Whehe mongool met je bloedkop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Beter dan jou goedkope computer/laptop met kanker windows erop!
Gefrustreerd door die kosten dat je maar meteen met kanker moet gaan gooien triest figuur??quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Nounou wat een frustraties. Kun je niet beter naar tweakers ofzo gaan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Door Ivizi word ik opgelicht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Whehe mongool met je bloedkop.
Word jij daar even opgelicht door Apple.
Kan je niet normaal praten ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Door Ivizi word ik opgelicht.
Dat is apart van Apple?
Kanker hond!
Je kan beter dat geld aan een cursus Nederlands besteden, dwaasquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:46 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat het geld zou kosten maar ik verwacht ook dat ze dat even aan het begin melden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef CasB het volgende:
Je denkt toch niet dat ze dat ding er gratis voor je in zetten? Dat valt namelijk niet onder je garantie.
Nou, als je 200 euro uitgeeft aan een 500GB HD mogen ze em er voor die prijs ook wel in zetten lijkt mij. Stukje service. Verder hoef je niet per se die 35 euro te betalen als ze dat niet van te voren met je afgesproken hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat het geld zou kosten maar ik verwacht ook dat ze dat even aan het begin melden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |