Ja, ik ga zeker eerst bellen. Liever neem ik haar niet mee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:37 schreef Lienzz het volgende:
Dierenarts is altijd een verstandig idee, alleen als je langs moet gaan met de reismand, zorgt dat mogelijk wel voor extra stress.
Beter is het om eerst eens te bellen, mogelijk kan hij/zij je telefonisch helpen. Je weet dat de oorzaak van het niet eten de verhuizing is, je weet ook dat ze vrijdagmiddag voor het laatst gegeten heeft, feitelijk dus nu 2 dagen.
Dat ze niet meteen at en dronk wist ik. Dat ze zich zo terug zou trekken in de kattenbak had ik niet verwacht. Eerder in de reismand. Die overigens wel in de woonkamer staan (achter aan, dicht bij de deur naar de kamer waar ze nu zit.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja... een kitten is niet per definitie makkelijker; ze zijn veel kwetsbaarder en kunnen dus minder hebben.
En ter geruststelling: ik heb al heel wat katten zien komen en er was er maar eentje die vanaf dag 1 at en dronk.
Eigenlijk heel logisch, als ik ging eten en er stond een bord met frieten en biefstuk en een bord met brood, zou ik ook kiezen voor de friet+biefquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:17 schreef freshy98 het volgende:
De brokjes is ze niet aangekomen. Dat is wel apart misschien, want dat is dezelfde als ik ook had meegekregen. maar wellicht komt dat nog.
Of een combi. Biefstuk tussen brood (erg goed) en de patat los hehequote:Op maandag 17 augustus 2009 08:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Eigenlijk heel logisch, als ik ging eten en er stond een bord met frieten en biefstuk en een bord met brood, zou ik ook kiezen voor de friet+bief
Super goed nieuws freshy...ben heel blij om dit te horenquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:17 schreef freshy98 het volgende:
Yes! Eindelijk heeft ze gegeten.
Ik had een klein beetje van de Zalm pate die ikk had mee gekregen in het bakje gegdaan, en er lag nog wat rund/hart op de grond. Alles op.
dan kan je alle extras voor kumba van je boodschappenlijste schrappenquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:25 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Of een combi. Biefstuk tussen brood (erg goed) en de patat los hehe
Maar ik snap wat je bedoelt. Had alleen een beetje verwacht dat ze zo hongerig zou zijn dat ze ook wel aan de brokjes zou zitten.
Anyway, ze eet :-)
Oh, bruut!quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dan kan je alle extras voor kumba van je boodschappenlijste schrappen
Valt me op dat ze dat überhaupt nog niet gedaan heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ze heeft dr oren iig niet in dr nek liggen.
hehe ja, inderdaad :-)quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
Och kijk haar zitten. Ze is echt de baas uit de boom aan het kijken om het zo te zeggen.
Als ze écht compleet angstig ed was had je dat wel gezien me dunkt, dit lijkt me inderdaad gewoon 'de baas uit de boom kijken' gaat helemaal goed komen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Valt me op dat ze dat überhaupt nog niet gedaan heeft.
Heeft ze op dat kamertje ook een eigen plekje, behalve die kattenbak?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef freshy98 het volgende:
Ze is er wel afgeweest. Wederom witte afdrukken op mijn zwarte bank achtergelaten ;-)
De slaapkamer deur heb ik nog even dicht gelaten.
Toevallig dat ze er nu weer in ligt. Misschien om dat ik de lamellen dicht had gedaan. Weer iets open gedaan nu.
Naast de waterbak/eetbak is dat idd het enige wat ze van voor het weekend heeft in die kamer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ze op dat kamertje ook een eigen plekje, behalve die kattenbak?
Een klein zacht mandje ofzo, of een dekentje op de bank leggen? Misschien dat ze die kattenbak nog als enige eigen plekje ziet ofzo, ik zeg ook maar wat hoor
Nee sorry, niet een doek op de bak, maar op de BANKquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:11 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Naast de waterbak/eetbak is dat idd het enige wat ze van voor het weekend heeft in die kamer.
Een doek bovenop de kattenbak kan niet, er zit daar een rooster.
Ik heb nog wel de kattengrot die ik er neer kan zetten.
Staat nu in de woonkamer, samen met de radiatormandding. Volgens mij zoekt ze die 's nachts op trouwens.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb net cervelaat en Berliner boterhamworst gehaald.
Die Berliner boterhamworst gaat er wel in :-)
Beetje zitten voeren en de rest buiten de bak gezet.
superquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:09 schreef freshy98 het volgende:
Ik heb net cervelaat en Berliner boterhamworst gehaald.
Die Berliner boterhamworst gaat er wel in :-)
Beetje zitten voeren en de rest buiten de bak gezet.
Dacht ik al. Zag het op de foto ;-)quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:50 schreef Lienzz het volgende:
[..]
super
Ja de smaak van berliner boterhamworst kent ze wel
Hallo ouders van Dawnbreaker :-)quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hoi Freshy, mijn vader/moeder willen ook iets zeggen:
Goede tip: hang de slaapmand met de haakjes aan de radiator. Zo hing het ook op de vorige plek.
Misschien kun je de slaapkamerdeur openlaten, dan komt ze misschien snachts wel op de deken liggen.
Deed ze bij vorige baasje ook.
Moeders zegt: de brokken kunnen gewoon droog gegeven worden, zo at ze ze altijd. Daarnaast eet een kat niet continu dus als ze af en toe weigert hoef je niet ongerust te zijn
Pap zegt: Als ik op bezoek ging stond altijd de radio aan, dat vond ze prettig, in ieder geval had ze er geen last van.
Natuurlijk willen we je niet zeggen hoe je het moet doen, maar mogelijk heb je iets aan deze tips.
Groeten, Ouders dawnbreaker.
Er was een eenmalige mogelijkheid voor, maar volgens mij is die verlopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef freshy98 het volgende:
Nu mijn verzoek nog inwilligen om de nickname aan te passen.
Tijd geleden eens over gemailed, nooit wat over gehoord ;-)
Hmm. Gemist :-(quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er was een eenmalige mogelijkheid voor, maar volgens mij is die verlopen.
Gaat 'm niet worden vrees ik (tenzij er nog eens een actie is)quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:22 schreef freshy98 het volgende:
Nu mijn verzoek nog inwilligen om de nickname aan te passen.
Tijd geleden eens over gemailed, nooit wat over gehoord ;-)
quote:
Ja, was er ook erg verrast doorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
Freshy! wat super om te horen! echt ik zit hier met een big smile als ik jou en koem zo voor me zie!
Wat ik niet snap is dat jij nog geen vriendin hebt! Dames, dit is een buitenkansje, klik hier!
Dat IT'er outcasts waren is wel heel 1990quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:33 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ja, was er ook erg verrast door
Ik en geen vriendin. Hmm. IT'er, te lief (zo irritant om te horen, ben gewoon mezelf..) wekt niet echt...
Is dat niet wat ik op pagina 1 op de foto heb gezet? Dat is ook een stokje met elastiek en daaraan een muisje. Die heeft freshy meegekregen en daar refereerde hij volgens mij ook na.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt bij de Pet's Place of zo ook zo'n speeltje aan een elastiek aan een hengel halen, Jazz vindt dat echt briljant speelgoed.
Ja, goed idee!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt bij de Pet's Place of zo ook zo'n speeltje aan een elastiek aan een hengel halen, Jazz vindt dat echt briljant speelgoed.
Oh, kan best. Ik las net alleen muis zodoende.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Is dat niet wat ik op pagina 1 op de foto heb gezet? Dat is ook een stokje met elastiek en daaraan een muisje. Die heeft freshy meegekregen en daar refereerde hij volgens mij ook na.
Trouwens, pets place heeft echt te gekke dingen voor katten. Helaas vinden de katten dat niet altijd het geval
2 jaar terug was ik daar met mijn vriendin en die zag een soort handschoen met hele lange vingers hangen met daaraan belletjes, zodat je met een kat kan spelen zonder gekrast te worden.
Wij dat ding gekocht, bij thuiskomst meteen aangedaan. Toen poes hier het zag rende ze voor haar leven weg. Alsof freddy kreuger op bezoek was:P
[dit dus]
[ afbeelding ]
+ interactie met katquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, goed idee!
Dan heb je ook geen probleem dat poes per ongeluk je hand raakt als ze het speeltje wil pakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |