quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 18 april 2002 08:23 schreef STING het volgende:
Het is toch allemaal heel logisch, ik denk dat het overgrote deel van de meisjes het liefst de gulden middenweg hebben.
Een jongen die lief is, maar daarnaast tegengas geeft wanneer dat nodig is. Dat houdt ook een beetje de vlam brandende in de relatie.The best of both worlds dus!
--------------------------------------------------------------------------------net alsof die (in voldoende mate) bestaan...
hey baby, wanna Fok!?Door STING - donderdag 18 april 2002 09:08
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]net alsof die (in voldoende mate) bestaan...
--------------------------------------------------------------------------------Dat zeg ik niet, maar dat is wel wat voor een meisje het meest ideale is.
ff een sidestep:
Mijn moderder vind mij een lieve jongen (natuurlijk... dat vinden toch alle moeders?), ze zegt 'en meisjes hebben dat ook gauw genoeg door hoor'. Maar ik geloof er niks van, buiten het feit dat ik toch eigenlijk niet zoveel zeg of doe, dus waar zouden ze dat uit af leiden heb ik ook het idee dat ik nou ZO lief ook weer niet ben. (En dan blijkt het dus ook nog eens slecht te zijn als je wel lief bent.. aaaargh!)
Zucht....
quote:waar deed ik dat dan? of had je het niet tegen mij
Op donderdag 18 april 2002 09:17 schreef X-Ray het volgende:
Kap nu eens met het leggen van de schuld dat je geen meisje kan krijgen bij anderen te leggen. Dat is exact de reden waarom het niet lukt! Het ligt NIET aan anderen en de 'ik ben zo lief maar kan geen meisje vinden snik boehoe' is de grootste afknapper die er voor een meisje is, en ook nog eens niet waar anders had je wel een vriendin.Zucht....
quote:Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
Op donderdag 18 april 2002 09:17 schreef chocolatemoeze het volgende:
Die meisje eindigen op de bank a'la 'de bundy's' vrees ik. Daar troost ik me maar aan.
quote:
Kap nu eens met het leggen van de schuld dat je geen meisje kan krijgen bij anderen te leggen. Dat is exact de reden waarom het niet lukt! Het ligt NIET aan anderen en de 'ik ben zo lief maar kan geen meisje vinden snik boehoe' is de grootste afknapper die er voor een meisje is, en ook nog eens niet waar anders had je wel een vriendin.Zucht....
Niet subtiel, misschien wel waar?
quote:Je moet wat...
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
quote:Ik verberg niets. Uiteraard ben ik jaloers als een lieve meid waar ik op val er vandoor gaat met een figuur die geen geld heeft, maar op de bank zit, depressief is, te lui is om te werken en alle aandacht van de wereld op eist met zeggen dat ie er een einde aan wil maken. Zou jij daar dan niet jaloers op zijn?
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ach ja, jalouzie verbergen met 'die eindigen later kut'.
quote:
quote:De algemene tendens van het vorige topic was zo.
Op donderdag 18 april 2002 09:18 schreef ThE_ED het volgende:[..]
waar deed ik dat dan? of had je het niet tegen mij
quote:Ahum, en jij weet hoe die man is?
Op donderdag 18 april 2002 09:20 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Ik verberg niets. Uiteraard ben ik jaloers als een lieve meid waar ik op val er vandoor gaat met een figuur die geen geld heeft, maar op de bank zit, depressief is, te lui is om te werken en alle aandacht van de wereld op eist met zeggen dat ie er een einde aan wil maken. Zou jij daar dan niet jaloers op zijn?
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:25 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ahum, en jij weet hoe die man is?
Als hij echt zo'n luie op de bank zittende depressieve loser is, dan is ze zo weg hoor.
quote:MIjn woorden
Wat ik vaak zie is dat de relaties om me heen vrij oppervlakkig zijn, een vriendje/vriendinnetje hebben om het hebben. Om maar niet alleen te zijn, om hun eigen toch wel saaie bestaan op te vullen, of om hun onzekerheid er mee te compenseren. Tuurlijk is er wel liefde, maar die is vaak na een paar maandjes ook wel weg en slaat het om in 'houden van', of vrijvertaald, wachten tot er iets beters langs schiet. Ik geloof in echte liefde, dat je voor langere tijd voor iemand kan voelen, desnoods je hele leven. Daar ga ik voor en niet voor de scharrels. En omdat ik die lat zo hoog leg is het moeilijk aan een meid te komen. Maar ik doe het gewoon niet voor minder. Gewoon geen zin in. Mijn keuze, dus ga ik er ook maar niet te lang over klagen liever
quote:
Op donderdag 18 april 2002 09:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
MIjn woorden
quote:Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
Op donderdag 18 april 2002 09:38 schreef ThE_ED het volgende:
Met alleen hopen en zeuren kom je er niet nee... Hoe wel? I dunno, anders had ik wel een vriendin gehad
Het is moeilijk aan te geven, ik heb periodes in m'n leven gehad dat ik vier vriendinnen tegelijk had en periodes dat ik echt dacht dat ik nooit meer een meisje zou krijgen. Verbindende factor was toch dat waneer ik met mezelf niet lekker in me vel zat, ik geen aandacht van de dames had. Voelde ik me goed, zelfverzekerd etc. dan kwamen ze gewoon op mij af.
Jezus ik lijk Oprah wel....
.
quote:True. Maar je wilt toch geen vier vriendinnen tegelijk? Of alle vrouwen? Nee je wilt graag die ene en met die ene gaat het altijd mis. Ook als het een andere ene is
Op donderdag 18 april 2002 09:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Heu, het is een verschrikkelijke dooddoener, maar jezelf zijn.
.
Het is moeilijk aan te geven, ik heb periodes in m'n leven gehad dat ik vier vriendinnen tegelijk had en periodes dat ik echt dacht dat ik nooit meer een meisje zou krijgen. Verbindende factor was toch dat waneer ik met mezelf niet lekker in me vel zat, ik geen aandacht van de dames had. Voelde ik me goed, zelfverzekerd etc. dan kwamen ze gewoon op mij af.
Jezus ik lijk Oprah wel....
.
quote:dat weet niemand nee. Accepteer dat je bestaat? Je zult moeten leven.
Op donderdag 18 april 2002 09:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik weet niet wie ik ben, of zou willen zijn, niemand weet dat echt volgens mij... dat schiet lekker op...
quote:nou ik zou anders ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen...
Op donderdag 18 april 2002 10:03 schreef chocolatemoeze het volgende:"Een" vriendin krijgen is heus niet zo moeilijk.
quote:dat laaste HOEFT niet natuurlijk
Op donderdag 18 april 2002 10:04 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
dat weet niemand nee. Accepteer dat je bestaat? Je zult moeten leven.
quote:Natuurlijk wel, als ze alle vier iets leuks hebbem
Op donderdag 18 april 2002 10:03 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
True. Maar je wilt toch geen vier vriendinnen tegelijk? Of alle vrouwen?
quote:Ik zie dat niet zo...
Nee je wilt graag die ene en met die ene gaat het altijd mis.
quote:beetje paradoxaal.. waarom zoek je nou naar dat hogere die soulmate over filosofie, politiek en literaruur kan je toch ook met je vrienden praten
Ook als het een andere ene is. "Een" vriendin krijgen is heus niet zo moeilijk. Zie hier, het verschil tussen het hebben van een neukpartner (of vrijetijdvuller) en een iemand waar je je leven voor het moment mee wilt delen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 18-04-2002 10:12]
quote:kwestie van je eisen bijstellen en een beetje assertief zijn.. en natuurlijk lief glimlachen
Op donderdag 18 april 2002 10:04 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nou ik zou anders ook niet weten hoe ik dat zou moeten doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |