Whehe mongool met je bloedkop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Beter dan jou goedkope computer/laptop met kanker windows erop!
Gefrustreerd door die kosten dat je maar meteen met kanker moet gaan gooien triest figuur??quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Nounou wat een frustraties. Kun je niet beter naar tweakers ofzo gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Door Ivizi word ik opgelicht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Whehe mongool met je bloedkop.
Word jij daar even opgelicht door Apple.
Kan je niet normaal praten ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Door Ivizi word ik opgelicht.
Dat is apart van Apple?
Kanker hond!
Je kan beter dat geld aan een cursus Nederlands besteden, dwaasquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat het geld zou kosten maar ik verwacht ook dat ze dat even aan het begin melden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef CasB het volgende:
Je denkt toch niet dat ze dat ding er gratis voor je in zetten? Dat valt namelijk niet onder je garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |