Porto, Pirmasens, Purmerend, Puerto Plata, Pittsburgh, Pyongyangquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, kan me zo even geen steden bedenken (behalve Parijs en Praag) die met een P beginnen en waar ik geweest ben.

quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Porto, Pirmasens, Purmerend, Puerto Plata, Pittsburgh, Pyongyang
quote:

Heb je ergens een reisverslag of fotoverslag?quote:

Dat heb ik zeker, maar dat is analoog en zit ergens in mijn studie-archief.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Thetallguy het volgende:
Heb je ergens een reisverslag of fotoverslag?

quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Gaan we pimpampetten?

Oh je wou weten of daar hot spots tussen zaten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Fogel het volgende:
Misschien leuker om de G-spots, bv Glasgow, Geneve, etc, te bespreken?

Heb 'm maar niet helemáál gecrosspost, maar na alle gesprekken over Lissabon kon ik het toch niet laten...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Hik het volgende:
Ik ben weer terug en heb echt een supertijd gehad! We zijn maar 4 dagen geweest, maar heb het idee dat ik twee weken ben weggeweest... heerlijk!
[...]
Heb me een paar keer afgevraagd waarom mensen zo negatief (of weinig positief) waren over Lissabon eerder. Ik zou het niet weten. Volgens mij moet je alleen niet naar Lissabon gaan als je niet houdt van één of meer van de volgende dingen:Vis Zon Live muziek Heuvels Gays Goedkoop bier/goedkope cocktails Wapperende was Tegeltjes Winkeltjes ter grootte van een schoenendoos 

quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
De stad zelf, qua uiterlijk dus, viel me gewoon tegen. Sommige mensen houden van een rommelmarkt en ik ben opgegroeid bij de Zwarte Markt, dus dat hoeft van mij niet zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |