zorgen.. En nee die indruk wek je niet als je je eigen alleen maar zielig gaat zitten vinden..
Meeste jongens die zitten te klagen dat ze zo lief en aardig zijn, zijn ook degenen die niet voor zichzelf op te drurfen komen.. Nee op zulke types zitten vrouwen te wachten..
Ook is het kul dat je niet moet zoeken.. hoe kun je nu iemand vibden als je cobstant met oogkleppen oploopt omdat "ze toch wel niks van jou zullen moeten hebben" Uiteindelijk zul je het zelf moeten doen..
Denk nu niet dat ik het zo goed voormekaar heb.. kdenk dat de meeste mensen die hier zitten te klagen het beter voor elkaar hebben dan ik.. Maar ik vertik het wel mezelf zielig te vinden, dat helpt ook niet.. even mopperen schelden whatever is leuk.. het lucht ook wel op.. Maar het maakt je geen aantrekkelijker persoon om mee omtegaan..
Je mag gaan zeuren als je afgewezen bent... Als je een vrouw kent waar je oud mee had willen worden.. een vrouw waarbij je gelukkig bent ook al zeg je niks tegen mekaar.. Een vrouw die je het gevoel gaf dat je wat betekende.. MAAR ALS JE UBERHAUPT NOG NOOIT CLOSE GENOEG MET IEMAND BENT GEWEEST OM TE BESEFFEN WAT HOUDEN VAN ECHT IS.. hoe kun je dan gaan klagen dat vrouwen jou niet willen.. Je hebt ze niet eens de kans gegeven jou te willen.. En ja.. probeer verder maar te accepteren dat sommige mensen nu eenmaal meer geluk hebben in hun leven dan anderen.. En sommigen hebben kennlijk alleen maar pech.. Zo gaat dat.. het is niet anders, en er is ook geen eerlijke verdeling.. (Als die dr wel is mag ik wel heel snel de gelukkigste jongen op deze aardkloot worden.. want kzit er ook niet op te wachten om dat pas te zijn op mijn 60ste :p )
Maar al die relaties die je om je heen ziet zijn ook niet zo goed als ze van buiten af lijken.. Volgens mij zijn er erg veel stelletjes die bijmekaar zijn om maar niet alleen te zijn, niet omdat ze zoveel van mekaar houden.. Het aantal relaties als in "khad een vriendin" die ik gehad heb is 0... het aantal vrouwen waar ik echt van heb gehouden / nog houdt.. das 1.. aantal mislukte pogingen stuk of 4, niet erg veel.. Van de eerste 3 kan ik nu zeggen dat we toch niet bijmekaar pasten.. en als ik eerlijk ben had ik meer zin in hun aandacht dan in hun persoon.. Bij de laatste is het anders.. misschien komt dat nog omdat het nog vrij vers is.. aan de andere kant, van anderen wist ik na een paar week / maand wel dat het me niet bijzonder veel hoefde te spijten.. Maar van Syl (laatste meisje..) heb ik nu al veel langer spijt/verdriet.. en het wordt er ook niet echt beter op.. Maar hoe ik ook over haar zal gaan denken, ik zal dr mee moeten leven..
Een vriend van me wou me opvrolijken.. zegt hij dat hij al meer dan 20 blauwtjes heeft gelopen.. hij was ook verliefd.. het meisje heeft hem afgewezen.. binnen een week heeft hij weer een nieuwe vlam.. en gaat hij op naar zn volgende mislukte poging.. Ik vind het heel sneu voor hem dat het bij hem zo vaak misgaat.. maar ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je serieus voor iemand kan gaan, en als het niet lukt direct al een ander kan hebben om voor te gaan..
Sorry dat ik een beetje vaag ben.. kheb een beetje een dubbel gevoel.. aan de ene kant kan ik wil ik ook wel de zielige figuur uithangen die totaal onbegrepen is door de maatschappij.. aan de anderkant weet ik heel goed dat dat precies fout is.. En het losts niks op, maakt alleen maar dat er meer problemen komen...
quote:Dat is dan waar je voor kiest.. Maar neem dan ook genoegen met de gevolgen...
Op maandag 17 juni 2002 01:32 schreef Roefoes het volgende:[..]
Ik heb geen hobbies, geen sociaal leven en zit er momenteel ook niet op te wachten.
Ik ga gewoon weer verder met m'n saaie leventje en zie wel waar het ophoud.
Mijn sociale leven valt ook best een beetje tegen.. maar er is toch altijd nog school enzo.. dan kom je toch ook onder de mensen.. en heb je een soort van sociaal leven.. praat met je vrienden stel eens voor om samen uit te gaan... doe wat..
En anders.. ach na regen komt zonneschijn en bla die blah.. geloof me, je gaat je echt wel weer beter voelen.. maar je moet niet simpelweg accepteren dat je je rot voelt en omkomen in zelfmedelijden.. het helpt echt helemaal niks..
Kop op joh.. misschien komt het allemaal nog goed.. dat zei iemand tegen mij.. een onbekende die de moeite genomen had mijn site te bekijen en mijn email adres op te zoeken.. het deed me erg goed.. misschien doet het jou ook goed als ik het weer tegen jou zeg ![]()
Trouwens.. optijd naar bed en dan de volgende dag fris zijn helpt ook... kga slapen zoals ik me een uur eerder al voorgenomen had :-) kan dat jou ook aanraden :-)
[Dit bericht is gewijzigd door Norjee op 17-06-2002 01:58]
Vaak is het zo dat de lieve jongens niet zo erg knap zijn. Ik heb (natuurlijk) ook het liefst een lieve jongen, maar val vaak op de macho's, die me uiteindelijk meer verdriet dan geluk bezorgen. Als alle lieve jongens nu ook eens wat tijd en aandacht aan hun uiterlijk gingen besteden, en probeerden om dat lieve in de kroeg nog even niet te laten zien, hadden ze allemaal binnen no-time een date! Een meisje wil graag veroverd worden, dus flirt met haar, voordat je op haar afstapt! En een beetje hard-to-get spelen is ook niet erg hoor!
Lieve jongens are the best u can get!
(Debbie)
Als je niet veel vrienden hebt en geen sociaal leven hebt, hoe denk jij dan iemand te ontmoeten? Ga dingen doen, leer mensen kennen! En focus niet zo op het vinden van een vriendin, want juist dan (is mijn ervaring) kom je iemand tegen.
Het meisje waar ik het langst iets mee heb gehad heb ik ontmoet op m'n weekendbaantje, een ander vriendinnetje kende ik van school en weer een ander vriendinnetje heb ik ontmoet in Center Parcs. Doe dingen en je komt mensen tegen. Of ze echt goed bij je passen is dan waar je achter moet zien te komen.
quote:Er zijn ook uitzonderingen op die regel
Op maandag 17 juni 2002 06:07 schreef nrg het volgende:
Lieve jongens,Vaak is het zo dat de lieve jongens niet zo erg knap zijn. Ik heb (natuurlijk) ook het liefst een lieve jongen, maar val vaak op de macho's, die me uiteindelijk meer verdriet dan geluk bezorgen.
Lieve jongens are the best u can get!
(Debbie)
quote:He bah, dus moet je maar voor een lelijk dom mokkeltje gaan
Op zondag 16 juni 2002 22:52 schreef spooky1234 het volgende:3. Ga dan gewoon uit, Baja, Snollywood, Stadhuisplein. Dat zijn de tenten waar een beginner een BrEzZaHhuppelkutje an de haak kan slaan. Probeer eerst de wat lelijkere want zo kan je dan leren hoe om te gaan enzo en voel je je zekerder. Want als ik het allemaal zo lees klinkt het alsof je zelfmoord gaat plegen als je een versierpoging doet en het mislukt. NIET DOEN. Try an ugly girl first en dan rustig opbouwen. Want tegenslagen kan je momenteel niet gebruiken.
Ik bedoel, ik wil nu geen vriendin, maar heb ook een periode gehad zoals de topicstarter noemt. Dan wil je dus geen goedkoop snolletje, want die kun je wel krijgen. Het gaat erom dat je een 'gewoon' leuk meisje niet kunt krijgen en steeds wordt afgewezen en je je af gaat vragen wat er in jezusnaam mis met je is.
quote:
Op maandag 17 juni 2002 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
as said: I give up..
Kom op Edje, geduld is een schone zaak and besides, ZO belangrijk is het toch ook niet om een vriendin te hebben? Met een groep vrienden kun je toch ook gewoon veel plezier hebben?
quote:ja maar de rest van mijn leven gaat ook kut.. dus ach
Op maandag 17 juni 2002 12:49 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Kom op Edje, geduld is een schone zaak and besides, ZO belangrijk is het toch ook niet om een vriendin te hebben? Met een groep vrienden kun je toch ook gewoon veel plezier hebben?
quote:Misschien vreemd om van mij te horen, maar ga in godesnaam iets doen! Het is prachtig weer buiten, maak daar gebruik van zolang het kan, dat ga ik nu ook doen!
Op maandag 17 juni 2002 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
as said: I give up..
quote:en dit is zeker jouw goeie daad?
Ik kom trouwens bijna niet meer in Delft want ik ben van studie geswitched en zit nu eigenlijk bijna alleen nog in R'dam.
quote:ja, ik ga ook zo naar buiten.. ff mailcheck heh
Op maandag 17 juni 2002 12:54 schreef Roefoes het volgende:[..]
Misschien vreemd om van mij te horen, maar ga in godesnaam iets doen! Het is prachtig weer buiten, maak daar gebruik van zolang het kan, dat ga ik nu ook doen!
weetnognie wat ik ga doen maar ff de stad in.. CD kopen ofzo
quote:En bedankt.
Wat je ook zou kunnen doen (zoals volgens mij een heleboel kansoze nerd hier op de forum) is via internet je vriendin ontmoeten. Beetje lijp normaal gesproken maar gezien je huidige situatie is alles een verbetering. (even offtopic: er is nix mis met een simpele sexdate regelen met een goed uitziende meid via internet.. wel vind ik triest klinken verhalen zoals 'ik heb mn vriend(in) op internet ontmoet en we zijn zo gelukkig nu blabla.. al 8 maanden. Ze woont in groningen en ik in zeeland en we zien elkaar bijna elke week en we hebben beiden nooit een vriend(in) gehad maar we zij zo gelukkig nu)
Laat ik jou nooit op straat tegenkomen.
quote:Ik zeg maar zo ik zeg maar niks, inderdaad...
Op maandag 17 juni 2002 13:00 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
En bedankt.
Laat ik jou nooit op straat tegenkomen.
quote:Foutje is menselijk, toch?
Op maandag 17 juni 2002 13:09 schreef Frollo het volgende:
Iedereen zit nu wel af te geven op Spooky1234, maar volgens mij bedoelde hij het niet zo kwaad hoor. Zijn post was een duidelijke oproep aan topicstarter en anderen om te stoppen met klagen en iets te gaan doen. OK, het kwam er een beetje lomp uit misschien, maar de bedoeling was goed.
quote:zijn reactie geeft anders ook blijk van het feit dat hij blijkbaar mijn posts toch niet zo goed gelezen heeft als hij zelf misschien wel denkt.
Op maandag 17 juni 2002 13:09 schreef Frollo het volgende:
Iedereen zit nu wel af te geven op Spooky1234, maar volgens mij bedoelde hij het niet zo kwaad hoor. Zijn post was een duidelijke oproep aan topicstarter en anderen om te stoppen met klagen en iets te gaan doen. OK, het kwam er een beetje lomp uit misschien, maar de bedoeling was goed.
Mijn vriendin woont wel gewoon op 't dorp, maar ik hoef er echt niet elke dag te zien, 'k wil nog graag tijd overhouden voor me vrienden ook.
beetje uitkomen voor je mening en soms ook kwaad worden als het nodig is is het minste dat van een serieuze vent verwacht kan worden.
verder: i don't worry ( * moonwulf is hard to get ) ![]()
IMHO
Karakter: Over het algemeen rustig, niet zoveel zeggend en geen macho. Wil ook niet in de spotlights staan.
Dat wil niet zeggen dat ik een 'nerd' of 'softie' ben, hoewel jullie dat misschien beter kunnen beoordelen dan ikzelf.
Als het moet heb ik praatjes voor 10 en ben ook niet op m'n bek gevallen, laat het alleen niet vaak merken.
Hobbies en Interesses: Computers(al begint dat te vervelen), erop uit met de fiets en fotocamera, lekker rustig ergens zitten en van de rust en natuur genieten. En verder zie ik per dag wel waar ik zin ik heb. Ligt er ook aan hoe ik me voel. Hoewel ik vaak binnenzit vind ik het toch fijner om buiten te zijn, echter laat het weer dit niet al te vaak toe. ![]()
Uitgaan doe ik nauwelijks, maar een terrasje pakken mag je me midden in de nacht voor wakkermaken. ![]()
Dagelijks leven: Ik werk van Woensdag t/m Zaterdag in een klein computerwinkeltje te Almere, heb het daar aardig naar m'n zin al vraag ik me af hoe lang ik het nog uithoud met dit salaris.
Verder zie ik wel wat ik doe, zoals ik al zei dat ligt aan m'n stemming en het weer.
Nu heb je een idee van wie en wat ik ben, nu nog een foto om het af te maken.
let niet op dat pluizige haar, kom net onder de douche vandaan ![]()

Dat waren er dus twee, maar de fotogeile Fokkertjes kennende zal dat geen probleem zijn ![]()
Nou, dat is Roefoes dus zo ongeveer, zal mezelf zo ook even een slinger richting fotoboek geven.
Van al mijn vrienden heb ik verreweg het meest sarcastische gevoel voor humor (op een na....maar die lijkt zijn grappen rechtstreeks aan de Killing Fields te ontlenen), desondanks hoor ik nog wel eens dat ik ' te lief' ben.
Ik heb dan altijd de neiging om te roepen 'Moet je eens horen wat ik allemaal over je uitkraam als je toevallig even weg bent!', maar dat zou haar oordeel nog wel eens negatief kunnen beinvloeden
quote:Ik ben wel lief, maar zo lief ook weer niet... Dat is inderdaad overdreven. Lief zijn hoeft trouwens niet te betekenen dat je altijd softie bent. Neem mezelf nou. *naar post boven wijst*
Op maandag 17 juni 2002 21:05 schreef louise het volgende:
vrouwen (tenminste ik dan) willen een beetje geprikkeld worden. Het laatste waar je op zit te wachten is op zo'n vent die achter je aanhobbelt "doe maar wat jij wilt schat" Wij willen iemand die creatief en ondernemend is, die je het gevoel geeft dat je the most sexiest thing on earth bent, en dat gaat met die lieve jongens nou eenmaal zo lastig. Dus die bel je dan maar weer als je weer eens gedumpt bent door zo'n assertieve kerel...
quote:Belachelijk gemaakt worden? Buitengesloten worden?
Op maandag 17 juni 2002 21:07 schreef shmoopy het volgende:
Waar komt toch dat rare idee vandaan dat lieve jongens meteen watjes zijn?
Louise, ben jij wie ik denk dat je bent?
Er loopt hier iemand op Fok! rond wiens echte naam Louise is, en mij heeft gesteunt toen ik het even niet zag zitten...
Je signature... Hoe zal ik het zeggen? Slaat die op mij?zou namelijk wel kunnen...
Deze username is nog niet zo lang geregistreerd en heeft nog maar 10 posts, de reden daarachter kan ik even nergens mee in verband brengen maar het valt wel op.
Misschien zit ik er gigantisch naast, maar het is wel verdomd opvallend!
quote:Ik bedoel te zeggen dat lieve jongens niet per definitie watjes zijn.
Op maandag 17 juni 2002 21:11 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Belachelijk gemaakt worden? Buitengesloten worden?
sorry...
Gewoon lekker je assertieve zelf zijn. Moeilijk uit te leggen, maar de kerels waar ik op val zijn juist mannen die me het idee geven dat ik wel heeeel speciaal moet zijn dat juist hij op me valt. Die mij het idee geven dat ik er ook een beetje mijn best voor moet doen.
alleen dat soort kerels zijn dus niet de blijvertjes
quote:Ach, had gekunt. Het viel gewoon nogal op.
Op maandag 17 juni 2002 21:36 schreef louise het volgende:
de reden dat ik nog maar 10 posts heb is omdat ik Fok! nog niet zo lang ken.sorry...
quote:Tja ik ben een kerel maar ik zie niet dat jij een of andere saaie doos bent.. Je hebt een paar interesses die wat anders zijn dan de gemiddelde jeugd, okee, maar daar is dus helemaal niks mis mee!
Op maandag 17 juni 2002 19:40 schreef Roefoes een beschrijving van zichzelf
Je hebt zo je werk, bent er misschien niet helemaal tevreden maar hey dat ben ik ook niet met mijn werk, je zoekt op je gemakkie naar wat anders en gaat daar weer aan de slag..
Tot nu toe ontmoet je gewoon niet de juiste meisjes, dat lijkt me wel duidelijk.. En als er een manier was om het juiste meisje makkelijk te ontmoeten had ik je die verteld, maar die is er niet.. Net zo min als er gouden regels zijn om een relatie te laten lukken of niet.. Da's proberen, gewoon simpelweg proberen.. Lukt het niet, balen, heel erg, maar het is niet anders.. Lukt het dan uiteindelijk wel dan voel je je des te beter..
Het staat hier al vaker maar ik wil het toch nog een keer zeggen.. Het is belangrijk dat je ten eerste niet bij de pakken neer moet gaan zitten en dat je ten tweede je niet helemaal stort op een meisje als ze es leuk lijkt.. Stom, dat je je moet inhouden, maar de spanning van het 'vindt ie me wel of niet leuk' is ontzettend leuk, voor zowel jou als een meisje.. Je speelt een spelletje, je flirt, je laat merken dat je interesse hebt maar doet heel rustig aan..
Ofwel, toon een actieve houding.. Zit het tegen, probeer dat dan niet te laten merken.. Je hebt nog veel meer in het leven dan alleen meiden, die onafhankelijkheid moet je terugkrijgen wil je die uitstraling krijgen die jou aantrekkelijker maakt voor het andere geslacht..
Beetje warrige post, sorry, maar ik hoop dat je het idee erachter snapt..
quote:Dit is zo waar mensen, maar het wordt zo moeilijk als je keer op keer afgewezen wordt (en nee dit geldt niet meer voor mij persoonlijk). Je kunt nu eenmaal niet zelfvertrouwen uitstralen als dat iedere keer bot de grond in wordt geramd. Juist door die afwijzing wordt het 'item' vriendin belangrijker...
Op dinsdag 18 juni 2002 01:30 schreef TripleM het volgende:Ofwel, toon een actieve houding.. Zit het tegen, probeer dat dan niet te laten merken.. Je hebt nog veel meer in het leven dan alleen meiden, die onafhankelijkheid moet je terugkrijgen wil je die uitstraling krijgen die jou aantrekkelijker maakt voor het andere geslacht..
quote:En daardoor wordt dat juist weer lastiger.
Op dinsdag 18 juni 2002 08:56 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Dit is zo waar mensen, maar het wordt zo moeilijk als je keer op keer afgewezen wordt (en nee dit geldt niet meer voor mij persoonlijk). Je kunt nu eenmaal niet zelfvertrouwen uitstralen als dat iedere keer bot de grond in wordt geramd. Juist door die afwijzing wordt het 'item' vriendin belangrijker...
Beetje een vicieuze cirkel....
quote:Yup
Op dinsdag 18 juni 2002 09:07 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
En daardoor wordt dat juist weer lastiger.
Beetje een vicieuze cirkel....
Weinig zelfvertrouwen door afwijzing ->weinig uitstraling door gebrek aan zelfvertrouwen -> afwijzing
Oplossing? Become ignorant!
quote:Mja maar dan ben je niet 'liev' meer dus komt het eigenlijk op neer dat 'liev' zijn zuigt.. nouja.. er komt juist geen zuigen aan te pas
Op dinsdag 18 juni 2002 09:09 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Yup
Weinig zelfvertrouwen door afwijzing ->weinig uitstraling door gebrek aan zelfvertrouwen -> afwijzing
quote:Tuurlijk kan je nog wel liev zijn, je gaat gewoon elke keer met een vrolijk gezicht de afwijzing tegemoet. En al wijzen ze je 1000000 keer af, gewoon doorgaan!
Op dinsdag 18 juni 2002 09:14 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Mja maar dan ben je niet 'liev' meer dus komt het eigenlijk op neer dat 'liev' zijn zuigt.. nouja.. er komt juist geen zuigen aan te pas
quote:Juist.
Op dinsdag 18 juni 2002 09:09 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Yup
quote:En dan ben je binnen de korte keren weer terug bij af.
Op dinsdag 18 juni 2002 10:06 schreef Afwezig het volgende:
Begin pas weer als je zelf het idee hebt dat je er 'klaar voor bent' en weer een beetje zelfvertrouwen hebt. Dan kan je die klappen ook wat beter incasseren, zo werkt het bij mij iig
Bovenstaande poster, ga uit die stoel en doe's gek en spreek een meisje aan. Als je nix probeert, moet je ook nix verwachten...
quote:Hmm na ja, dat heb ik nooit echt gehad.... ja toen ik 13-14 was maar goed...
Op dinsdag 18 juni 2002 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
point is: ik ben nooit afgewezen ofzo, ik ben gewoon veel te verlegen/schijterig/weetikut om ueberhaupt wat te proberen. Dat was mijn punt.. maar ok...
quote:ja ik ben 22
Op dinsdag 18 juni 2002 10:12 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Hmm na ja, dat heb ik nooit echt gehad.... ja toen ik 13-14 was maar goed...
.
quote:Was je toen al de pornking dan ? Vanaf je 14de?
Op dinsdag 18 juni 2002 10:12 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Hmm na ja, dat heb ik nooit echt gehad.... ja toen ik 13-14 was maar goed...
.
quote:Dan moet je zorgen dat je op een andere manier meiden leert kennen, op totale vreemden afstappen is voor jou (en voor mij ook trouwens) teveel gevraagd.. Faalangst ofzo, bang om afgewezen te worden.. Balen, maar daar moet je langzaam overheen groeien (en dat gebeurt heus wel hoor), ik merk aan mezelf dat ik er langzaam ook overheen groei naarmate ik ouder word, rustiger, zelfverzekerder..
Op dinsdag 18 juni 2002 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
point is: ik ben nooit afgewezen ofzo, ik ben gewoon veel te verlegen/schijterig/weetikut om ueberhaupt wat te proberen. Dat was mijn punt.. maar ok...
Via vrienden, sport, internet of andere hobbies kom je vaak genoeg mensen tegen, in de kroeg kan soms ook iets gebeuren waardoor je een gesprek aan kunt gaan dat niet op een compleet domme openingszin is gebaseerd.. In die gevallen is de drempel wat lager en kom je makkelijker in contact met mensen..
Dat er dan gewoon 'chemisch' iets volkomen misgaat ofzo want hoe je het ook went of keert. Liefde is een evolutionaire fout want het zorgt ervoor dat men sneller een verkeerde keuze maakt daar het het verstand totaal uitschakelt
Mijn ervaring is dat intelligentere vrouwen vaker niet dan wel een 'stoute' jongen willen. Dan nog stappen ze eerder op je af als je er 'niet zo lief uit ziet', maar als ze eenmaal met je praten dan is het meteen "Hee je bent helemaal niet zo macho" en dan zijn ze helemaal blij. Want al stappen ze daar sneller op af, dat is dus NIET waar ze naar op zoek zijn.
Dus tsja, dan moet je ze maar een beetje voor de gek houden he? ![]()
Maargoed moraal van mijn verhaal is ga voor een girl met brains. Helaas is dat aan de buitenkant niet altijd te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |